1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-11-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Ik denk niet dat echte Marokkanen je verstaan, Limbo.

    maar goed, echte Nederlanders verstaan Limburgers meestal ook niet.

    Nu weet ik zeker jij geen Marokkaan bent nooit geweest en je blanke ouders ook niet dus alsjeblieft donder op

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door HeerlenZuid Bekijk reactie
    Nu weet ik zeker jij geen Marokkaan bent nooit geweest en je blanke ouders ook niet dus alsjeblieft donder op
    Ik woon in Nederland, ben er zeker van dat jij nooit Nederlander zal worden (laat ouders er buiten smerig stuk tuig) dus donder alsjeblieft op.

    Ik zou niet weten waarheen trouwens, want er is geen land waar schorem als jij welkom is, maar dat is niet mijn probleem.

    Zwerver.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-11-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Ik woon in Nederland, ben er zeker van dat jij nooit Nederlander zal worden (laat ouders er buiten smerig stuk tuig) dus donder alsjeblieft op.

    Ik zou niet weten waarheen trouwens, want er is geen land waar schorem als jij welkom is, maar dat is niet mijn probleem.

    Zwerver.
    Kijk de kaaskop toch met zijn kaaskop ouders is die boos haha

    Wannabe Marokkaan, ik weet het , het is in om mocro te zijn maar het hoeft niet

    Just be yourself cheesehead

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Vakidioot die Door papa is verlaten.. een deel van Onderlaag van Europa heeft amerika opgebouwd. .... Australiƫ nieuw Zeeland er. . Je bent hoogmoedig . En Voelt Je Beter Als Andere .. onopgevoede hond

  5. #35