+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 62
    Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Is een gebroken hart echt zo pijnlijk als mensen doen beweren?

Ik herinner me vaag dat ik ooit een gebroken hart had, maar het is zo lang geleden dat ik niet meer weet of het wel echt is gebeurd...

Mijn brein heeft in de loop der jaren dingen lopen herschrijven, denk ik. Ik vertrouw het niet meer.

MVC Lid

Reacties
    1.527
    05-02-2017

Ja.

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ja.

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Ik word serieus misselijk van dat laatste plaatje. Echt weak, vind ik dat.

MVC Lid

Reacties
    1.527
    05-02-2017

Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Ik word serieus misselijk van dat laatste plaatje. Echt weak, vind ik dat.
    Ik vind jou weak. Doei.

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Ik vind jou weak. Doei.
    Wat nou weer? Gekwetst? Het is zo. Face it. Je hebt niet voor niets een gebroken hart. Ik heb een hekel aan meiden/jongens die blijven plakken aan iets wat toch niet meer zal werken. Dat sprankeltje hoop waar ze aan vastklampen. LAAT HET LOS!

Het is WEAK!! Je verlaagt jezelf ermee. Je bent gedumpt/geweigerd, maar je blijft het proberen. Snap je?

breaking the waves

Reacties
    18.614
    22-06-2009

Een hele goede vriendin zit er nu midden in. Heeft iemand tips om haar op te beuren? Iets van mooie quotes of zo? is ze gevoelig voor.. Zo sneu.. ze is zelfs bereidt om die narcist terug te nemen.

Het is zo zielig om te zien.. ze heeft zo'n pijn. Vind het zo triest als mensen praten in termen van zwak en sterk als het om verdriet gaat. Doe je toch ook niet als iemand in een rouwperiode zit?
    Iemand heeft pijn en verdriet! Maakt niet uit waarom! En met liefdesverdriet ga je ook een rouwproces in.

Heb het ook ooit gehad maar weet ook niet meer hoe het voelt, wat ik me kan herinneren dat het gruwelijk pijn doet.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

MVC Lid

Reacties
    1.527
    05-02-2017

Wat nou weer? Gekwetst? Het is zo. Face it. Je hebt niet voor niets een gebroken hart. Ik heb een hekel aan meiden/jongens die blijven plakken aan iets wat toch niet meer zal werken. Dat sprankeltje hoop waar ze aan vastklampen. LAAT HET LOS!

Het is WEAK!! Je verlaagt jezelf ermee. Je bent gedumpt/geweigerd, maar je blijft het proberen. Snap je?
    Hmm.. Misschien moet je iets doen aan die opgekropte gevoelens in plaats van ze af te reageren op het internet.

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Een hele goede vriendin zit er nu midden in. Heeft iemand tips om haar op te beuren? Iets van mooie quotes of zo? is ze gevoelig voor.. Zo sneu.. ze is zelfs bereidt om die narcist terug te nemen.

Het is zo zielig om te zien.. ze heeft zo'n pijn. Vind het zo triest als mensen praten in termen van zwak en sterk als het om verdriet gaat. Doe je toch ook niet als iemand in een rouwperiode zit?
    Iemand heeft pijn en verdriet! Maakt niet uit waarom! En met liefdesverdriet ga je ook een rouwproces in.

Heb het ook ooit gehad maar weet ook niet meer hoe het voelt, wat ik me kan herinneren dat het gruwelijk pijn doet.
    Dus jij vindt het niet zwak van haar om die 'narcist' terug te nemen?

Hmm.. Misschien moet je iets doen aan die opgekropte gevoelens in plaats van ze af te reageren op het internet.
    Welke?

breaking the waves

Reacties
    18.614
    22-06-2009

Liefdesverdriet kan ook andere oorzaken hebben dan gedumpt of geweigerd te zijn. Ook als je er zelf een punt achter zet.

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Liefdesverdriet kan ook andere oorzaken hebben dan gedumpt of geweigerd te zijn. Ook als je er zelf een punt achter zet.
    Als jij een punt achter iets zet dan moet je er ook volledig achter staan. Het is klaar. OVER! Gaat niet janken om je beslissing of het betreuren. Je moet het accepteren en doorgaan.

breaking the waves

Reacties
    18.614
    22-06-2009

Dus jij vindt het niet zwak van haar om die 'narcist' terug te nemen?

Welke?
    Waarom narcist tussen haakjes?

Nee dat vind ik niet zwak. Vind het enorm knap als ze het niet doet.

breaking the waves

Reacties
    18.614
    22-06-2009

Als jij een punt achter iets zet dan moet je er ook volledig achter staan. Het is klaar. OVER! Gaat niet janken om je beslissing of het betreuren. Je moet het accepteren en doorgaan.
    Moet is moet is.. kijk hoe je schrijft.. heel erg vanuit verstand. Verdriet wordt door gevoel geleidt. Wat snap je niet?

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Waarom narcist tussen haakjes?

Nee dat vind ik niet zwak. Vind het enorm knap als ze het niet doet.
    Jouw woord. Ik ken 'm niet.

Het is wel zwak, omdat ze dat overweegt te doen. Waarom denk je dat ze dat wil? Puur om de pijn te verlichten. Als je zo'n zielige uitweg kiest dan ben je gewoon ZWAK!

Stap nu over!