1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Verdachte aanslag spelersbus Dortmund gepakt

    De Duitse politie heeft een verdachte aangehouden van de bomaanslag vorige week op de spelersbus van Borussia Dortmund.



    Volgens de autoriteiten gaat het om een 28-jarige man die kort voor de aanslag zou hebben gespeculeerd op een koersval van opties van de Duitse topclub. Een terreurmotief lijkt er niet te zijn. Het betreft een Duits-Russische man die kort voor Pasen al in het vizier was gekomen van justitie.

    Door de aanslag van vorige week liep de Spaanse verdediger Marc Bartra van Dortmund verwondingen op.

    De verdachte verbleef op de dag van de aanslag in hetzelfde hotel als de spelers van Dortmund en kon precies in de gaten houden wanneer de spelersbus richting het stadion vertrok. Onderweg naar het stadion voorafgaand aan het Champions Leagueduel tegen AS Monaco ontplofte de bom in een heg langs de weg.

    De man zal volgens het Duits Openbaar Ministerie onder meer poging tot moord en toebrengen van ernstig lichamelijk letsel ten laste worden gelegd. De verdachte is door een speciaal arrestatieteam van de politie ingerekend. Vrijdagochtend zou er in verband met de zaak nog een politieactie gaande zijn in vier verschillende panden in de deelstaat Baden-Württemberg. Honderden mensen van het Openbaar Ministerie en de politie werken aan het onderzoek.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Maar dit gaat niet om een moslim en is niet gepleegd in de naam van islam en dus niet boeiend. Gewoon in de doofpot, wegkijken en wegermee!

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Esyea Bekijk reactie
    Maar dit gaat niet om een moslim en is niet gepleegd in de naam van islam en dus niet boeiend. Gewoon in de doofpot, wegkijken en wegermee!
    ?

    Vind je dat echt?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    ?

    Vind je dat echt?
    Wat denk jezelf?? Idioot!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Esyea Bekijk reactie
    Wat denk jezelf?? Idioot!
    Ik denk dat een moslim trots is, en iemand die zielig doet en slachtoffer uithangt geen trots en waardigheid heeft.

    Dat denk ik.
    Ga je nu mijn vraag beantwoorden?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Inderdaad schandalige mediahype omdat ze er vanuit gingen dat het om een moslim betreft

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Esyea Bekijk reactie
    Maar dit gaat niet om een moslim en is niet gepleegd in de naam van islam en dus niet boeiend. Gewoon in de doofpot, wegkijken en wegermee!
    Ik lees het hier toch echt..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Ik heb er maar 1 ding voor en die luid als volgt
    " kanker racisten" vies tuig de leugenmachine maakt overuren propaganda is het

    In dit soort zaken sneuvelt de waarheid als eerste

    Waarom trekt de media dit niet recht dan moet je je afvragen

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie
    Inderdaad schandalige mediahype omdat ze er vanuit gingen dat het om een moslim betreft
    Onzin al heel snel werd er aangegeven dat er ook gedacht werd aan extreem links en daarna werd er gewezen na extreem rechts.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Roomsnoes

    Joh wat een nickname moet ik zeggen maar jij vind het dus onzin

    Het eerste waar aan gedacht wordt bij aanslagen is moslim ga mij nou niet vertellen dat het onzin

    Wat onzin is dat kuddegedrag van velen due er nog in geloven ook

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie
    Roomsnoes

    Joh wat een nickname moet ik zeggen maar jij vind het dus onzin

    Het eerste waar aan gedacht wordt bij aanslagen is moslim ga mij nou niet vertellen dat het onzin

    Wat onzin is dat kuddegedrag van velen due er nog in geloven ook
    Zoek de desbetreffende topic op..

  12. #12

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Waarom zou ik ik geloof niet in gebakkenlucht het is hetzelfde als vele cowboy films die de indianen als deugnieten afschilderen

    Dat heet zand in de ogen strooien

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie
    Roomsnoes

    Joh wat een nickname moet ik zeggen maar jij vind het dus onzin

    Het eerste waar aan gedacht wordt bij aanslagen is moslim ga mij nou niet vertellen dat het onzin

    Wat onzin is dat kuddegedrag van velen due er nog in geloven ook
    Nee Masser, zo als jij denkt, zo denkt niet iedereen.

    Je kan trouwens ook beter VRAGEN wat iemand denkt, dan je eigen gedachten aan anderen toeschrijven: dat is ook eerlijker.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie
    Waarom zou ik ik geloof niet in gebakkenlucht het is hetzelfde als vele cowboy films die de indianen als deugnieten afschilderen

    Dat heet zand in de ogen strooien
    Of verschillende opties open houden..onmogelijk in jouw bekrompenheid