1. #16
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Taart, slingers, cadeaus, kinderfeestje....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Feestjes vieren kan ook met el eid en bruiloften ed. Ze gaan heus niet feestloos door het leven.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Wij vieren geen verjaardagen meer...jaren geleden er mee gestopt. Suikerfeest en slachtfeest wordt uitgebreid gevierd. Geen verjaardag vieren daar hebben mijn kids hamdoulillah geen problemen mee....ze weten waarom niet.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Oke ik snap dat de meeste vrouwen hier daar niet aan doen, maar hoe doen jullie dat dan met school? Krijgen ze wel iets mee om uit te delen daar of zelfs dat niet?
    Nee, mijn kind krijgt niks om uit te delen op school. Heb de leerkracht ook duidelijk gemaakt dat weten ze. Geldt ook voor kerstviering, heb het ook uitgelegd waarom niet. Dat begrijpen ze...geen probleem. Zij vieren ons feest toch ook niet...waarom moeten wij druk over maken !?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Wij moslims moeten sterk in onze schoenen staan en niks van aantrekken wat anderen er van gaan denken !!

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Hier vieren we het ook niet ook vanwege ons geloof, op school neemt ze wel traktaties mee omdat het verplicht is

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    173
    10-11-2013

    Ik vier het gewoon, huur meestal zaaltje bij een speeltuin. Kunnen ze lekker spelen!

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Wordt er nog getrakteerd op school? Ik dacht dat veel scholen het hadden afgeschaft. Tenminste bij mijn neefjes en nichtjes in Belgiƫ op school doen ze het niet meer. Ik dacht misschien hier in Nederland doen ook veel scholen niet meer aan traktaties

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    128
    28-02-2014

    Wij vieren het, lekker gezellig eten met de familie, taart, cadeautjes. Super leuk voor de kleintjes.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    173
    10-11-2013

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Leuk.

    Worden er ook van tevoren uitnodigingskaartje verstuurd?
    Ja, mn kleine is in de zomer jarig dus dan hebben we ook het weer mee en doen we daar gelijk bbq'en. In het begin stuurde ik wel kaarten tegenwoordig maak ik gewoon een whatsapp groep aan en maak ik een leuke afbeelding met alle info en stuur het rond haha.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    173
    10-11-2013

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Is er ook een bepaalde leeftijd wanneer jullie dan denken ja nu is het welletjes. We hebben het al 13 jaar gevierd. Genoeg is genoeg!
    Ik denk dat kind zelf aangeeft wat hij of zij leuk vind. Als hij straks ouder wordt denk ik dat hij het leuker vind om met vrienden te vieren dan met familie haha

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    173
    10-11-2013

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Traitor! Na al die jaren kies hij gewoon voor een ander. Totaal niet loyaal.
    Haha, ik geef hem dan groot gelijk. Het is zijn feest haha

  13. #28
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Dit jaar voor het laatst gevierd, ik doe het niet meer. Geen kinderfeestje, en geen visite. Wel uitdelen op school en een kadootje.
    HAGENEESJE

  14. #29
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Waarom niet meeR?
    Haram.
    HAGENEESJE

  15. #30
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Oke oke. Wanneer gaan we trouwen?
    Deze week, volgende week, zeg het maar.
    HAGENEESJE