+ Reageer
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 74
    MVC Lid

Reacties
    59
    01-02-2017

KAFIR alert.. klik for info.
    http://forums.marokko.nl/showthread....423&highlight=
    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Heb tig accounts hier. Zoveel pm sessies met mannelijke en vrouwelijke leden gehad die nog steeds gaande zijn op dit moment. Informatie is power.

MVC Lid

Reacties
    17.669
    29-06-2013

niet
    met eid vieren we utgebteid feest en krijgt ze kadotje

Laaaaaaaaaaaazy

Reacties
    278
    22-09-2016

Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    niet
    met eid vieren we utgebteid feest en krijgt ze kadotje
    Ja maar zeggen jullie dat dan ook tegen ze? Dat ze op hun verjaardag niets krijgen pas bij suikerfeest.

Blond & Slim :)

Reacties
    86
    30-04-2015

Ik snap niet wat er nou anders aan is als je ze met suikerfeest kadootjes geeft of met hun verjaardag... is toch hetzelfde... ik vind het allemaal ver gezocht. En elk levensjaar krijg je van je Schepper, waarom is het dan slecht om dat te vieren?? Maar ja ik bemoei niet...
    Meer Hollands dan jij aan kunt...

MVC Lid

Reacties
    2.387
    19-09-2012

Ik vier de verjaardagen van mijn kinderen niet wegens mijn geloof. En mijn kinderen hebben daar geen problemen mee omdat ze dit heel goed begrijpen Alhamdullilah.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    1.767
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door Blue. Bekijk reactie
    Niet. Zwaar haram. M'n kind is in de zomervakantie jarig dus gelukkig ook geen gedoe op school.
    Goeie reactie.

MVC Lid

Reacties
    131
    03-03-2012

Citaat Geplaatst door vlinderA Bekijk reactie
    Ik snap niet wat er nou anders aan is als je ze met suikerfeest kadootjes geeft of met hun verjaardag... is toch hetzelfde... ik vind het allemaal ver gezocht. En elk levensjaar krijg je van je Schepper, waarom is het dan slecht om dat te vieren?? Maar ja ik bemoei niet...
    Waar geloof jij in?

MVC Lid

Reacties
    2.114
    26-12-2015

Zou het gewoon vieren, slingers, ballonnen, feestmutsen enz enz met alle toeters en bellen.
    What You Allow, Is What Will Continue.

MVC Lid

Reacties
    242
    11-02-2013

Ligt er aan, zijn verjaardag was in februari dus we zijn naar plopsa in belgiƫ

nooit geweest

Reacties
    20.488
    22-06-2003

Taart, slingers, cadeaus, kinderfeestje....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    36.439
    10-05-2012

Feestjes vieren kan ook met el eid en bruiloften ed. Ze gaan heus niet feestloos door het leven.

Laaaaaaaaaaaazy

Reacties
    278
    22-09-2016

Kinderen zijn vervelend. Komt veel bij kijken man. Geen zin meer om ze te maken.

MVC Lid

Reacties
    2.209
    07-11-2014

Wij vieren geen verjaardagen meer...jaren geleden er mee gestopt. Suikerfeest en slachtfeest wordt uitgebreid gevierd. Geen verjaardag vieren daar hebben mijn kids hamdoulillah geen problemen mee....ze weten waarom niet.

Laaaaaaaaaaaazy

Reacties
    278
    22-09-2016

Oke ik snap dat de meeste vrouwen hier daar niet aan doen, maar hoe doen jullie dat dan met school? Krijgen ze wel iets mee om uit te delen daar of zelfs dat niet?

MVC Lid

Reacties
    2.209
    07-11-2014

Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Oke ik snap dat de meeste vrouwen hier daar niet aan doen, maar hoe doen jullie dat dan met school? Krijgen ze wel iets mee om uit te delen daar of zelfs dat niet?
    Nee, mijn kind krijgt niks om uit te delen op school. Heb de leerkracht ook duidelijk gemaakt dat weten ze. Geldt ook voor kerstviering, heb het ook uitgelegd waarom niet. Dat begrijpen ze...geen probleem. Zij vieren ons feest toch ook niet...waarom moeten wij druk over maken !?