1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Hoe komt het toch dat zelfs familie (bijv een broer) niks meer voor je kan betekenen

    Als het gaat om het vinden van een geschikte partner?
    Wat is dat toch deze tijd?
    Verwacht het onverwachte

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    981
    06-10-2013

    Omdat hun mentaliteit is veranderd. En veel verwachten dat je zelf op een haram-wijze op zoek gaat. Is heel normaal geworden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    Omdat hun mentaliteit is veranderd. En veel verwachten dat je zelf op een haram-wijze op zoek gaat. Is heel normaal geworden.
    Echt zo! Vind ik zoo jammer. Dan mag je hopen dat je een slimme zusje hebt die stevig in haar schoenen staan.

    Miss dat het vroeger nog kon, maar als je nu zelf iemand leert kennen is het meestal meteen kruis er door heen.
    Verwacht het onverwachte

  4. #4
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Hoe bedoel je precies? Niks voor je kunnen betekenen als in niet behulpzaam? Ik weet niet zo goed wat je bedoeld, sorry

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Hoe bedoel je precies? Niks voor je kunnen betekenen als in niet behulpzaam? Ik weet niet zo goed wat je bedoeld, sorry
    Nee meid niet qua behulpzaam. Stel je bent klaar voor het huwelijk? Dan wil je graag iemand leren kennen toch? Je gaat er ook vanuit dat je familieleden wat voor je kunnen betekenen, en anders geef je het zelf aan. Vervolgens hoor je niks of er gebeurt gwn niks. Als je zelf iemand leert kennen is het meestal foute boel, vandaar dat ik het liefst wil dat mijn broer mij daarbij helpt. Gelijk date met mahram zit je sowieso safe hahahaha. Genoeg tijd verspild aan jochie's ondanks dat je niet veel verwacht stop je er toch tijd en energie in. Zonde van je tijd joh
    Verwacht het onverwachte

  6. #6
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Nee meid niet qua behulpzaam. Stel je bent klaar voor het huwelijk? Dan wil je graag iemand leren kennen toch? Je gaat er ook vanuit dat je familieleden wat voor je kunnen betekenen, en anders geef je het zelf aan. Vervolgens hoor je niks of er gebeurt gwn niks. Als je zelf iemand leert kennen is het meestal foute boel, vandaar dat ik het liefst wil dat mijn broer mij daarbij helpt. Gelijk date met mahram zit je sowieso safe hahahaha. Genoeg tijd verspild aan jochie's ondanks dat je niet veel verwacht stop je er toch tijd en energie in. Zonde van je tijd joh
    Ah ik snap het. Vervelend. Misschien wil je broer stiekem nog niet dat je een man vindt haha!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Ghair inshaAllah, misschien is het gewoon je tijd nog niet of ben jij, of je aanstaande er nog niet klaar voor.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  8. #8
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Ewa ga jullie zielige haantjesgevecht ergens anders voeren. Jullie zijn respectloos tegenover degene die hier serieus advies wil!
    En jullie zijn respectloos tegenover mij, sterfdag van mijn vader is bijna. Ga diie ziekte ergens anders naar elkaars hoofd gooien!

    En jullie zijn respectloos om dit topic om jullie "mannetjes" gedrag te laten draaien.

    En nu weg AUB

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Same here me zus wou me koppelen met een dove.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    mss moet je genoegen nemen met minder

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ah ik snap het. Vervelend. Misschien wil je broer stiekem nog niet dat je een man vindt haha!
    Haha nee dat is het niet, hij is zelf druk met zijn gezin en werk en kent niet mannen waarvan hij denkt ok hij kan ik aan je voorstellen.
    Verwacht het onverwachte

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Same here me zus wou me koppelen met een dove.
    O echt? SubhanAllah..als k zelf mensen koppel pakt het altijd goed uit..ooit op een dag zal ik die beloning er van nog krijgen in sha Allah. Komt goed maar als manzijnde heb je wel meer mogelijkheden of valt dat tegen?
    Verwacht het onverwachte

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Als het gaat om het vinden van een geschikte partner?
    Wat is dat toch deze tijd?

    r
    Soms wanneer we niet geholpen worden door familieleden komen we dichterbij onszelf en ons doelen. .het is zoals je je handen loslaat om je kindjes hun eerste stappen te laten doen .stappen die onvermijdelijk ook valschade met zich mee brengen maar wanneer de kinderen ouder worden zullen ze ze niet boos worden op dat *loslaten van hun handen*
    Al hoeft dit niet de intentie van ouders (broers)te zijn kan het dit wel als gevolgen hebben en nu is het aan jou om je eerste stappen te zetten om je staande te houden in de huwelijkswereld door meer aan jezelf/onszelf te werken worden we allemaal aantrekelijker voor mogelijke goede huwelijkspartners.
    Goede huwelijkspartner is niet wat je op het eerste gezicht ziet wanneer je een man ontmoeten maar pas Achter af te beoordelen na het hu we lijken an 10 0f 30 jaar. ..precies we weten het niet; ) werken aan ons imaan (praktisch geloof)helpt ons het meest daarbij.
    blijf in elkaar geloven

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Als het gaat om het vinden van een geschikte partner?
    Wat is dat toch deze tijd?

    A sjoudimitrrrrrrr
    Ik zal toch opingaan mischien heeft een ander iets aan.
    Ouders mogen meer tegen ons zeggen dan wij tegen hen
    blijf in elkaar geloven

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Ik zal toch opingaan mischien heeft een ander iets aan.
    Ouders mogen meer tegen ons zeggen dan wij tegen hen
    kon je het niet laten jongen haha, ok ok ik verwijder dat woord. Wat bedoel je met ouders mogen meer tegen ons zeggen?
    Verwacht het onverwachte