+ Reageer
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 41
    Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Opgekankerd a smerig homo ! !
    Niet zo kankeren. Komt weak over.

Verbannen

Reacties
    61
    24-01-2006

Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Niet zo kankeren. Komt weak over.
    Blijf niet zo plakken a smerige homoslet ! !

MVC Lid

Reacties
    1.527
    05-02-2017

Ewa ga jullie zielige haantjesgevecht ergens anders voeren. Jullie zijn respectloos tegenover degene die hier serieus advies wil!
    En jullie zijn respectloos tegenover mij, sterfdag van mijn vader is bijna. Ga diie ziekte ergens anders naar elkaars hoofd gooien!

En jullie zijn respectloos om dit topic om jullie "mannetjes" gedrag te laten draaien.

En nu weg AUB

Verbannen

Reacties
    61
    24-01-2006

Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ewa ga jullie zielige haantjesgevecht ergens anders voeren. Jullie zijn respectloos tegenover degene die hier serieus advies wil!
    En jullie zijn respectloos tegenover mij, sterfdag van mijn vader is bijna. Ga diie ziekte ergens anders naar elkaars hoofd gooien!

En jullie zijn respectloos om dit topic om jullie "mannetjes" gedrag te laten draaien.

En nu weg AUB
    Wat voor haantjesgevecht ? Die slet is een homo. Die vouw ik in 100 stukken. Een gevecht heb je met een man en geen smerige homoslet ! ! Moge Allah je vader genadig zijn ! !

MVC Lid

Reacties
    541
    26-02-2015

Same here me zus wou me koppelen met een dove.

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    See no evil, hear no evil.

MVC Lid

Reacties
    67
    29-04-2014

mss moet je genoegen nemen met minder

MVC Lid

Reacties
    355
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ah ik snap het. Vervelend. Misschien wil je broer stiekem nog niet dat je een man vindt haha!
    Haha nee dat is het niet, hij is zelf druk met zijn gezin en werk en kent niet mannen waarvan hij denkt ok hij kan ik aan je voorstellen.
    Wapen jezelf met kennis, wees oprecht en handel rechtvaardig!

MVC Lid

Reacties
    355
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    O echt? SubhanAllah..als k zelf mensen koppel pakt het altijd goed uit..ooit op een dag zal ik die beloning er van nog krijgen in sha Allah. Komt goed maar als manzijnde heb je wel meer mogelijkheden of valt dat tegen?

MVC Lid

Reacties
    1.346
    09-07-2015

Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Als het gaat om het vinden van een geschikte partner?
    Wat is dat toch deze tijd?

r
    Soms wanneer we niet geholpen worden door familieleden komen we dichterbij onszelf en ons doelen. .het is zoals je je handen loslaat om je kindjes hun eerste stappen te laten doen .stappen die onvermijdelijk ook valschade met zich mee brengen maar wanneer de kinderen ouder worden zullen ze ze niet boos worden op dat *loslaten van hun handen*
    Al hoeft dit niet de intentie van ouders (broers)te zijn kan het dit wel als gevolgen hebben en nu is het aan jou om je eerste stappen te zetten om je staande te houden in de huwelijkswereld door meer aan jezelf/onszelf te werken worden we allemaal aantrekelijker voor mogelijke goede huwelijkspartners.
    Goede huwelijkspartner is niet wat je op het eerste gezicht ziet wanneer je een man ontmoeten maar pas Achter af te beoordelen na het hu we lijken an 10 0f 30 jaar. ..precies we weten het niet; ) werken aan ons imaan (praktisch geloof)helpt ons het meest daarbij.
    blijf in elkaar geloven

MVC Lid

Reacties
    1.346
    09-07-2015

Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Als het gaat om het vinden van een geschikte partner?
    Wat is dat toch deze tijd?

A sjoudimitrrrrrrr
    Ik zal toch opingaan mischien heeft een ander iets aan.
    Ouders mogen meer tegen ons zeggen dan wij tegen hen
    blijf in elkaar geloven

MVC Lid

Reacties
    355
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Ik zal toch opingaan mischien heeft een ander iets aan.
    Ouders mogen meer tegen ons zeggen dan wij tegen hen
    kon je het niet laten jongen haha, ok ok ik verwijder dat woord. Wat bedoel je met ouders mogen meer tegen ons zeggen?

MVC Lid

Reacties
    355
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Soms wanneer we niet geholpen worden door familieleden komen we dichterbij onszelf en ons doelen. .het is zoals je je handen loslaat om je kindjes hun eerste stappen te laten doen .stappen die onvermijdelijk ook valschade met zich mee brengen maar wanneer de kinderen ouder worden zullen ze ze niet boos worden op dat *loslaten van hun handen*
    Al hoeft dit niet de intentie van ouders (broers)te zijn kan het dit wel als gevolgen hebben en nu is het aan jou om je eerste stappen te zetten om je staande te houden in de huwelijkswereld door meer aan jezelf/onszelf te werken worden we allemaal aantrekelijker voor mogelijke goede huwelijkspartners.
    Goede huwelijkspartner is niet wat je op het eerste gezicht ziet wanneer je een man ontmoeten maar pas Achter af te beoordelen na het hu we lijken an 10 0f 30 jaar. ..precies we weten het niet; ) werken aan ons imaan (praktisch geloof)helpt ons het meest daarbij.
    Juist werken aan onze imaan en er voor zorgen dat je mentaal en fysiek klaar bent voor het huwelijk. Ken je taken als vrouw/manzijnde en heel belangrijk leer om sbar te hebben. Dat zul je zeker nodig hebben! Plus communicatie ook iets wat een rol gaat spelen. Gheer in sha Allah. Moge Allah ons allen een geschikte partner schenken.

MVC Lid

Reacties
    2.677
    24-01-2017

hij wil ze voorzichzelfhouden

Insta Kersen_taart

Twitter @kersen_taart

MVC Lid

Reacties
    355
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    hij wil ze voorzichzelfhouden
    Hoe bedoeld u?

Stap nu over!