+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 41
    MVC Lid

Reacties
    355
    17-09-2012

Hoe komt het toch dat zelfs familie (bijv een broer) niks meer voor je kan betekenen

Als het gaat om het vinden van een geschikte partner?
    Wat is dat toch deze tijd?
    Wapen jezelf met kennis, wees oprecht en handel rechtvaardig!

MVC Lid

Reacties
    1.021
    06-10-2013

Omdat hun mentaliteit is veranderd. En veel verwachten dat je zelf op een haram-wijze op zoek gaat. Is heel normaal geworden.

MVC Lid

Reacties
    355
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    Omdat hun mentaliteit is veranderd. En veel verwachten dat je zelf op een haram-wijze op zoek gaat. Is heel normaal geworden.
    Echt zo! Vind ik zoo jammer. Dan mag je hopen dat je een slimme zusje hebt die stevig in haar schoenen staan.

Miss dat het vroeger nog kon, maar als je nu zelf iemand leert kennen is het meestal meteen kruis er door heen.

MVC Lid

Reacties
    1.527
    05-02-2017

Hoe bedoel je precies? Niks voor je kunnen betekenen als in niet behulpzaam? Ik weet niet zo goed wat je bedoeld, sorry

MVC Lid

Reacties
    355
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Hoe bedoel je precies? Niks voor je kunnen betekenen als in niet behulpzaam? Ik weet niet zo goed wat je bedoeld, sorry
    Nee meid niet qua behulpzaam. Stel je bent klaar voor het huwelijk? Dan wil je graag iemand leren kennen toch? Je gaat er ook vanuit dat je familieleden wat voor je kunnen betekenen, en anders geef je het zelf aan. Vervolgens hoor je niks of er gebeurt gwn niks. Als je zelf iemand leert kennen is het meestal foute boel, vandaar dat ik het liefst wil dat mijn broer mij daarbij helpt. Gelijk date met mahram zit je sowieso safe hahahaha. Genoeg tijd verspild aan jochie's ondanks dat je niet veel verwacht stop je er toch tijd en energie in. Zonde van je tijd joh

MVC Lid

Reacties
    1.527
    05-02-2017

Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Nee meid niet qua behulpzaam. Stel je bent klaar voor het huwelijk? Dan wil je graag iemand leren kennen toch? Je gaat er ook vanuit dat je familieleden wat voor je kunnen betekenen, en anders geef je het zelf aan. Vervolgens hoor je niks of er gebeurt gwn niks. Als je zelf iemand leert kennen is het meestal foute boel, vandaar dat ik het liefst wil dat mijn broer mij daarbij helpt. Gelijk date met mahram zit je sowieso safe hahahaha. Genoeg tijd verspild aan jochie's ondanks dat je niet veel verwacht stop je er toch tijd en energie in. Zonde van je tijd joh
    Ah ik snap het. Vervelend. Misschien wil je broer stiekem nog niet dat je een man vindt haha!

MVC Lid

Reacties
    1.848
    29-10-2006

Ghair inshaAllah, misschien is het gewoon je tijd nog niet of ben jij, of je aanstaande er nog niet klaar voor.

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Gewoon haramrelatie nemen. Bespaar jezelf hoofdpijn en vergeet je lazy familie.

Verbannen

Reacties
    61
    24-01-2006

Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Als het gaat om het vinden van een geschikte partner?
    Wat is dat toch deze tijd?

A sjoudimitrrrrrrr
    Je familie zal vast wel weten dat je een slet bent en ze willen geen gezichtsverlies lijden ! !

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Je familie zal vast wel weten dat je een slet bent en ze willen geen gezichtsverlies lijden ! !
    Zoiets zeg je niet tegen een dame.

Verbannen

Reacties
    61
    24-01-2006

Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Zoiets zeg je niet tegen een dame.
    Rot naar je kk moeder aan fucking zwimpie ! ! Stuur je nog steeds foto's van je blote kont naar leden a fucking homo ? Ik heb van een paar vrouwelijke leden begrepen dat je een grote homo schijnt te zijn die dingen in zijn achterste stopt. Smerige kk homo ! !

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Rot naar je kk moeder aan fucking zwimpie ! ! Stuur je nog steeds foto's van je blote kont naar leden a fucking homo ?
    Nooit gedaan, maar nu weten we ook weer waar jij voortdurend aan denkt hhhh. Goed dat je dit hardop typt.

Verbannen

Reacties
    61
    24-01-2006

Nooit gedaan, maar nu weten we ook weer waar jij voortdurend aan denkt hhhh. Goed dat je dit hardop typt.
    Vieze kk homo ! ! Jij moeten ze laten lynchen ! !

Verbannen

Reacties
    295
    22-09-2016

Vieze kk homo ! ! Jij moeten ze laten lynchen ! !
    Even dimmen he! Mij kan jij niet aan. In een 1 op 1 straatgevecht ben jij absoluut geen match voor mij, midget.

Verbannen

Reacties
    61
    24-01-2006

Even dimmen he! Mij kan jij niet aan. In een 1 op 1 straatgevecht ben jij absoluut geen match voor mij, midget.
    Opgekankerd a smerig homo ! !

Stap nu over!