1. #1
    ❤️ Mom and Dad

    Reacties
    514
    06-05-2016

    Afscheid nemen

    Ik heb jaren geleden afscheid moeten van iemand die mij zeer dierbaar is.
    Vandaag 5 years later, voelde ik de aanwezigheid van deze persoon.
    Mijn liefde voor deze persoon was onbeschrijfelijk!
    Achteraf realiseer ik mij dat ik deze persoon nooit genoeg heb laten weten hoeveel liefde ik had voor deze persoon.
    Daarom vraag ik Allah om mijn iman te versterken. Hopende dat ik deze persoon kan ontmoeten in het hiernamaals!
    Dat in gezelschap van de beste die op aarde hebben geleefd!

    Wat ik wil mee geven mijn geliefde broeders en zusters in islam!
    Wees goed voor jouw dierbaren en wees goed voor jouw broeders en zusters!
    Wees goed voor jouw medemens en voor alle schepsels van Allah!
    Als je verplicht afscheid moet nemen om wat voor reden dan ook concentreer je dan op het leven hierna en doe du3a voor elkaar!!!
    ♡ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُقَدِّمُوا بَيْنَ يَدَيِ اللَّهِ وَرَسُولِهِ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ♡

    ◇ Geen PM's/ krabbels of Vriendschapverzoeken van mannen en/of jongetjes! I mean it, just don't

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    1.645
    30-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Jawhartje92 Bekijk reactie
    Ik heb jaren geleden afscheid moeten van iemand die mij zeer dierbaar is.
    Vandaag 5 years later, voelde ik de aanwezigheid van deze persoon.
    Mijn liefde voor deze persoon was onbeschrijfelijk!
    Achteraf realiseer ik mij dat ik deze persoon nooit genoeg heb laten weten hoeveel liefde ik had voor deze persoon.
    Daarom vraag ik Allah om mijn iman te versterken. Hopende dat ik deze persoon kan ontmoeten in het hiernamaals!
    Dat in gezelschap van de beste die op aarde hebben geleefd!

    Wat ik wil mee geven mijn geliefde broeders en zusters in islam!
    Wees goed voor jouw dierbaren en wees goed voor jouw broeders en zusters!
    Wees goed voor jouw medemens en voor alle schepsels van Allah!
    Als je verplicht afscheid moet nemen om wat voor reden dan ook concentreer je dan op het leven hierna en doe du3a voor elkaar!!!
    Amien

    The Sahaba used to love an act because it's Sunnah, and we leave it because it's just Sunnah


  3. #3
    ❤️ Mom and Dad

    Reacties
    514
    06-05-2016

    Jouw OT! We moeten ons echt schamen hoeveel wij na laten vanuit de Sunnah. Triest
    ♡ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُقَدِّمُوا بَيْنَ يَدَيِ اللَّهِ وَرَسُولِهِ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ♡

    ◇ Geen PM's/ krabbels of Vriendschapverzoeken van mannen en/of jongetjes! I mean it, just don't

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.645
    30-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Jawhartje92 Bekijk reactie
    Jouw OT! We moeten ons echt schamen hoeveel wij na laten vanuit de Sunnah. Triest
    Leiding komt van Allaah, het is niet voor iedereen weg gelegd om de Sunnah te praktiseren, mocht je iemand zijn die de Sunnah praktiseert zowel innerlijk als uiterlijk, wees Allaah dankbaar voor deze grote gunst
    die vele niet hebben gekregen

    The Sahaba used to love an act because it's Sunnah, and we leave it because it's just Sunnah


  5. #5
    ❤️ Mom and Dad

    Reacties
    514
    06-05-2016

    Gheir insha Allah! Moge Allah ons leiden en ons standvastigheid schenken.
    ♡ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُقَدِّمُوا بَيْنَ يَدَيِ اللَّهِ وَرَسُولِهِ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ♡

    ◇ Geen PM's/ krabbels of Vriendschapverzoeken van mannen en/of jongetjes! I mean it, just don't

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Moge Allah ons de waarde van onze dierbaren laten beseffen wanneer ze nog in leven zijn en ons de kans geven om het hen te laten weten, moge Allah ons herenigen met onze geliefden in Djennat'ul Firdaws. Allahoumma ameen!
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.