1. #121
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Dit is al jaren en jaren aan de gang door heel Nederland!

    OP VRIJDAGAVOND IS DE LOL ERAF

    Trots als een pauw was Amstelveen vier jaar geleden op zijn fonkelnieuwe zwemparadijs De Meerkamp. Met golfslagbad, glijbaan, waterkreek, whirlpools, Turkse stoombaden, een buitenbad en een overdekt wedstrijdbad was De Meerkamp in één klap het grootste en mooiste recreatiebad in de Amsterdamse regio. Vanuit Aalsmeer en Uithoorn kwamen mensen er zwemmen. En dankzij de sneltram tussen Amsterdam en Amstelveen hadden ook Amsterdamse zwemmers De Meerkamp al snel ontdekt. Het liep storm aan de Van der Hooplaan.

    Maar de wet dream werd een nachtmerrie. Het begon met het kraken van bagagekluisjes, fietsendiefstal en vandalisme. Na een jaar werd het nog vervelender, toen een dertienjarig meisje aangifte deed van aanranding. Twee jongens hadden haar in haar borsten en billen geknepen en tussen haar benen gegrepen. Het zou het begin worden van een eindeloze reeks incidenten. Vorig jaar zomer was de zwarte lijst van De Meerkamp aangegroeid tot 77 namen van jongens die het zwembad niet meer in mochten, omdat ze meisjes hadden betast in hun kruis of op hun borsten of agressief waren geweest. De meesten van hen kwamen uit Amsterdam en waren van Marokkaanse komaf
    .

    Lees verder:https://www.trouw.nl/home/op-vrijdag...eraf~a0642c3b/
    Grappig is, dat het op deze site net andersom is qua vooroordelen en negatieve ervaringen.
    Grappig en interessant.

  2. #122
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Dit is al jaren en jaren aan de gang door heel Nederland!

    OP VRIJDAGAVOND IS DE LOL ERAF

    Trots als een pauw was Amstelveen vier jaar geleden op zijn fonkelnieuwe zwemparadijs De Meerkamp. Met golfslagbad, glijbaan, waterkreek, whirlpools, Turkse stoombaden, een buitenbad en een overdekt wedstrijdbad was De Meerkamp in één klap het grootste en mooiste recreatiebad in de Amsterdamse regio. Vanuit Aalsmeer en Uithoorn kwamen mensen er zwemmen. En dankzij de sneltram tussen Amsterdam en Amstelveen hadden ook Amsterdamse zwemmers De Meerkamp al snel ontdekt. Het liep storm aan de Van der Hooplaan.

    Maar de wet dream werd een nachtmerrie. Het begon met het kraken van bagagekluisjes, fietsendiefstal en vandalisme. Na een jaar werd het nog vervelender, toen een dertienjarig meisje aangifte deed van aanranding. Twee jongens hadden haar in haar borsten en billen geknepen en tussen haar benen gegrepen. Het zou het begin worden van een eindeloze reeks incidenten. Vorig jaar zomer was de zwarte lijst van De Meerkamp aangegroeid tot 77 namen van jongens die het zwembad niet meer in mochten, omdat ze meisjes hadden betast in hun kruis of op hun borsten of agressief waren geweest. De meesten van hen kwamen uit Amsterdam en waren van Marokkaanse komaf
    .

    Lees verder:https://www.trouw.nl/home/op-vrijdag...eraf~a0642c3b/
    Onzin

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Grappig is, dat het op deze site net andersom is qua vooroordelen en negatieve ervaringen.
    Grappig en interessant.
    Ja, en dan over discriminatie klagen.

    Blijft inderdaad grappig en interessant !

  4. #124
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Ja, en dan over discriminatie klagen.

    Blijft inderdaad grappig en interessant !
    Het werkt wel: iedereen die de problemen met Marokkaanse jongeren hardop benoemd is jarenlang uitgemaakt voor racist.
    Niet dat dat de reputatie van Marokkaanse jongeren heeft geholpen, in tegendeel.
    Die reputatie is nu slechter dan ooit, en lijkt dagelijks nog slechter te worden.
    Zwembaden, sportclubs, scholen, op het werk: eigenlijk wil niemand nog met deze mensen te maken hebben.

    Gelukkig hebben ze elkaar nog, en kunnen ze op deze site doen alsof alles net andersom is, zij de zielige slachtoffers en de rest de overlast gevende daders...

  5. #125

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Als ik er één zou hebben, zou ze net zo op je neer kijken als alle andere mensen vrees ik.
    Je nicht mag ook

  7. #127
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Je nicht mag ook
    Heb jij ook goede ervaringen met nichten dan? Ook parkjes en zo?

    Ik begin een steeds scherper beeld te krijgen van de problematische jonge Marokkaan...
    Triest hoor.
    Verloren groep....

  8. #128
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Je nicht mag ook
    moeilijk hè, gewoon respect voor elkaar. Dus ook voor vrouwen
    Of is het juist cool om het op deze manier over vrouwen te hebben?

  9. #129
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    moeilijk hè, gewoon respect voor elkaar. Dus ook voor vrouwen
    Of is het juist cool om het op deze manier over vrouwen te hebben?
    Waar heeft hij het over vrouwen?

  10. #130
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Heb jij ook goede ervaringen met nichten dan? Ook parkjes en zo?

    Ik begin een steeds scherper beeld te krijgen van de problematische jonge Marokkaan...
    Triest hoor.
    Verloren groep....

  11. #131
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Waar heeft hij het over vrouwen?
    De manier waarop hij over vrouwen praat laat precies zien hoeveel respect hij er voor heeft: helemaal niks, nul komma nul

  12. #132
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    De manier waarop hij over vrouwen praat laat precies zien hoeveel respect hij er voor heeft: helemaal niks, nul komma nul
    Als hij niet op vrouwen valt is dat wel begrijpelijk.
    Maar goed.
    Nederlands: Wilde bertram
    Frysk: Knopkes
    English: Sneezewort (Sneezewort Yarrow)
    Français: Achillée sternutatoire
    Deutsch: Sumpf-Schafgarbe
    Wetenschappelijk: Achillea ptarmica

    Ik vind Sumpf-Schafgarbe ook wel een leuke naam voor je trouwens. Of vind jij dat ook respectloos?

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door Roomsnoes Bekijk reactie
    Die mafklapper van een wethouder noemt het naar beneden trekken van zwemkleding bij meisjes en hun betasten pesten.
    Mischien moet hij de definitie aanranding eens opzoeken.

    http://denhaagfm.nl/2017/04/20/wetho...rootste-onzin/
    Baldewsingh is een notoire wegkijker en niet alleen bij dit soort zaken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #134
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Als hij niet op vrouwen valt is dat wel begrijpelijk.
    Maar goed.
    Nederlands: Wilde bertram
    Frysk: Knopkes
    English: Sneezewort (Sneezewort Yarrow)
    Français: Achillée sternutatoire
    Deutsch: Sumpf-Schafgarbe
    Wetenschappelijk: Achillea ptarmica

    Ik vind Sumpf-Schafgarbe ook wel een leuke naam voor je trouwens. Of vind jij dat ook respectloos?
    Ik ben een beetje een plantjegek en kwam Wilde Bertram voor het eerst tegen... nog nooit gezien!
    Ik was echt teleurgesteld toen bleek dat het een algemeen voorkomende soort is. Niks geen zeldzame observatie.
    Het spul groeit alleen niet op de klei waar ik woon.

    Je mag ieder synoniem of vertaling gebruiken, maakt me niet uit. Het is een erg leuke plant

  15. #135
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Ik ben een beetje een plantjegek en kwam Wilde Bertram voor het eerst tegen... nog nooit gezien!
    Ik was echt teleurgesteld toen bleek dat het een algemeen voorkomende soort is. Niks geen zeldzame observatie.
    Het spul groeit alleen niet op de klei waar ik woon.

    Je mag ieder synoniem of vertaling gebruiken, maakt me niet uit. Het is een erg leuke plant
    Zo ben ik weg van de peruckenstrauch..alleen de Duitse versie