1. #391
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Juist, je begon zelf over het geloof.
    Hier even te tekst die ik eruit heb gehaalt, geen enkele referentie naar het Geloof ??? Ben jij steke blind ofzo ?

    Allochtone
    allochtonen met een islamitische achtergrond
    autochtone bezoekers
    “Islama-bad”
    Noord-Afrikaanse jongeren
    van Marokkaanse en/of Turkse afkomst
    Hollandse meiden
    allochtone jeugd
    Islamitische vrouwen
    Islamitische vrouwen
    Opmerkelijk is dat ze vaak komen zwemmen met een “Ooievaarspas” waardoor ze nauwelijks iets hoeven te betalen voor de entree van het zwembad (ze hebben ook geen besef van wat iets kost omdat ze worden gefaciliteerd en gepamperd). Het “Ooievaarspas systeem” is in het leven geroepen door de Gemeente Den Haag destijds omde minder bedeelden te voorzien om deel te nemen aan allerlei maatschappelijke activiteiten.
    Het complete “Ooievaarspas systeem” word al sinds jaar en dag misbruikt omdat veel allochtonen ook criminele inkomsten hebben en soms met hele dure auto’s komen voorrijden en zich kleden in de duurste merkkleding maar vervolgens bij de kassa afrekenen met een Ooievaarspas (lees extreme korting).
    moslim tuig
    grotere groepen moslim jongeren
    veel allochtone jongeren met een moslim achtergrond
    met name de autochtone bezoekers
    taalgebruik is ook vaak van religieuze aard
    extreem hard én aanhoudend “Allah Akhbar” gilden
    doorgewinterde en doorgedraaide Marokkaanse jongeren

    Maar goed ik heb wederom gelijk jij ziet racisme niet dat komt omdat jezelf racist bent......

  2. #392
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Kom nou het staat verdorie letterlijk in die discriminerende tekst van de en anonieme ex-medewerker maar daar lees jij natuurlijk overheen zoals gewoonlijk....
    En mijn reactie op jouw eerdere comment was of jij veel Marokkanen kent die GEEN moslim zijn.

    Daar heb je nog geen antwoord op gegeven.

  3. #393
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    En mijn reactie op jouw eerdere comment was of jij veel Marokkanen kent die GEEN moslim zijn.

    Daar heb je nog geen antwoord op gegeven.
    Voordat de anonieme ex-werknemer weet dat het Marokkanen zijn moet hij dus eerst hun paspoort hebben gecontroleerd.........daar begon het mee, wel blijven volgen Aviator....

  4. #394
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Hier even te tekst die eruit heb gehaalt, geen enkele referentie naar het Geloof ??? Ben jij steke blind ofzo ?

    Allochtone
    allochtonen met een islamitische achtergrond
    autochtone bezoekers
    “Islama-bad”
    Noord-Afrikaanse jongeren
    van Marokkaanse en/of Turkse afkomst
    Hollandse meiden
    allochtone jeugd
    Islamitische vrouwen
    Het complete “Ooievaarspas systeem” word al sinds jaar en dag misbruikt omdat veel allochtonen ook criminele inkomsten hebben en soms met hele dure auto’s komen voorrijden en zich kleden in de duurste merkkleding maar vervolgens bij de kassa afrekenen met een Ooievaarspas (lees extreme korting).
    moslim tuig
    grotere groepen moslim jongeren
    veel allochtone jongeren met een moslim achtergrond
    met name de autochtone bezoekers
    taalgebruik is ook vaak van religieuze aard
    extreem hard én aanhoudend “Allah Akhbar” gilden
    doorgewinterde en doorgedraaide Marokkaanse jongeren
    Daarom is het ook zo raar dat jij bij hoog en laag blijft ontkennen dat het Marokkaanse jongetjes zijn die voor overlast zorgen.
    Je hebt het wel gelezen dus.

    Weet je, echte blonde meisjes die in Frankrijk wonen en gek zijn op Marokkanen zitten niet zo in elkaar.
    Niemand zit zo in elkaar.

    Het ligt er zo dik bovenop dat dat karaktertje `gitane` gewoon een verzinsel is van een stevig gebouwde man vanveertig dat ik niet snap dat niemand dat ziet...

    Maar goed, dit is internet: fake-accounts zijn hier best normaal.

  5. #395
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Dat hele stuk over de Ooievaarspas heb ik helemaal weggelaten dat is niet alleen discriminerend naar Allochtonen toe maar gewoon naar alle mensen in het algemeen die het niet zo breed hebben, kortom specifiek extreemrechts.....

  6. #396
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Daarom is het ook zo raar dat jij bij hoog en laag blijft ontkennen dat het Marokkaanse jongetjes zijn die voor overlast zorgen.
    Je hebt het wel gelezen dus.

    Weet je, echte blonde meisjes die in Frankrijk wonen en gek zijn op Marokkanen zitten niet zo in elkaar.
    Niemand zit zo in elkaar.

    Het ligt er zo dik bovenop dat dat karaktertje `gitane` gewoon een verzinsel is van een stevig gebouwde man vanveertig dat ik niet snap dat niemand dat ziet...

    Maar goed, dit is internet: fake-accounts zijn hier best normaal.
    vervelend hè dat ik geen zielig "blondje" ben, ben wel blond maar niet zielig....helaas past niet in jouw straatje

  7. #397
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    vervelend hè dat ik geen zielig "blondje" ben, ben wel blond maar niet zielig....helaas past niet in jouw straatje.....
    Dat zeg ik niet.

    Overigens is het wel zo en vind ik je ook zielig maar da´s een ander verhaal,.

  8. #398
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Dat zeg ik niet.

    Overigens is het wel zo en vind ik je ook zielig maar da´s een ander verhaal,.
    .....jij bent wel apart zeg jij denkt dat ik Marokkanen "zielig" vind wat ik helemaal niet vind en nu kan ik geen VROUW zijn omdat ikgeen last heb van Marokkanen ???????? gekke man..... Enneuh ik vind jou een grote grap, niet zielig maar intens triest ben je wel....

  9. #399
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    .....jij bent wel apart zeg jij denkt dat ik Marokkanen "zielig" vindt wat ik helemaal niet vind en nu kan ik geen VROUW zijn omdat ikgeen last heb van Marokkanen ???????? gekke man.....
    Dat denk ik niet.

    Je bent een internet-acteur en Gitane, die blonde die in Frankrijk woont, is een typetje van je, een verzinsel. Dat zeg ik.
    En een heel slecht verzonnen, erg ongeloofwaardig typetje.

    Ik begrijp niet dat de meesten je hier niet door hebben, zo slecht ben je verzonnen.

    Maar goed, je bent wel rol-vast.

  10. #400
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Dat denk ik niet.

    Je bent een internet-acteur en Gitane, die blonde die in Frankrijk woont, is een typetje van je, een verzinsel. Dat zeg ik.
    En een heel slecht verzonnen, erg ongeloofwaardig typetje.

    Ik begrijp niet dat de meesten je hier niet door hebben, zo slecht ben je verzonnen.

    Maar goed, je bent wel rol-vast.
    Ik ben rolvast omdat ik het echt ben, zo simpel is dat.....Ik snap trouwens niet waarom iemand een typetje zal moeten bedenken die blond is en in frankrijk woont en dat speciaal om op een forum voor Marokkaanse jongeren te kunnen discussieëren, zie het nut er niet van in......

  11. #401
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ik ben rolvast omdat ik het echt ben, zo simpel is dat.....
    Zakof is rol-vaster.
    En echter.


    Maar whatever...

  12. #402
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ik ben rolvast omdat ik het echt ben, zo simpel is dat.....Ik snap trouwens niet waarom iemand een typetje zal moeten bedenken die blond is en in frankrijk woont en dat speciaal om op een forum voor Marokkaanse jongeren te kunnen discussieëren, zie het nut er niet van in......
    Ik zie ook niet het nut in van wat jij hier loopt te doen.

    Waarom zou een blondje uit Frankrijk zich druk maken om Marokkaanse ettertjes die minderjarige meisjes lastigvallen?
    En vooral, waarom zou zo´n blondje dan de kant van die etterbakjes kiezen?

    Onlogisch en ongeloofwaardig. En nutteloos inderdaad.

  13. #403
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Dit is pure racisme .

  14. #404
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    En mijn reactie op jouw eerdere comment was of jij veel Marokkanen kent die GEEN moslim zijn.

    Daar heb je nog geen antwoord op gegeven.
    Ik ken marokkanen die geen Moslim zijn ja, hoe ik die ken ? Omdat ik op tevens op een forum zit met als naam "atheïstische seculieren tegen racisme" en daar heb je (ook) Marokkanen die geen moslim (meer) zijn....

  15. #405
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Op de bijdrage van Gitane heb je dus geen antwoord....hoezo islamitisch.

    Dat is de vraag.

    En over goed volgen gesproken, wat vind jij van de bijdragen van Reallover die stelt dat onaangepast gedrag van jongeren al een lang bekend fenomeen is.