1. #286
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Oh wacht effe, twee en natuurlijk waren die twee Nederlandse blanke meisjes vandaar dat de beveiliging moet optreden, onze blanke Nederlandse meisjes zijn namelijk "vogelvrij verlaard", aldus Aviator........ keur ik het betasten of zwembroek aftrekken van meisjes daarmee goed ? Helemaal niet maar om nu te gaan spreken over "Onze Hollandse Meiden" of het vogelvrij verklaren van Hollandse meiden dat is waarvan ik over mijn nek ga en jij gaat daar lekker in mee.....
    Daar gaat het ook over Gitane dat is wat ze zien dat is wat het personeel omschrijft.
    Ze zien dat meiden en jonge vrouwen van blanke afkomst dit voor een groot merendeel daar slachtoffer van worden.
    Ze zien dat eigen afkomst van deze kut jochies buiten schot blijft.
    Ze zien wat al jaren bekend is wat neerdere xeren de afgelopen jaren benoemd is..waar weinug tot niks tegen wordt gedaan..want discriminatie hé.
    Pleinprinsjes die regelmatig blank en meisje lastig vallen benoemen dat heeft niks met discriminatie van doen maar gevoon met feiten.

  2. #287
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    het zijn Nederlandse Jongerendie overlast plegen...
    Gewoon keihard aanpakken die Nederlandse jongeren. Geef ze een hele lange cursus fatsoen en een absoluut zwembadverbod van een aantal jaren.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  3. #288
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    kijk hier gaat het al mis.

    Alle jongeren in Nederland zijn Nederlandse jongeren...simpel

    jij gaat het onderscheiden..waarom?
    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    De Marokkaanse jongeren niet?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  4. #289
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    De aanduidingen vind ik idd ook nergens op slaan, je kan niet objectief zien of iemand Marokkaans of Islamitisch is, maar je kan niet wegkijken. Het zijn wel de Marokkaanse islamitische jongeren die vaak overlast bezorgen. Nederlandse blanke jongeren ook, maar dat is vaak met uitgaan.
    Ik ben deze discussie dan ook begonnen met aan tegeven dat ik de tekst heeeeeeeeeeel racistisch vind klinken en daar blijf ik bij. Het feit dat deze anonieme exmederwerker zo denkt en schrijft wekt bij mij de indruk, nee wacht door deze wijze van schrijven weet ik dat deze anonieme ex-medewerker erg racistisch is. Ik had liever gezien dat iemand zonder deze racistische en nationalitsiche overtuigingen de problemen die sommige vrouwen/meisjes ondervinden in dat zwembad had beschreven, gewoon objectief.....gebaseerd op feiten en niet op duimzuig nationaliteiten of geloven....

  5. #290
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    juist
    we hbben een goed politiesysteem in Nederland
    als er iets gebeurd aanpakken/aangifte doen
    en niet een neppe brief opsturen naar neppe journalisten
    toch?
    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Gewoon keihard aanpakken die Nederlandse jongeren. Geeg ze een hele lange cursus fatsoen en een absoluut zwembadverbod van een aantal jaren.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  6. #291
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Roomsnoes Bekijk reactie
    Daar gaat het ook over Gitane dat is wat ze zien dat is wat het personeel omschrijft.
    Ze zien dat meiden en jonge vrouwen van blanke afkomst dit voor een groot merendeel daar slachtoffer van worden.
    Ze zien dat eigen afkomst van deze kut jochies buiten schot blijft.
    Ze zien wat al jaren bekend is wat neerdere xeren de afgelopen jaren benoemd is..waar weinug tot niks tegen wordt gedaan..want discriminatie hé.
    Pleinprinsjes die regelmatig blank en meisje lastig vallen benoemen dat heeft niks met discriminatie van doen maar gevoon met feiten.
    Het personeel ??? 1 anonieme en 1 anonieme ex-mederwerker, wellicht 1 en dezelfde of hoostens twee, en jij en Aviator, 4 dus.

  7. #292
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Stop met Polariseren!


    Nee tegen Polarisatie!!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #293
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    perdiep had ook anonieme bronnen en kijk wat er gebeurd is met hem....
    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Het personeel ??? 1 anonieme en 1 anonieme ex-mederwerker, wellicht 1 en dezelfde of hoostens twee, en jij en Aviator, 4 dus.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  9. #294
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    kijk hier gaat het al mis.

    Alle jongeren in Nederland zijn Nederlandse jongeren...simpel

    jij gaat het onderscheiden..waarom?
    Omdat velen een dubbel nationaliteit hebben. Ik heb niet gezegd dat ze geen Nederlander zijn. Sowieso ben ik het met je eens dat ook deze Marokkaanse jongeren Nederlandse jongeren zijn.

  10. #295
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Gewoon keihard aanpakken die Nederlandse jongeren. Geeg ze een hele lange cursus fatsoen en een absoluut zwembadverbod van een aantal jaren.
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    juist
    we hbben een goed politiesysteem in Nederland
    als er iets gebeurd aanpakken/aangifte doen
    en niet een neppe brief opsturen naar neppe journalisten
    toch?
    inderdaad aanpakken en ophouden met racistsiche discriminerende opmerkingen zoals "Marokkaanse of Islamitsche" daders (alleen maar) benoemen, zonder dat de feiten zijn gechecked want men baseert zich alleen op wat 1 anonieme ex-werknemer door zijn racitische bril heeft gezien....en zonder selectief alleen maar de (eveneens uit de duim gezogen Nationaliteit) van de slachtoffers te noemen.....

  11. #296
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    je zegt Marokkaanse jongeren

    als je echt over overlast wilt discussiëren dan laat je Marokkaanse weg

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Omdat velen een dubbel nationaliteit hebben. Ik heb niet gezegd dat ze geen Nederlander zijn. Sowieso ben ik het met je eens dat ook deze Marokkaanse jongeren Nederlandse jongeren zijn.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #297
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Het personeel ??? 1 anonieme en 1 anonieme ex-mederwerker, wellicht 1 en dezelfde of hoostens twee, en jij en Aviator, 4 dus.
    Ja get personeel

    Je gilt weer zonder te lezen?
    Niks nieuws onder de zon.
    Het personeel erkend dat er waarheid zit in het verhaal.
    De wethouder moet zijn eerdere er is niks aan de hand terugnemen..
    10 personen met een verbod 2 aanrandingen.
    Week 16 van het jaar.

  13. #298
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    je zegt Marokkaanse jongeren

    als je echt over overlast wilt discussiëren dan laat je Marokkaanse weg
    Oké polarisatie he? Hoe bedoel je Nederlanders? Je hebt het over europeanen!. Hoe bedoel je europeanen, je hebt het over MENSEN. Stop polarisatie!!!

  14. #299
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    goeie!
    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Oké polarisatie he? Hoe bedoel je Nederlanders? Je hebt het over europeanen!. Hoe bedoel je europeanen, je hebt het over MENSEN. Stop polarisatie!!!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  15. #300
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Roomsnoes Bekijk reactie
    Ja get personeel

    Je gilt weer zonder te lezen?
    Niks nieuws onder de zon.
    Het personeel erkend dat er waarheid zit in het verhaal.
    De wethouder moet zijn eerdere er is niks aan de hand terugnemen..
    10 personen met een verbod 2 aanrandingen.
    Week 16 van het jaar.
    Sorry hoor dit staat er in de tekst : Niet iedereen herkent zich in de brief, maar zegt dat er 'wel een kern van waarheid' in zit. Een medewerker die anoniem wil blijven onderschrijft de brief juist helemaal. ', een kern van waarheid.....de kern van waarheid is dat er meisjes worden lastig gevallen door jongens en de rest is racistisch gelutter.