1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    halve finales CL bekend

    Uit bekende bronnen vernomen dat dit de wedstrijden worden halve finale:

    Juventus - Monaco
    Real - Atletico

    Omkoping?
    Hala Madrid y nada mas

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Nee geen omkoping,zijn gelijkwaardige wedstrijden,en zelf denk ik ook dat dit de halve finales worden,voorgevoel

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Als Juve Monaco loten wat ik denk,zal Juve egt zwaar krijgen Monaco is geen Barca Dolfijnen,systeem dat Monaco speelt is egt dodelijk voor een Juve die met 3 Centrale verdedigers spelen,Monaco scoren altijd maak niet uit of het uit is of thuis

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Issam chawali gister bij Beinsport,Monaco meeste goals in de CL van alle clubs deze seizoen en scoren altijd maak niet uit tegen wie of waar,Dortmund werd letterlijk afgeslacht,Aubamyang overschatte speler kwam nauwlijks aan de bal door Bakayoko de beer

    https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=WkVgODQAduU

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Monaco is meest frisse team wat er is sinds jaren. Dat moet ik wel toegeven ja.

    Ze spelen lekker aanvallend en zijn niet bang om te verliezen. Ik hoop dat zij Ligue 1 winnen ten koste van PSG.

    PSG speelt nog wel eens bang en dat kan je merken aan wedstrijd tegen de dolfijnenclub in Barcelona.
    Hala Madrid y nada mas

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Ik hoop natuurlijk dat PSG kampioen word,maar zelf voorspelde ik begin van seizoen dat Monaco kampioen word,Als monaco komende wedstrijd wint van het sterke Lyon worden ze kampioen,zelfs als ze van psg thuis verliezen daarna,hun doeldaldo is niet meer in te halen door PSG,het is precies de senario van eredivisie,ajax of feyenoord,PSG zet alles op de beker.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Ik hoop natuurlijk dat PSG kampioen word,maar zelf voorspelde ik begin van seizoen dat Monaco kampioen word,Als monaco komende wedstrijd wint van het sterke Lyon worden ze kampioen,zelfs als als ze van psg thuis verkiezen,hun doeldaldo is niet meer in te halen door PSG,het is precies de senario van eredivisie,ajax of feyenoord
    Is PSG jouw club?

    Ik had vooraf verwacht dat PSG kampioen zou worden. Sterker nog, als PSG geen kampioen wordt hebben ze gefaald.

    Ik weet zeker dat de meesten vooraf van dit seizoen niet wisten wie de spelers waren van Monaco. Prachtige voetballers!
    Hala Madrid y nada mas

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Is PSG jouw club?

    Ik had vooraf verwacht dat PSG kampioen zou worden. Sterker nog, als PSG geen kampioen wordt hebben ze gefaald.

    Ik weet zeker dat de meesten vooraf van dit seizoen niet wisten wie de spelers waren van Monaco. Prachtige voetballers!
    Jaa man ben PSG fan geen Monaco,Monaco heb ik sympatie voor omdat ze Ligue 1 op de kaart hebben gezet

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Bij PSG heb ik het gevoel dat voetballers daar naar toe gaan als ze bij de echte top niet terecht kunnen.

    Wel voorspel ik een grote toekomst voor Rabiot. Wat een speler is dat zeg!
    Tegen Barcelona thuis was hij de motor van het hele team. Waar de bal was, was hij.

    De meesten denken aan Di MAria, verati of matuidi maar echte voetbal kenners zien in Rabiot een van de belangrijkste schakels.
    Hala Madrid y nada mas

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Bij PSG heb ik het gevoel dat voetballers daar naar toe gaan als ze bij de echte top niet terecht kunnen.

    Wel voorspel ik een grote toekomst voor Rabiot. Wat een speler is dat zeg!
    Wist je dat Monaco spelers als Mbapee uit Paris komen en in jeugd clubs van parijs zijn begonnen,PSG heeft slechte scouts,Monaco heeft beste scouts van Ligue 1,Lyon hebben beste jeugd opleiding van Ligue 1,als psg scouts scherp waren was Mbapee PSG speler en Pogba en Henry enzz,allemaal spelers uit eigen banlieu stad clubs

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Gameiro en Mahrez ook PSG banlieu jeugd spelers

    https://youtu.be/Y76O7FxcCDE

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Psg hadden Gameiro nooit moeten laten gaan

    https://youtu.be/f-qthq4SJ60

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Volgens mij moeten ze dan maar het scouten serieus nemen.

    Financieel gezien staat PSG altijd in de top 10 van clubs op de wereld.

    Scouting is ook heel belangrijk. Kijk maar naar Real Madrid: Scouten Varane voor 20 miljoen toen die onbekend was en scouten Asensio voor 3,5 miljoen.
    Hala Madrid y nada mas

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Volgens mij moeten ze dan maar het scouten serieus nemen.

    Financieel gezien staat PSG altijd in de top 10 van clubs op de wereld.

    Scouting is ook heel belangrijk. Kijk maar naar Real Madrid: Scouten Varane voor 20 miljoen toen die onbekend was en scouten Asensio voor 3,5 miljoen.
    PSG hebben slechte scouts dat is al jaren bekend,