+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 26
    Verbannen

Reacties
    6.584
    12-02-2004

Ik heb een hekel aan moderne wijven.

Tfoe op jullie.

MVC Lid

Reacties
    9
    19-04-2017

Wat versta je onder moderne wijven?

MVC Lid

Reacties
    4.907
    13-06-2013

Jij bent zelf zo'n moderne mannetje houd op , kijk alleen naar hoe jij jezelf noemt 'God van de maffia' God yek ?? Als jouw vader dat wist had ie je lelijke hoofd al terug gestuurd naar Zimbabwe
    We're all gonna die soon.

Verbannen

Reacties
    6.584
    12-02-2004

Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Jij bent zelf zo'n moderne mannetje houd op , kijk alleen naar hoe jij jezelf noemt 'God van de maffia' God yek ?? Als jouw vader dat wist had ie je lelijke hoofd al terug gestuurd naar Zimbabwe
    Je kent me niet, maar doet wel graag alsof. Ik zoek geen nieuwe vrienden. Dag, jongetje.

MVC Lid

Reacties
    4.907
    13-06-2013

Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Je kent me niet, maar doet wel graag alsof. Ik zoek geen nieuwe vrienden. Dag, jongetje.
    Zie je wat ik bedoel, kijk naar je antwoord? Je bent zelf zo modern en Nederlands als wat en dan kom je klagen over de vrouwen. Ook typisch iets voor moderne zeikwijven, klagen over wijven terwijl het zelf wijven zijn.
    Ga je wenkies nou maar epileren jochie en je strakke shirtje strijken voor straks als je gaat paraderen in de stad of de gayparade
    We're all gonna die soon.

MVC Lid

Reacties
    1.489
    03-02-2013

Moderne vrouwen zijn awesome.

Kusjes aan hen.
    Insanın gerçek güzelliği, sözünün güzelliğidir.

#Plebis4Dictator

Reacties
    318
    12-03-2017

Ik zou als ik jou was maar niet zo veeleisend zijn, met mantieten is het sowieso al een hele opgave om maar iets te vinden wat in de categorie ''vrouw'' valt.

Dead! Pit pit...

Reacties
    264
    06-05-2016

Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Tfoe op jullie.
    Hahah Jij bent gek

Arassuil

Reacties
    4.946
    11-03-2006

Modern of niet-modern boeit me niet. Als ze zich aan haar principes houdt, heeft ze mijn respect.
    Ik heb vooral hekel aan hypocrieten. Dat type die modern zijn wanneer het hun best uitkomt, maar ze zijn ook traditioneel wanneer het hun ook goed uitkomt. Het is het een of het ander :/

Ait Touzine.

Reacties
    30
    14-04-2017

Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Ik zou als ik jou was maar niet zo veeleisend zijn, met mantieten is het sowieso al een hele opgave om maar iets te vinden wat in de categorie ''vrouw'' valt.
    Jij bent rcht op dreef vandaag he, wow.
    To inspire and nurture the human spirit–one person, one cup and one neighborhood at a time.

MVC Lid

Reacties
    97
    06-06-2012

Wat begrijp je precies onder 'moderne vrouwen'?
    Een vrouw die de Nederlandse taal beheerst, bezig is met werken/ studies noem ik niet echt modern..
    En niets mis mee met een vrouw die 'modern' is
    Niet iedereen met een hart heeft begrip, niet iedereen met oren is een luisteraar en niet iedereen met ogen is in staat om te zien.

MVC Lid

Reacties
    642
    05-02-2017

Citaat Geplaatst door Kebdania Bekijk reactie
    Wat begrijp je precies onder 'moderne vrouwen'?
    Een vrouw die de Nederlandse taal beheerst, bezig is met werken/ studies noem ik niet echt modern..
    En niets mis mee met een vrouw die 'modern' is
    Is gewoon out of his league

MVC Lid

Reacties
    129
    04-06-2016

wat een een kotsforum met alle respect
    When I need u I hlam bik, when I need u I khammam fik, but when I krah u I tfooooo 3lik, indeed I understand butwakha 3lik, days and nights are long bla bik, life is hard and boring fi ghiabik, and I miss you ya bent mwalik ,but I am patient and I have hope o m3awwal 3lik, I cant sleep blabik, night and days I 7lem bik, everywhere I see teybano liya 3inik, I want to khtob you, because ghadi nettsata 3lik, and if u refuse in3el yadik

MVC Lid

Reacties
    97
    06-06-2012

Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Is gewoon out of his league
    Haha maybe, ik snap zulke reacties niet.
    Modern kan van alles betekenen.
    Niet iedereen met een hart heeft begrip, niet iedereen met oren is een luisteraar en niet iedereen met ogen is in staat om te zien.

#Plebis4Dictator

Reacties
    318
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door Kebdania Bekijk reactie
    Haha maybe, ik snap zulke reacties niet.
    Modern kan van alles betekenen.
    Jouw username doet me altijd denken aan een broodje lever.