1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    onze dorp in marokko

    is helemaal leeggelopen. iedereen s naar Europa gegaan, meeste naar nederland getrouwd. ik vind het maar niks, straks blijft helemaal niet daar over, er worden daar overal hoge woningen gebouwd maar er woont daar niemand. ze worden gewoon gebruikt tijdens de zomervakantie wanneer ze erheen gaan. daarna staat het weer een paar jaar leeg.
    ik vind het maar niks. ze moeten gewoon daar blijven. het zou echt beter zijn als ze allemaal terug gestuurd worden naar land van herkomst. wat moet ik nou in een volgebouwde maar lege dorp doen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Inderdaad. Ze moeten gewoon blijven voor jou wanneer je weer eens een keertje naar Marokko gaat.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    ze horen gewoon daar te zijn. waarom allemaal massaal van daar weg gaan. stupid people.
    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Inderdaad. Ze moeten gewoon blijven voor jou wanneer je weer eens een keertje naar Marokko gaat.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door zenzi Bekijk reactie
    ze horen gewoon daar te zijn. waarom allemaal massaal van daar weg gaan. stupid people.
    Echt hé. Stupid people man dat ze niet aan jou denken. Ik bedoel hun toekomst is minder waard dan je jaarlijkse trip naar Marokko wanneer je eventjes zin erin hebt.