1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    15.738
    10-03-2010

    Iets kort over je zelf

    Hoi ik ben CM. Ik ben creatief, bedenk en werk graag (e-)learning concepten uit, ben leer- en nieuwsgierig en ik heb een sixpack. : - )
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    995
    15-10-2012

    Hoi, ik ben hadjabatata. Ik ga bijna met pensioen. Ik ben voor iemand die op leeftijd is nog steeds erg druk. Ik ben een praatgraag en ik kan het heel goed vinden met mensen die humor hebben. Ik heb geen sixpack. ¯\_(ツ)_/¯
    "kānat lī hayāt jamīla" qālat al-batātā qibal 'anhā intahat fīl-harīs

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Salaam alaikoem, ik ben Kajol. Ik ben ik, en ik werk met kids. Ben van mening dat je kinderen tot de genieën van de toekomst kan opvoeden met de juiste methode. Ik heb een o-pack en hou van koken en eten. Verder doe ik een beetje van alles en niets.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Hoi ik ben LT, nieuwsgierig, vrolijk, humor, netjes, sixpack (net niet sport ook niet wel een platte buik) kook en bak graag, en nog steeds vrijgezel

  5. #5
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Ik ben contro and I am contemplating life.

    Variables are the only constants in the world..


  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    7.707
    12-02-2004

    Hoeveel CM ben je? Je bent dat vergeten erbij te zetten

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    15.738
    10-03-2010

    haha het is een en al sixpack hier
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  8. #8
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Hi ik ben Eufje en ik ben zo klunzig als maar kan als het gaat om dit soort dingen. Het lijkt mij dus een goed idee om het hierbij te laten.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Hi ik ben Eufje en ik ben zo klunzig als maar kan als het gaat om dit soort dingen. Het lijkt mij dus een goed idee om het hierbij te laten.

    , sluit mij hierbij aan!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Hallo iedereen , mijn naam is Ras-Al-Ghul en ik heb een six pack.................... Heineken bier gezien net op de schappen van Appie Heijn maar ben toen door gelopen en heb wat brood gehaald en smeerkaas
    Ik ben moe, depri en zie het leven niet meer zitten. Voor de rest wil ik niet al te veel delen met vreemden op het forum dus voor vragen kun je me een PM sturen..deze worden niet gelezen noch beantwoord...dank en tot ziens.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  11. #11
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Yo, ik ben Plebis. Hou van lange strandwandelingen, romantische diners bij kaarslicht en mijn poëziebundel uitbreiden onder een grote boom in de vochtige dauw van een lentemorgen.
    Doei.

  12. #12
    Alhamdullilah

    Reacties
    1.931
    15-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Hoi ik ben crazy.
    eigenlijk was ik crazy toen ik deze nick aanmaakte maar ben nu een stuk rustiger geworden. Ik werk met cijfertjes, ben vaak vrolijk en altijd in voor een dosis humor
    Allah doesn't have a BlackBerry or an iPhone, but He is my favourite contact.
    He doesn't have Facebook, but He is my best friend.
    He doesn't have Twitter, but I follow Him...
    and He doesn't have internet, but I am connected to Him.
    ♥ Allah is great !!

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    233
    06-05-2016

    Hahaha ik heb een one pack. En ben super druk soms, praat onwijs veel en lach te veel. Moehiem ben leven op mnl

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    332
    11-06-2011

    Salaam alaikoum,

    Hoi,

    CB is creatief, attent, zorgzaam, nuchter en maakt deel uit van een sixpack cola.
    Gelieve na gebruik direct in de prullenbak droppen.

  15. #15
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    hoi, ik ben deugniet,sinds 2002 actief en een begrip op m.nl ik ben niet zo social, mijn sixpack heb ik ingeruild om vrouwen van mij af te slaan. kun je het je voorstellen?? (in slowmotion) je houdt je adem in en dan laat je een dikke zucht los.
    ik lees en schrijf graag. ben te vinden bij mjlr, onzinhoekje, v z m en sportrubriek.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.