1. #46
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ze heeft echt wel gelijk hoor.
    Als je man niet wilt dat je naar buiten gaat al is dat maar om boodschappen te doen, dan hoor je te gehoorzamen en niet te gaan. En zo zijn er nog genoeg voorbeelden waar een man hrt toch voor het zeggen heeft als het puntje bij paaltje komt.
    Zo zwart/wit is het niet. Hij moet leiden in HET GOEDE, niet om de baas te spelen en je als hondje te behandelen.
    HAGENEESJE

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Ik zie jou alleen maar ruzie maken net zo een bitch bij mij in de buurt. Elke keer als ik haar zie zie ik haar schreeuwen ! !
    Da zijn meestal dikzakken die om aandacht vragen wnnr er niets wordt gezegd

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    4
    20-04-2017

    Ik zou eigenlijk niet moeten oordelen, maar als ik dit allemaal zo lees, dan past een Berberse man niet bij mij omdet de focus op de islam vooral op het "gehoorzamen" stuk wordt gelegd. Ik ga hier verder inhoudelijk niet op in, maar ik mis vaak het andere gedeelte van islam m.b.t. de vrouw. Vrouw heeft ook rechten, het recht op aandacht, liefde etc. En om te worden onderhouden.

    Ik mis vaak het positieve waardoor ik denk dat Berberse mannen over het algemeen misbruik maken van hun "rechten en plichten". Kiezen enkel uit wat hen goed uitkomt, want ja hij is de man en hij mag bepalen... En als een vrouw iets verkeerd doet, of even een zwak moment heeft, dan is het overdrijven of meteen een slechte vrouw.

    Waar ik ook achter ben gekomen is dat deze gedachtengang nooit zal veranderen. Vooral ook die wantrouwigheid naar anderen toe.
    Ik kan er geen vinger opleggen, maar familie en opvoeding spelen een grote rol.

    Gelukkig mag je zelf jouw partner kiezen. Uiteindelijk gaat het erom of iemand een goede man is. Ik weet alleen wel dat Berberse mannen over het algemeen niet bij mij passen. Alleen wel jammer voor mij aagezien bijna iedereen in NL een berber is.

    #foreveralone