1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Bij de keuze voor een partner het beste kijken naar zijn niveau van imaan en akhlaaq.
    Is een betere maatstaf dan achtergrond/afkomst.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door nazi Bekijk reactie
    men spreekt altijd over de Berber , men meot eerlijk zijn , die hier in NL zijn komen massaal uit RIF GEBIED.
    overgrote deel marokkanen in NL is uit die omgeving .
    Ik als berber uit het zuiden voel me absoluut niet aangesproken. vindt het alleen stom dat jij en velen denken dat wij hetzelfde zijn als jullie .

    dat moeten jullie echt afleren.
    +9000000000000000000000000000000000000000000000000 000000000000000
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Hashtag27 Bekijk reactie
    Schat, heb je bewijs hiervoor?

    Onze profeet saws hielp altijd zijn vrouwen in het huishouden en behandelde zijn vrouwen erg goed!
    Das nu een zinnetje dat elke dom wijf gebruikt. Ik en de mannen moeten er altijd om lachen

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.108
    15-09-2014

    Ik snap wat je bedoelt TS. En het komt denk ik door de opvoeding die marokkaanse mannen krijgen.
    -

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Tameghnest Bekijk reactie
    Bij de keuze voor een partner het beste kijken naar zijn niveau van imaan en akhlaaq.
    Is een betere maatstaf dan achtergrond/afkomst.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zo simpel. Altijd weer dezelfde discussies.
    Niet wetend hoe anoniem je ook bent dat Allah alles ziet en hoort. Verklaar jezelf op de dag des oordeels dat je medemoslims beoordeeld op basis van afkomst

    La hawla wala quwwata illa billah
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    230
    15-10-2010

    Ik kan je helikopteren met me lul

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Das nu een zinnetje dat elke dom wijf gebruikt. Ik en de mannen moeten er altijd om lachen

    Je kan lachen tot je een ons weegt maar het is de waarheid.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Je kan lachen tot je een ons weegt maar het is de waarheid.
    Kennis is groter dan dat zinnetje zelf. Ik denk niet dat de vrouwen van de profeet vrede zij met hem krengen waren als de meeste hier xx

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Kennis is groter dan dat zinnetje zelf. Ik denk niet dat de vrouwen van de profeet vrede zij met hem krengen waren als de meeste hier xx
    Elk mens heeft slechte en goede eigenschappen. Hoe je met een vrouw omgaat bepaald haar gedrag over het algemeen. De profeet vrede zij met hem en de metgezellen hielpen hun vrouwen altijd. Je koppigheid is echt too much

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Elk mens heeft slechte en goede eigenschappen. Hoe je met een vrouw omgaat bepaald haar gedrag over het algemeen. De profeet vrede zij met hem en de metgezellen hielpen hun vrouwen altijd. Je koppigheid is echt too much
    Niet persoonlijk gaan. Blijf bij het onderwep. Das een teken dat je het niet meer weet.

    Idd, men was goed met hun vrouwen. Maar hun vrouwen waren ook goed met hun en gehoorzaamden hun mannen. Ze gingen niet buitengaan rondzwerven of tussen mannen gaan werken, voor zulke vrouwen zou ik mijn persoonlijkheid wel willen veranderen. Maar voor de krzngen van vandaag zeker niet butterfly

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Niet persoonlijk gaan. Blijf bij het onderwep. Das een teken dat je het niet meer weet.

    Idd, men was goed met hun vrouwen. Maar hun vrouwen waren ook goed met hun en gehoorzaamden hun mannen. Ze gingen niet buitengaan rondzwerven of tussen mannen gaan werken, voor zulke vrouwen zou ik mijn persoonlijkheid wel willen veranderen. Maar voor de krzngen van vandaag zeker niet butterfly
    Oke. Daag.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Oke. Daag.
    Doei. Ga wenen bij je juffrouwtjes

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Niet persoonlijk gaan. Blijf bij het onderwep. Das een teken dat je het niet meer weet.

    Idd, men was goed met hun vrouwen. Maar hun vrouwen waren ook goed met hun en gehoorzaamden hun mannen. Ze gingen niet buitengaan rondzwerven of tussen mannen gaan werken, voor zulke vrouwen zou ik mijn persoonlijkheid wel willen veranderen. Maar voor de krzngen van vandaag zeker niet butterfly
    Alsof jij en de buurt komt van de Profeet vrede zij met hem, om zulke vrouwen te verdienen. Als jij ooit het geluk hebt om een kreng te vinden die zo dom is om met jou te trouwen, moet jij Allah zeeer dankbaar zijn, want meer zit er niet in voor jou en jouw verrotte hypocriete karakter.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Alsof jij en de buurt komt van de Profeet vrede zij met hem, om zulke vrouwen te verdienen. Als jij ooit het geluk hebt om een kreng te vinden die zo dom is om met jou te trouwen, moet jij Allah zeeer dankbaar zijn, want meer zit er niet in voor jou en jouw verrotte hypocriete karakter.
    is men stalker weer bezig. ik zie dat je veel mensen stalkt op deze site. 1 ding is zeker, deze kreng zal het zeker nooit worden, want vuilnis halen de vuilnismannen wel op

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    is men stalker weer bezig. ik zie dat je veel mensen stalkt op deze site. 1 ding is zeker, deze kreng zal het zeker nooit worden, want vuilnis halen de vuilnismannen wel op
    Noem jij je zelf nou een kreng en vuilnis? Weet jij wel wat je typt of niet?
    The dream is the real. The hustle is sold separately