1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Nah, ik ben niet bepaald een dater. Mijn uitspraak baseer ik op verhalen die ik heb meegekregen.
    Bedoelde meer benaderd worden via Linkedin
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  2. #17
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Bedoelde meer benaderd worden via Linkedin
    Nopes, ook niet. Het is meer dat ik van mening ben dat zulke programma's, platforms of wat dan ook ervoor zorgen dat netwerken en alles wat daarmee gepaard gaat een vereiste wordt, wil je aan een degelijke baan komen of een bepaalde baan behouden. I think it's bullshit dat dat in bepaalde kringen zwaarder weegt dan kwalificaties, that's all.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    430
    22-05-2016

    Ik vind het wel handig. Heb via LinkedIn tientallen interessante zakelijke contacten gemaakt. Ik vind het goed dat er steeds meer Marokkanen gebruik van maken, netwerken en elkaar tips geven en helpen om verder te komen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door pharid Bekijk reactie
    Ik vind het wel handig. Heb via LinkedIn tientallen interessante zakelijke contacten gemaakt. Ik vind het goed dat er steeds meer Marokkanen gebruik van maken, netwerken en elkaar tips geven en helpen om verder te komen.
    +1
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    @euf

    Je hebt gelijk dat t zwaar meeweegt. Soms is t ook wel erg handig; een remote aanbod vanuit een ver gebied zou je zonder nooit bereiken.
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  6. #21
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door pharid Bekijk reactie
    Ik vind het wel handig. Heb via LinkedIn tientallen interessante zakelijke contacten gemaakt. Ik vind het goed dat er steeds meer Marokkanen gebruik van maken, netwerken en elkaar tips geven en helpen om verder te komen.
    Oke, ik ben dus weer de enige die roet in het eten gooit.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Oke, ik ben dus weer de enige die roet in het eten gooit.
    mwua
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Nopes, ook niet. Het is meer dat ik van mening ben dat zulke programma's, platforms of wat dan ook ervoor zorgen dat netwerken en alles wat daarmee gepaard gaat een vereiste wordt, wil je aan een degelijke baan komen of een bepaalde baan behouden. I think it's bullshit dat dat in bepaalde kringen zwaarder weegt dan kwalificaties, that's all.
    Ik ben het hier echt met jou eens. Tijdens m'n studie hadden ze het ook constant over dat je allerlei gelegenheden moet bijwonen om er soort van bij te horen. Want alleen zo zou je aan een baan kunnen komen. De meest lakse personen kwamen via zulke wegen aan een goede functie, terwijl diegenen die er hard voor hebben gestudeerd en hun vrije tijd liever aan andere zaken besteedden het maar moesten uitzoeken..

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Een vriend van me is door linkedin getrouwd, ha.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Marokkanen kunnen van alles een dating tool maken. Ik kan me niet voorstellen hoe je dat gebruikt om te daten...
    Da's net zoals met social media. Staan ze te roepen hoe mfelles je wel bent als je op social media zit. Het probleem is niet dat social media mfelles zijn, maar dat Marokkanen mfelles zijn. Geef ze een vuurtje om rooksignalen of morse code mee te communiceren en ze gaan het ook wel gebruiken om te daten...
    Ik speelde een tijdje het woordspel Ruzzle. Zelfs daar kreeg ik opeens berichten binnen..

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Marokkanen kunnen van alles een dating tool maken. Ik kan me niet voorstellen hoe je dat gebruikt om te daten...
    Da's net zoals met social media. Staan ze te roepen hoe mfelles je wel bent als je op social media zit. Het probleem is niet dat social media mfelles zijn, maar dat Marokkanen mfelles zijn. Geef ze een vuurtje om rooksignalen of morse code mee te communiceren en ze gaan het ook wel gebruiken om te daten...
    Hahah, ik heb hier echt niets aan toe te voegen. LinkedIn is het enige social medium waar ik gebruik van maak en inderdaad, zelfs daar wordt een meisje iets te informeel aangesproken. Dag zakelijk netwerkplatform!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  12. #27
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Ik ben het hier echt met jou eens. Tijdens m'n studie hadden ze het ook constant over dat je allerlei gelegenheden moet bijwonen om er soort van bij te horen. Want alleen zo zou je aan een baan kunnen komen. De meest lakse personen kwamen via zulke wegen aan een goede functie, terwijl diegenen die er hard voor hebben gestudeerd en hun vrije tijd liever aan andere zaken besteedden het maar moesten uitzoeken..
    Dit is dus precies wat ik bedoel en wat mijn ervaring is geweest. You got my message.

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Een vriend van me is door linkedin getrouwd, ha.
    Ha! Dus toch wel mensen met serieuze intenties die daar op de loer zijn.

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Je kunt ook zonder Linkedin aan de bak komen.. Gewoon op de ouderwetse manier. Cv en sollicitatiebrief opsturen. :/

    Ik heb nooit Linkedin gehad, en heb altijd werk gevonden.
    Ik heb ook nooit beweerd dat je zonder niet aan de bak komt. :/

    Het achterliggende punt is je een beetje ontgaan.

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    @euf

    Je hebt gelijk dat t zwaar meeweegt. Soms is t ook wel erg handig; een remote aanbod vanuit een ver gebied zou je zonder nooit bereiken.
    Ja, dat is ook wel zo hoor. Ontken het nut daarvan voor een groep mensen dan ook absoluut niet.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    15.737
    10-03-2010

    Geen idee waarom ik daar een account heb, wel netjes up to date maar nooit iets mee gedaan
    Nu hoeft het Alhamdoulillah ook niet. Altijd via de ouderwetse manier gesolliciteerd.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  14. #29
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    4:20 uur Eufje. Blame het tijdstip maar.
    Oke, vooruit dan maar. I'll buy it. Alleen deze ene keer


    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Geen idee waarom ik daar een account heb, wel netjes up to date maar nooit iets mee gedaan
    Nu hoeft het Alhamdoulillah ook niet. Altijd via de ouderwetse manier gesolliciteerd.
    Ja same here. Ik ben ook niet bepaald actief op LinkedIn. Verwijderen lukt ook niet vanwege de connecties die ik erop heb staan. I'm stuck.

  15. #30
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Ik ben wel via LinkedIn benaderd voor banen maar ik vind het ook niet zo leuk. Ik kijk er eigenlijk nooit naar en van tijd tot tijd doe ik dan een update maar ja.
    Ik ontvang wel van Marokkanen berichten om me beter te leren kennen maar dat kun je gewoon negeren

    Variables are the only constants in the world..