1. #1
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Exclamation LinkedIn?

    Ik ben 't serieus zat. Alleen vind ik 't zonde om mijn account nu te verwijderen. Netwerken schijnt erg belangrijk te zijn ofzo?

  2. #2
    Arassuil

    Reacties
    4.673
    11-03-2006

    Wat is er met je linkedin account?

  3. #3
    Bittersweet

    Reacties
    933
    26-08-2016

    Handig idd , ben zo aan n baan gekomen
    Close your eyes and forget <3

  4. #4
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Wat is er met je linkedin account?
    Niks. Ik erger me gewoon mateloos aan LinkedIn. Ik wil terug naar de tijd waarin alles nog zo simpel was.

  5. #5
    Arassuil

    Reacties
    4.673
    11-03-2006

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Niks. Ik erger me gewoon mateloos aan LinkedIn. Ik wil terug naar de tijd waarin alles nog zo simpel was.
    Bedoel je de layout die veranderd is? Of dat je een linkedin account nodig hebt om aan de bak te komen(/blijven)?

    Bij mij moet je het soms uit spellen

  6. #6
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door __Euphoria__ Bekijk reactie
    Handig idd , ben zo aan n baan gekomen
    Oh, da's wel fijn. Veel mensen ervaren het als een handig hulpmiddel bij 't vinden van een baan ja.

    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Bedoel je de layout die veranderd is? Of dat je een linkedin account nodig hebt om aan de bak te komen(/blijven)?

    Bij mij moet je het soms uit spellen
    Ja vooral blijven. Dat je tegenwoordig zo afhankelijk moet zijn van 't netwerken. I just don't like it.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Ideale middel om weer in contact te komen met oude bekenden. Krijg regelmatig ook wel een offer maar heb het eigenlijk zakelijk momenteel niet nodig. Dit icm het feit dat het meer en meer niet zakelijk wordt gebruikt maakt me ook dat ik het tijdelijk wil vewijderen. Dat kan helaas niet.
    Linkedin begint overigens naar mijn idee steeds meer een dating tool te worden onder Marokkanen. Opzich wel positief..

  8. #8
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Ideale middel om weer in contact te komen met oude bekenden. Krijg regelmatig ook wel een offer maar heb het eigenlijk zakelijk momenteel niet nodig. Dit icm het feit dat het meer en meer niet zakelijk wordt gebruikt maakt me ook dat ik het tijdelijk wil vewijderen. Dat kan helaas niet.
    Linkedin begint overigens naar mijn idee steeds meer een dating tool te worden onder Marokkanen. Opzich wel positief.
    .
    Even over 't dikgedrukte. Hoe is dat positief?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    113
    26-11-2015

    Ik gebruik mijn Linkedin account ook amper nog. Gebruik het alleen nog om 'up to date' te blijven en te lezen welke functies mijn oude collega's en/of klasgenoten uitoefenen.

    PS: I hope you're happy.


  10. #10
    Arassuil

    Reacties
    4.673
    11-03-2006

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Ideale middel om weer in contact te komen met oude bekenden. Krijg regelmatig ook wel een offer maar heb het eigenlijk zakelijk momenteel niet nodig. Dit icm het feit dat het meer en meer niet zakelijk wordt gebruikt maakt me ook dat ik het tijdelijk wil vewijderen. Dat kan helaas niet.
    Linkedin begint overigens naar mijn idee steeds meer een dating tool te worden onder Marokkanen. Opzich wel positief..
    Marokkanen kunnen van alles een dating tool maken. Ik kan me niet voorstellen hoe je dat gebruikt om te daten...
    Da's net zoals met social media. Staan ze te roepen hoe mfelles je wel bent als je op social media zit. Het probleem is niet dat social media mfelles zijn, maar dat Marokkanen mfelles zijn. Geef ze een vuurtje om rooksignalen of morse code mee te communiceren en ze gaan het ook wel gebruiken om te daten...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Even over 't dikgedrukte. Hoe is dat positief?
    Het is altijd geklaag dat zowel vrouwen als mannen andere volken opzoeken. Daarnaast kunnen Marokkanen elkaar gewoon niet vinden. Als Linkedin hier een steentje in kan bijdragen, why not? Zolang het netjes blijft.
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Marokkanen kunnen van alles een dating tool maken. Ik kan me niet voorstellen hoe je dat gebruikt om te daten...
    Da's net zoals met social media. Staan ze te roepen hoe mfelles je wel bent als je op social media zit. Het probleem is niet dat social media mfelles zijn, maar dat Marokkanen mfelles zijn. Geef ze een vuurtje om rooksignalen of morse code mee te communiceren en ze gaan het ook wel gebruiken om te daten...
    Doel heiligt de middelen?
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  13. #13
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Marokkanen kunnen van alles een dating tool maken. Ik kan me niet voorstellen hoe je dat gebruikt om te daten...
    Da's net zoals met social media. Staan ze te roepen hoe mfelles je wel bent als je op social media zit. Het probleem is niet dat social media mfelles zijn, maar dat Marokkanen mfelles zijn. Geef ze een vuurtje om rooksignalen of morse code mee te communiceren en ze gaan het ook wel gebruiken om te daten...
    Very true. Verdient een 10+.

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Het is altijd geklaag dat zowel vrouwen als mannen andere volken opzoeken. Daarnaast kunnen Marokkanen elkaar gewoon niet vinden. Als Linkedin hier een steentje in kan bijdragen, why not? Zolang het netjes blijft.
    Marokkanen, die netjes blijven? De meesten die via LinkedIn of elk ander platform daten, zijn alles behalve serieus.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Very true. Verdient een 10+.



    Marokkanen, die netjes blijven? De meesten die via LinkedIn of elk ander platform daten, zijn alles behalve serieus.
    Zelf hou ik Linkedin waar het voor is gemaakt en dat is werk. Aan de andere kant als t andere Marokkanen op dat vlak kan helpen, why not..
    Slecht ervaringen Euf?
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  15. #15
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Zelf hou ik Linkedin waar het voor is gemaakt en dat is werk. Aan de andere kant als t andere Marokkanen op dat vlak kan helpen, why not..
    Slecht ervaringen Euf?
    Nah, ik ben niet bepaald een dater. Mijn uitspraak baseer ik op verhalen die ik heb meegekregen.