1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    17-04-2017

    Alleenstaande vaders?

    Salam,

    Zoals de titel al zegt: zijn hier ook alleenstaande vaders? Wil graag in contact komen en misschien tips krijgen/geven over bepaalde zaken en waar jullie/ik tegen aanlopen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd ernaar en hoop van iemand te horen en hoe jullie scheiding verliep.

    Wasalam.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    23
    27-08-2009

    Heb je al met iemand over je scheiding kunnen praten a masgot an waladin. Je had wel ballen dat je durft te trouwen. Zeg nou eens errlijk je wist toch al dat ze niet lang bij je zal blijven. Vraag eerst hier wie is er getrouwd met een psychopaat zonder genezing als er mensen zijn die ja zeggen vraag hoe dat is en gaat. Ga hulp zoeken in het buitenland misschien dat je daar wel wat vind.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    17-04-2017

    Ja met je zusje, zij kan goed luisteren wanneer ze onder de tafel bezig is...advies geven is minder, maar ze heeft dan ook d'r mond vol...Bedankt, maar geen bedankt voor je interesse, je kan je zorgen beter bij jezelf houden en je flikkervriendje.. heeft ie het uit gemaakt? Is je kontkriebel niet te stillen? Zielige strontflikkertje...
    Je blijft plakken net als je moeder.. ze heeft het idee dat ik d'r aan de kant geschoven heb. Kan je die domme, lelijke, vieze, goedkope stoephoer uitleggen dat ik wel sterk ben, maar niet zo sterk dat ik haar aan de kant kan schuiven...? Ja, kleine eenzame onbenul, onbeduidend nulletje.. ik noem d'r ook moddervet!

    Niemand die om je geeft, geen enkele reactie op je tientallen oproepen, wanhopig op zoek naar iets wat je in je kast hebt verstopt... ja, nietszeggend stukje incest-restant, ik noem je een (negerballen-zuigende) stiekeme-homo!

    Je gebrabbel duizelt me, zuurstofgebrek bij je geboorte?