+ Reageer
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
46 tot 60 van 70
    Verbannen

Reacties
    1.171
    19-03-2016

WieOWie

En gij zijt gebrainwashed door Hezbollat. Ik heb sjiieten leren kennen. In eerste instantie prima mensen. Maar als je ze beter leert kennen zie je afkeer tegen soennieten en sahaba. Ik schrok ervan maar trok er ook een les uit. Shia zijn niet onze broeders

Verbannen

Reacties
    1.171
    19-03-2016

Roomsnoes

Verplaatsing. De Armenen verplaatsen naar Syrië zodat ze de Russische leger niet helpen.

Dan heb je nog vergassen van minderheden... hitler zou jaloers zijn

Verbannen

Reacties
    7.632
    10-07-2014

Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    WieOWie

En gij zijt gebrainwashed door Hezbollat. Ik heb sjiieten leren kennen. In eerste instantie prima mensen. Maar als je ze beter leert kennen zie je afkeer tegen soennieten en sahaba. Ik schrok ervan maar trok er ook een les uit. Shia zijn niet onze broeders
    Beweer je dat hun haat groter is dan de jouwe?

Raar dat Marokkanen zich islamitisch noemen, maar als een kudde schapen allemaal achter dezelfde moslim/haat aanlopen.
    Is er dan niemand onder jullie die ZELF kan nadenken?

Verbannen

Reacties
    823
    20-03-2017

Roomsnoes

Verplaatsing. De Armenen verplaatsen naar Syrië zodat ze de Russische leger niet helpen.

Dan heb je nog vergassen van minderheden... hitler zou jaloers zijn
    Jep jullue turken steelden de show..pas maar op dat het niet een x andersom gebeurt.

حياكم الله

Reacties
    6.971
    29-03-2015

WieOWie

Hhhh precies hiero... ik ken heel wat irakezen uit Bagdad. Net als hoe jij het zegt. Ze schelden alle suni leiders uit voor verrotte vis. Als je begint over hun " profeet " in Tehran dan zal je pas hun ware gezicht zien

Hebben ze jouw ook stiekem willen bekeren ze doen dat heel sluw

Verbannen

Reacties
    7.632
    10-07-2014

Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Hhhh precies hiero... ik ken heel wat irakezen uit Bagdad. Net als hoe jij het zegt. Ze schelden alle suni leiders uit voor verrotte vis. Als je begint over hun " profeet " in Tehran dan zal je pas hun ware gezicht zien

Hoe doen ze dat dan?
    De hele tijd over AIDS janken?

Want die heb je ook, zijn m.i. een stuk lager dan welke shia dan ook, die blowende, moslim-hatende AIDS-liefhebbers.
    Vind je ook niet?

حياكم الله

Reacties
    6.971
    29-03-2015

Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Hoe doen ze dat dan?
    De hele tijd over AIDS janken?

Want die heb je ook, zijn m.i. een stuk lager dan welke shia dan ook, die blowende, moslim-hatende AIDS-liefhebbers.
    Vind je ook niet?
    Net als Old Yeller, ben jij ook niet te redden achterlijke tering hond

Verbannen

Reacties
    7.632
    10-07-2014

Net als Old Yeller, ben jij ook niet te redden achterlijke tering hond
    Mensen haten jou, jij haat shia-moslims.
    Het laatste is normaal, het andere moslim-haat ofwel islamofobie.

Bang mannetje ben je...

حياكم الله

Reacties
    6.971
    29-03-2015

Mensen haten jou, jij haat shia-moslims.
    Het laatste is normaal, het andere moslim-haat ofwel islamofobie.

Bang mannetje ben je...
    Ja dat zal het zijn

Verbannen

Reacties
    1.171
    19-03-2016

Citaat Geplaatst door Roomsnoes Bekijk reactie
    Jep jullue turken steelden de show..pas maar op dat het niet een x andersom gebeurt.
    Mogen ze proberen.

Verbannen

Reacties
    1.171
    19-03-2016

Ze kwamen wel vaak met gebeden van de shia en quotes van shia geestelijken. Was geen probleem eerst totdat ik de afkeer tegen de sahaba zag.

Verbannen

Reacties
    1.171
    19-03-2016

Beweer je dat hun haat groter is dan de jouwe?

Raar dat Marokkanen zich islamitisch noemen, maar als een kudde schapen allemaal achter dezelfde moslim/haat aanlopen.
    Is er dan niemand onder jullie die ZELF kan nadenken?
    Ik ben geen Marokkaan. En als een bepaalde groep ons soennieten haat dan ga ik echt niet minder op haten

Verbannen

Reacties
    7.632
    10-07-2014

Ik ben geen Marokkaan.
    Dat is niet erg hoor.

En als een bepaalde groep ons soennieten haat dan ga ik echt niet minder op haten
    Ik ken veel shia,. die zijn bezig God te zoeken en geen moslims te haten.
    Haat tegen moslims hoort wel bij de sektes en groepen van Arabische regimes, het Iraanse regime en al die puppet-regimes in Azië en Afrika.

Maar dat is politiek,l religie (islam) is iets anders, al weten weinig mensen dat nog.

MVC Lid

Reacties
    2.666
    04-11-2016

Deze sheikh legt met de boeken van de shi'i uit hoe de shi'i over ons moslims denken

https://www.facebook.com/pg/Islampla...=page_internal

Dus geen propaganda maar hij haalt teksten uit de ideologische boeken van de shi'i aan

Ik wist dit ook niet en tot een paar jaar terug was ik propaganda aan het maken voor Iran maar dit soort video's hebben mij kennis gegeven over de shi'i ideologie en de tientallen zaken die zij doen die in de islam strengverboden zijn
    Zelfs in de basis is het een heel ander geloof dan de islam

MVC Lid

Reacties
    1.887
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Zeer intressante post. Er zit meer waarheid in dan de meesten voor mogelijk houden.

Alhoewel ik het vaak met je oneens ben omtrent Erdogan/Turkije kom je wel altijd met argumenten en bronnen, je bent duidelijk een geinformeerd persoon en dat waardeer ik. Je steekt qua kennis met kop en schouders boven de meesten op dit forum uit. +reputatie.
    Het is ook interessant om te zien dat de Iraanse pijplijn door rebellengebied (voornamelijk IS) loopt en dat de Qatarese pijplijn vooral door regeringsgebied loopt. Ze moeten alleen nog aangelegd worden.
    Dat was mij ook al opgevallen. Ik heb alleen niet altijd tijd/zin om overal uitgebreid op in te gaan
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen. | Volg me ook op de regionale nieuwssite Dichtbij.nl (linkje).