+ Reageer
Pagina 3 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
31 tot 45 van 70
    MVC Lid

Reacties
    55
    21-01-2017

Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Kijk even met wat voor geweld de mensen in Syrië worden gedood met brandbommen, bunkerbommen etc. Zelfs als het slagveld tientallen kilometers verder is. Dat is een duidelijke indicatie van een ideologische haat en niet vanwege een conflict om geld of grondstoffen.
    Assad is een shi'i en waarschijnlijk weet je niet hoe die mensen over moslims denken. Putin is een christelijke orthodox die zijn kruistocht tegen de Syrische moslims verborgen wil houden maar de haat waarmee hij elke dag hele dorpen en steden in Syrië bombardeert verraadt de haat van deze mushrik tegen de moslims

Maar jij kent de ins en outs van die oorlog niet, je wilt overkomen als een persoon die kennis heeft van zaken en het allemaal doorheeft, maar je weet poep, je reageert alleen maar vanwege je eigen ego zonder kennis van zaken
    Elke oorlog in de geschiedenis was vanwege macht, grondbezit of grondstoffen. Religies waren een van de middelen die werden gebruikt om een mensenmassa te beinvloeden om die doelen te behalen. Dat is iig hoe ik er tegenaan kijk, wat zijn jouw argumenten? Pure haat vanwege een andere huidskleur/geloofsovertuiging? Dat is wel heel erg zwart/wit.

MVC Lid

Reacties
    55
    21-01-2017

Waarom vochten Britten, Nederlanders, Fransen en Duitsers tegen elkaar in de geschiedenis? In principe hetzelfde huidskleur en hetzelfde religie (meerderheid Christelijk/Katholiek).

حياكم الله

Reacties
    6.971
    29-03-2015

Waarom veroorzaakt homosexualiteit AIDS?

MVC Lid

Reacties
    55
    21-01-2017

Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Waarom veroorzaakt homosexualiteit AIDS?
    Misschien dat jij het antwoord weet? Ik hou me niet met zulke dingen bezig omdat het niet interessant is voor mij.

حياكم الله

Reacties
    6.971
    29-03-2015

Citaat Geplaatst door thewatcher Bekijk reactie
    Misschien dat jij het antwoord weet? Ik hou me niet met zulke dingen bezig omdat het niet interessant is voor mij.
    Om het probleem op te lossen moeten jullie het probleem erkennen.

MVC Lid

Reacties
    55
    21-01-2017

Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Om het probleem op te lossen moeten jullie het probleem erkennen.
    Hard aan het trollen. Niks zinnigs te melden, beter ga je je verdiepen in oorlogsgeschiedenis. Doe je tenminste iets nuttigs en zie je in dat de wereld niet zo zwart/wit is.

MVC Lid

Reacties
    55
    21-01-2017

http://www.huffingtonpost.com/rabbi-...b_1400766.html

"History simply does not support the hypothesis that religion is the major cause of conflict. The wars of the ancient world were rarely, if ever, based on religion. These wars were for territorial conquest, to control borders, secure trade routes, or respond to an internal challenge to political authority. In fact, the ancient conquerors, whether Egyptian, Babylonian, Persian, Greek, or Roman, openly welcomed the religious beliefs of those they conquered, and often added the new gods to their own pantheon."

MVC Lid

Reacties
    3.237
    19-09-2011

Waarom vochten Britten, Nederlanders, Fransen en Duitsers tegen elkaar in de geschiedenis? In principe hetzelfde huidskleur en hetzelfde religie (meerderheid Christelijk/Katholiek).
    de reden waren dat de plunderingen niet eerlijk verdeeld werden onder de westerlingen in kolonisatie tijden
    Being a Turk is hard, you'll fight against the world.. Not being a Turk is even harder, you'll fight against the Turks..

MVC Lid

Reacties
    2.666
    04-11-2016

Elke oorlog in de geschiedenis was vanwege macht, grondbezit of grondstoffen. Religies waren een van de middelen die werden gebruikt om een mensenmassa te beinvloeden om die doelen te behalen. Dat is iig hoe ik er tegenaan kijk, wat zijn jouw argumenten? Pure haat vanwege een andere huidskleur/geloofsovertuiging? Dat is wel heel erg zwart/wit.
    Dat heb je verkeerd. De nazi's zijn een goed voorbeeld. Bij hun stond de nazi ideologie op nummer 1 om oorlog te voeren tegen andere landen. En misschien zelfs ook op christelijke basis want hitler was een christen en zijn leger had christelijke symbolen. Verder het communisme wat een ideologie is en waar vele oorlogen over zijn gevochten, de kruistochten die gedeeltelijk religieus waren etc.

Voor de shi'i is de oorlog in Syrië en Irak een ideologische oorlog. Ze haten moslims diep vanuit hun hart omdat de shi'i/rafidha priesters hen dagelijks met haat voeden over moslims

Dat verklaart de barbaarse misdaden die zij tegen de moslims in Irak en Syrië uitvoeren

حياكم الله

Reacties
    6.971
    29-03-2015

Intisar li Ahlu sunna wa l jama3a ya Allah, ameen ya rab al 3alameen

Loco Loco

Reacties
    366
    21-11-2002

Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    De shia zijn onze vijand. Zij moorden onze soennieten uit. Zij doen wat de kruisvaarders 900 jaar terug hebben gedaan. Tegenwoordig hoeft de christen maar te kijken want zijn werk wordt door de shia maar ook door de khawarij verricht
    Jij bent duidelijk zwaar gebrainwasht door de Saudische propaganda. De Shi'a zijn niet onze vijand. Ze hebben een andere ideologie, maar op het eind zijn het gewoon moslims.

Ik snap niet dat mensen zo achterlijk zijn en daadwerkelijk geloven dat het een Shi'a versus Soennieten oorlog is. Dan vind ik het ook niet gek dat de Saudi's genoeg kanonnenvlees vinden die ze naar Syrië kunnen sturen om te sterven voor NIKS.

Wat er in Syrië aan de hand is, is een proxy-oorlog tussen verschillende mogendheden.Ieder heeft zo zijn belangen en daar is het Syrische volk het slachtoffer van.

Alle buitenlandse strijders op Syrische bodem zijn niet meer dan smerige huurlingen, die niets, maar dan ook niets in Syrië hebben te zoeken.

Mensen zoals jij Adyghe, moeten heel goed in de gaten gehouden worden. Zulke extremistische uitlatingen op een NEDERLANDS forum kunnen niet getolereerd worden.
    FORUM-POLITIE

MVC Lid

Reacties
    2.666
    04-11-2016

Citaat Geplaatst door WieOWie Bekijk reactie
    Jij bent duidelijk zwaar gebrainwasht door de Saudische propaganda. De Shi'a zijn niet onze vijand. Ze hebben een andere ideologie, maar op het eind zijn het gewoon moslims.

Ik snap niet dat mensen zo achterlijk zijn en daadwerkelijk geloven dat het een Shi'a versus Soennieten oorlog is. Dan vind ik het ook niet gek dat de Saudi's genoeg kanonnenvlees vinden die ze naar Syrië kunnen sturen om te sterven voor NIKS.

Wat er in Syrië aan de hand is, is een proxy-oorlog tussen verschillende mogendheden.Ieder heeft zo zijn belangen en daar is het Syrische volk het slachtoffer van.

Alle buitenlandse strijders op Syrische bodem zijn niet meer dan smerige huurlingen, die niets, maar dan ook niets in Syrië hebben te zoeken.

Mensen zoals jij Adyghe, moeten heel goed in de gaten gehouden worden. Zulke extremistische uitlatingen op een NEDERLANDS forum kunnen niet getolereerd worden.
    Je moet zelf beslissen of jij ze moslims wilt noemen, maar kijk op youtube Anti Majoos en beslis dan nog een keer

Dat is geen propaganda kanaal, maar er wordt continu de bronnen van de rafidha aangehaald met uitspraken van de rafidha geleerden tot aan Khamenei aan toe erbij gehaald en hun grote geleerden en boeken, vergelijkbaar met onze belangrijkste hadith boeken en vergelijkbaar met de geleerden van Al Azhar en zie waar hun ideologie uit bestaat

Als je ziet met wat voor haat ze de burgerbevolking in zowel Syrië als Irak doden dan en zet dat op een rijtje met wat kanalen als Anti Majoos met bewijs over hen komen en zeg dan of ze moslims zijn of niet

Verbannen

Reacties
    7.632
    10-07-2014

Citaat Geplaatst door WieOWie Bekijk reactie

Ik walg ook van dit soort moslim-haters.
    Maar blijkbaar hebben ze haten nodig. Wanna-be krijgertjes ontlenen hun identiteit aan het hebben van vijanden. Zonder hen zijn krijgers niks waard moet je weten.

Dat maakt ze ook erg bruikbaar voor de door jou genoemde mogendheden: bij IS waren relatief veel Marokkanen.
    Doe mochten zich heldhaftig opblazen, en deden dat ook nog....

Verbannen

Reacties
    1.171
    19-03-2016

En nu moorden en verkrachten de Arabieren in Irak en de Levant elkaar uit. Wow wat een utopie zeg. Een flinke verbetering dan toen de Turken er waren.

Verbannen

Reacties
    823
    20-03-2017

Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    En nu moorden en verkrachten de Arabieren in Irak en de Levant elkaar uit. Wow wat een utopie zeg. Een flinke verbetering dan toen de Turken er waren.
    Jep.. toen had je doden marsen naar syrie onder leiding vsn Turken.
    Dat was een stuk humaner