+ Reageer
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
46 tot 55 van 55
    MVC Lid

Reacties
    1.284
    08-01-2017

Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie

Allahoema amien!! Super lief van je! Moge Allah swt jou alles geven wat je hartje begeert.

Die reacties zijn bedoeld om te kijken of ik naar een bepaald niveau zal zakken, zodat ze dat vervolgens tegen mij kunnen gebruiken.
    Allahuma ameen.

Hhh slimmerik.

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    2.123
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Praktijk zegt altijd wat anders. Maar zie dat ook als een test uiteindelijk. We leven in een tijd waarin we zoveel negativteit om ons heen zien, dat we mensen, kansen en dergelijke laten gaan door onze eigen fouten en gebreken.

Zolang jij maar in jezelf vertrouwt en Allah azza wa jal. Zal alles uiteindelijk goed komen.
    Ik vertrouw Allah swt en ook mezelf Alhamdoulillah. En er is niet iets dat ik heb laten gaan en ik het mezelf nu kan verwijten. Dus ik hoop Indd dat het goed komt inShaAllah.. met iedereen die dat verdient.

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Allahuma ameen.

Hhh slimmerik.
    Ik wilde je weer een puntje geven, maar kan het nog niet haha..

".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."

MVC Lid

Reacties
    798
    06-03-2014

Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Ik moet ineens denken aan Justin Bieber.
    Dacht dat ik de enige was..
    I am not alone -
    the truth is
    I befriended my loneliness

MVC Lid

Reacties
    1.284
    08-01-2017

Ik wilde je weer een puntje geven, maar kan het nog niet haha..
    Hey lieverd, de smeekbede die je voor me hebt gedaan, is me veel meer waard. Baaraka Allahu feeki.

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    2.123
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door Paralyzed Bekijk reactie
    Dacht dat ik de enige was..
    Wist niet dat Justin Bieber zelfs op m.nl fans heeft
    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Hey lieverd, de smeekbede die je voor me hebt gedaan, is me veel meer waard. Baaraka Allahu feeki.
    Dat is echt wederzijds!

Wa feeki barak Allah!

Verbannen

Reacties
    6.572
    12-02-2004

Wanneer ga jij sorry zeggen tegen mij?

Verbannen

Reacties
    417
    19-03-2014

Een Man die na een uur na een conflict bijv beseft dat ie fout is geweest en sorry zou zeggen tegen zijn vrouw?

Een man die geen gebruik maakt van de zwakte van een vrouw en het verhaal niet op zo'n wijze omdraait dat hij de vrouw een schuldgevoel kan aanpraten?
    bestaat en er ook vrouwen die geen schuldgevoel hebben nette mooie dames die minder knappe nemen , om dat ze
    geen keuze hebben maar zo dra ze knappe mannen tegen komen, proberen ruzie te zoeken met hun vriendje zo dat ze ,
    als en e excuus kunnen gebruiken om met staart tussen hun benen ervandoor te gaan , knappe vrouwen nemen minder
    knappe mannen soort tussen stop, die meiden zijn minderwaardig , heb je niks aan,

MVC Lid

Reacties
    4.729
    29-01-2011

Sarry. Pff bijna.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

MVC Lid

Reacties
    2.123
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door geen_hart Bekijk reactie
    bestaat en er ook vrouwen die geen schuldgevoel hebben nette mooie dames die minder knappe nemen , om dat ze
    geen keuze hebben maar zo dra ze knappe mannen tegen komen, proberen ruzie te zoeken met hun vriendje zo dat ze ,
    als en e excuus kunnen gebruiken om met staart tussen hun benen ervandoor te gaan , knappe vrouwen nemen minder
    knappe mannen soort tussen stop, die meiden zijn minderwaardig , heb je niks aan,
    Oke dan.

Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Sarry. Pff bijna.
    Oefening baart kunst haha.

MVC Lid

Reacties
    88
    21-03-2014

Ja, maar ik denk weinig. Vrouwen kunnen trouwens daar ook wat van.