+ Reageer
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
31 tot 45 van 55
    Non-conformist

Reacties
    11.175
    14-04-2009

Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Wat is hier precies walgelijk aan? Mannen verlangen toch net zoals vrouwen naar liefde?
    Ik denk het feit dat het om een bollywood film gaat : puke:

Variables are the only constants in the world..

MVC Lid

Reacties
    1.995
    19-06-2008

Zulke mannen bestaan.

Soms na een uur, soms een paar uur, soms een dag
    Maar die sorry komt er wel, indien hij geen koppige karakter heeft
    the best things are free

MVC Premium

Reacties
    1.573
    20-10-2004

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Een Man die na een uur na een conflict bijv beseft dat ie fout is geweest en sorry zou zeggen tegen zijn vrouw?

Een man die geen gebruik maakt van de zwakte van een vrouw en het verhaal niet op zo'n wijze omdraait dat hij de vrouw een schuldgevoel kan aanpraten?
    We bestaan nog wel.
    DOPE - SOCCER

Verbannen

Reacties
    1.172
    31-10-2013

Het hangt allemaal af van persoon tot persoon en hoe ze vanuit thuis uit zijn opgevoed.

De 1 kan gemakkelijk sorry zeggen bij de andere ligt het moeilijk alsof zijn Adamsappel eruit zou komen.

Er zijn er die achteraf sorry zeggen door positieve handelingen je soigneren lief doen etc het zijn ook allemaal mooie gebaren om sorry te zeggen.

Verbannen

Reacties
    1.214
    29-03-2017

Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie
    Het hangt allemaal af van persoon tot persoon en hoe ze vanuit thuis uit zijn opgevoed.

De 1 kan gemakkelijk sorry zeggen bij de andere ligt het moeilijk alsof zijn Adamsappel eruit zou komen.

Er zijn er die achteraf sorry zeggen door positieve handelingen je soigneren lief doen etc het zijn ook allemaal mooie gebaren om sorry te zeggen.
    Mooi gezegd.

MVC Lid

Reacties
    2.178
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door Levy Bekijk reactie
    dit was echt een hele sentimentele jongen. Zei sorry bij alles. Als ik maar niet boos werd.
    T was vermoeiend en had juist medelijde met m.

Beter iemand die weet wanneer hij sorry moet zeggen
    Maar iemand die t nooit zegt is ook niks.

Het is ook nooit goed.
    Haha ware dilemma

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Meer dan je denkt
    I hope so.

Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Genoeg die dat doen. Is geen kwestie van een man zijn, maar een kwestie van dat je over een beetje gezond verstand beschikt.

Een conflict van een uur kan in een conflict van een week uitmonden. En dat kan uiteindelijk weer leiden tot een permanente breuk.

Mensen moeten meer geduld en begrip voor elkaar hebben. Je bent uiteindelijk juist o.a. getrouwd om de shaytaan samen te overmeesteren. Niet hem de kans te geven om je te breken.

Daarom moeten mensen eerst naar zichzelf kijken tijdens een conflict. Soms mankeert er gewoon iets aan jezelf.
    Dit is hoe het hoort te zijn natuurlijk.. maar de praktijk zegt toch vaak wat anders helaas.

Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ja alhamdulilaah.
    Ik hoop dat jij gezegend bent met zo'n type..

Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Natuurlijk.bestaan die...ze zeggen zelfs sorry als ze gelijk hebben om je een goed gevoel te geven omdat je je dan gelukkigiger voelt en makkelijkrr wordt om samen te kunnen genieten van de rest van de tijd. ..Doe meer je best om ze tegen te komen. ..
    Wat voor rare opmerking is dat? Haha meer m'n best doen om ze tegen te komen? Verklaar je nader zou ik zeggen.. misschien kan ik er wat mee om er een te treffen. Voor zover ik weet, staat ons karakter namelijk niet op ons voorhoofd genoteerd.

".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."

MVC Lid

Reacties
    2.178
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Ik voel me te goed om sorry te zeggen.
    Nou ja.. je bent in ieder geval eerlijk. Waarschuw haar wel aub van tevoren.
    Citaat Geplaatst door Mrwrong2 Bekijk reactie
    Komt ervan als je met ouwe mannen gaat
    Als ik met iemand zou gaan, dan zou het inShaAllah een jongeman zijn die wat ouder is dan ik ja. Voor jou is dat misschien een ouwe aangezien jij nog een jonkie bent. Dat begrijp ik..

Citaat Geplaatst door Online. Bekijk reactie
    Ja.

Meestal begin ik met sorry gedrag vertonen.
    Sterk. Natuurlijk moet het van beide kanten kunnen komen.

Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Zulke mannen bestaan.

Soms na een uur, soms een paar uur, soms een dag
    Maar die sorry komt er wel, indien hij geen koppige karakter heeft
    Ik ben ook soms koppig. Maar ik kan gewoon heel makkelijk mijn ego aan de kant zetten. Dus dat zou geen excuus moeten zijn.
    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    We bestaan nog wel.

MVC Lid

Reacties
    2.178
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie

We moeten niet altijd de opvoeding erbij betrekken en de schuld geven. Op een gegeven moment zou een ieder zijn kop en hart zelf moeten kunnen besturen. Vanaf een bepaald moment horen wij onszelf op te voeden. Dus vind het geen excuus. Wie een slechte eigenschap bezit, zou er aan moeten werken..

En ja ik bedoel Indd gewoon sorry in elke vorm haha.

MVC Lid

Reacties
    230
    15-10-2010

Ik ben altijd rechtvaardig

Verbannen

Reacties
    1.902
    18-01-2017

Een Man die na een uur na een conflict bijv beseft dat ie fout is geweest en sorry zou zeggen tegen zijn vrouw?

Een man die geen gebruik maakt van de zwakte van een vrouw en het verhaal niet op zo'n wijze omdraait dat hij de vrouw een schuldgevoel kan aanpraten?

Zieke mannen/jonnetjes kom jij tegen in het leven.

Nee,er bestaat geen man die sorry kan zeggen. Hoe kom je aan die bullshit? Enkel vrouwen kunnen sorry zeggen.

Wetenschappelijk vastgesteld,hierbij.

MVC Lid

Reacties
    874
    02-08-2013

Ja die bestaan.. De vraag is of je wel iets aan die 'sorry' hebt..
    Meerdere gebruikers.

MVC Lid

Reacties
    3.801
    08-01-2017

Een trotse tabdarst die echt niet hier is voor mannelijke aandacht om überhaupt geboycot te kunnen worden. Miyek awlidi miyek.
    Alhamdulilah zuster, moge Allah aza wa jall jou beschermen. Je lijkt me een lieve zuster, snap die gemene reacties hier echt niet.

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    820
    16-02-2017

Dit is hoe het hoort te zijn natuurlijk.. maar de praktijk zegt toch vaak wat anders helaas.
    Praktijk zegt altijd wat anders. Maar zie dat ook als een test uiteindelijk. We leven in een tijd waarin we zoveel negativteit om ons heen zien, dat we mensen, kansen en dergelijke laten gaan door onze eigen fouten en gebreken.

Zolang jij maar in jezelf vertrouwt en Allah azza wa jal. Zal alles uiteindelijk goed komen.

Big Brother is watching you.

MVC Lid

Reacties
    2.178
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door SMD_DNHG Bekijk reactie
    Ik ben altijd rechtvaardig
    Mooi zo. Alhoewel een ieder natuurlijk "rechtvaardig" op een andere manier kan interpreteren. Soms ook op een verkeerde..

Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Zieke mannen/jonnetjes kom jij tegen in het leven.

Nee,er bestaat geen man die sorry kan zeggen. Hoe kom je aan die bullshit? Enkel vrouwen kunnen sorry zeggen.

Wetenschappelijk vastgesteld,hierbij.
    We zitten hier op een forum, niet bij dr. Phil. Ik breng gewoon een onderwerp ter discussie. Nog zo'n type die alleen leest/begrijpt wat ie lezen/begrijpen wil.

Citaat Geplaatst door Mimmie_ Bekijk reactie
    Ja die bestaan.. De vraag is of je wel iets aan die 'sorry' hebt..
    Ligt aan de situatie. Maar dat die stap genomen wordt, is toch al een begin..
    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Alhamdulilah zuster, moge Allah aza wa jall jou beschermen. Je lijkt me een lieve zuster, snap die gemene reacties hier echt niet.
    Allahoema amien!! Super lief van je! Moge Allah swt jou alles geven wat je hartje begeert.

Die reacties zijn bedoeld om te kijken of ik naar een bepaald niveau zal zakken, zodat ze dat vervolgens tegen mij kunnen gebruiken.

Verbannen

Reacties
    1.902
    18-01-2017

We zitten hier op een forum, niet bij dr. Phil. Ik breng gewoon een onderwerp ter discussie. Nog zo'n type die alleen leest/begrijpt wat ie lezen/begrijpen wil.

Wil je weer een lesje,bezem?

Stap nu over!