+ Reageer
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 56
    MVC Lid

Reacties
    2.070
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Ik wil je niet a handicap. Waarom denk jij dat elk man iets van jou wil? Ik reageer alleen op je topic.
    Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Trouwens die trotse tabdarst-blabla is waardeloos. Al die ibdarsen zeggen dat. Ik ben trots dit en dat. Je bent niks. Ga rustig op je kontje zitten.
    Je ziet ze echt vliegen..

Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3amilan.."

MVC Lid

Reacties
    2.070
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door Levy Bekijk reactie
    Je hebt ook mannen die 3 uurlang bollywood film kijken en vervolgens tegen de vrouw zeggen waarom is onze liefde niet zo.

Dit bovenstaande is een waargebeurd verhaal.
    Hij moest net niet huilen bij die film.

Walgelijk
    Ik kan me hier echt niets bij voorstellen..

".. La Takoen 3aliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3amilan.."

Suspicious Mind.

Reacties
    32
    18-08-2014

Ik kan me hier echt niets bij voorstellen..
    dit was echt een hele sentimentele jongen. Zei sorry bij alles. Als ik maar niet boos werd.
    T was vermoeiend en had juist medelijde met m.

Beter iemand die weet wanneer hij sorry moet zeggen
    Maar iemand die t nooit zegt is ook niks.

Het is ook nooit goed.

Verbannen

Reacties
    6.584
    12-02-2004

Je ziet ze echt vliegen..
    Miyek Miyek!

Buitendienst

Reacties
    15.693
    12-04-2008

Meer dan je denkt

Zeg alhamdoelilaah dat je een moslim(a) bent

CVM Lid

Reacties
    668
    16-02-2017

Genoeg die dat doen. Is geen kwestie van een man zijn, maar een kwestie van dat je over een beetje gezond verstand beschikt.

Een conflict van een uur kan in een conflict van een week uitmonden. En dat kan uiteindelijk weer leiden tot een permanente breuk.

Mensen moeten meer geduld en begrip voor elkaar hebben. Je bent uiteindelijk juist o.a. getrouwd om de shaytaan samen te overmeesteren. Niet hem de kans te geven om je te breken.

Daarom moeten mensen eerst naar zichzelf kijken tijdens een conflict. Soms mankeert er gewoon iets aan jezelf.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.

MVC Lid

Reacties
    160
    21-10-2015

Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Genoeg die dat doen. Is geen kwestie van een man zijn, maar een kwestie van dat je over een beetje gezond verstand beschikt.

Een conflict van een uur kan in een conflict van een week uitmonden. En dat kan uiteindelijk weer leiden tot een permanente breuk.

Mensen moeten meer geduld en begrip voor elkaar hebben. Je bent uiteindelijk juist o.a. getrouwd om de shaytaan samen te overmeesteren. Niet hem de kans te geven om je te breken.

Daarom moeten mensen eerst naar zichzelf kijken tijdens een conflict. Soms mankeert er gewoon iets aan jezelf.
    +++
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) het paradijs doen binnen treden, amien
    Ya Allaah verruim Oegt Jihad (Elmoejahida) haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) de vragen goed beantwoorden in haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) behoren tot de mensen die de bestraffing van het graf ontlopen, amien
    Ya Allaah schenk Oegt Jihad (Elmoejahida) en haar familie rust, amien

MVC Lid

Reacties
    516
    28-04-2013

Citaat Geplaatst door Levy Bekijk reactie
    Je hebt ook mannen die 3 uurlang bollywood film kijken en vervolgens tegen de vrouw zeggen waarom is onze liefde niet zo.

Dit bovenstaande is een waargebeurd verhaal.
    Hij moest net niet huilen bij die film.

Walgelijk

1 keer een bollywood film gezien en nooit meer
    Die mannen zijn net vrouwen...ongeloofwaardig gewoon
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

Married & Mother

Reacties
    1.397
    27-12-2014

Ja alhamdulilaah.

❤ Mijn kinderen alhamdulilaah ❤

Geen PM's van mannen barakAllaahu feek

MVC Lid

Reacties
    1.202
    09-07-2015

Een Man die na een uur na een conflict bijv beseft dat ie fout is geweest en sorry zou zeggen tegen zijn vrouw?

Een man die geen gebruik maakt van de zwakte van een vrouw en het verhaal niet op zo'n wijze omdraait dat hij de vrouw een schuldgevoel kan aanpraten?
    Natuurlijk.bestaan die...ze zeggen zelfs sorry als ze gelijk hebben om je een goed gevoel te geven omdat je je dan gelukkigiger voelt en makkelijkrr wordt om samen te kunnen genieten van de rest van de tijd. ..Doe meer je best om ze tegen te komen. ..
    blijf in elkaar geloven

MVC Lid

Reacties
    391
    06-07-2014

Citaat Geplaatst door xmtalsia Bekijk reactie
    een man die na een uur na een conflict bijv beseft dat ie fout is geweest en sorry zou zeggen tegen zijn vrouw?

Een man die geen gebruik maakt van de zwakte van een vrouw en het verhaal niet op zo'n wijze omdraait dat hij de vrouw een schuldgevoel kan aanpraten?
    nee!!!

MVC Lid

Reacties
    59
    24-01-2006

Ik voel me te goed om sorry te zeggen.

niet18♥

Reacties
    2.875
    09-04-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie

10+

One day your life will flash before your eyes.
    Make sure it's worth watching...

XXIV"V"MMXV

Reacties
    2.204
    09-06-2014

Komt ervan als je met ouwe mannen gaat

Non-conformist

Reacties
    10.841
    14-04-2009

Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Ik moet ineens denken aan Justin Bieber.
    het eerste wat in me opkwam was: 'Is it too late now to say sorry..'

Variables are the only constants in the world..