+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 55
    MVC Lid

Reacties
    2.161
    16-04-2009

Bestaan er mannen die sorry kunnen zeggen?

Een Man die na een uur na een conflict bijv beseft dat ie fout is geweest en sorry zou zeggen tegen zijn vrouw?

Een man die geen gebruik maakt van de zwakte van een vrouw en het verhaal niet op zo'n wijze omdraait dat hij de vrouw een schuldgevoel kan aanpraten?

Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."

Reacties
    4.357
    11-05-2010

Ik moet ineens denken aan Justin Bieber.

MVC Lid

Reacties
    3.170
    08-01-2017

Ja die bestaan.

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

Verbannen

Reacties
    6.571
    12-02-2004

Je bent die sorry niet waard.

MVC Lid

Reacties
    2.161
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Ik moet ineens denken aan Justin Bieber.
    Haha why?

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ja die bestaan.
    Jij met eentje getrouwd?

Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Je bent die sorry niet waard.
    Ik sta ook niet te wachten op iets wat afkomstig is van jou.

Verbannen

Reacties
    6.571
    12-02-2004

Ik sta ook niet te wachten op iets wat afkomstig is van jou.
    Ik had het niet over mezelf. Dat is wat andere mannen bij jou doen. Vandaar je topic.

Mtalsa worden hier trouwens geboycot.

Wahba-Allah

Reacties
    10.160
    25-11-2013

Weinig heel erg weinig. De meeste laten zich leiden door ego en koppigheid. Niet willen inzien dus de vrouw maar aansprakelijk houden. Dat is makkelijker dan toegeven en als eerst sorry zeggen. Het is 1 van de redenen waarom er zoveel scheidingen zijn. Welou Rahma noch de juiste wijze van onderwijzen. De meeste mannen hanteren de sera7 jedek methode terwijl die methode achterhaalt is. Vrouwen van tegenwoordig pikken dat tot een bepaalde grens. En daarna is het aju paraplu.

Moge Allah ons wijsheid schenken en Rahma plaatsen in onze oemmah.

MVC Lid

Reacties
    2.161
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Ik had het niet over mezelf. Dat is wat andere mannen bij jou doen. Vandaar je topic.

Mtalsa worden hier trouwens geboycot.
    Waar heb je je glazen bol besteld? Aliexpress? Sorry men, slechte kwaliteit. Begin je geld maar terug te eisen.

Een trotse tabdarst die echt niet hier is voor mannelijke aandacht om überhaupt geboycot te kunnen worden. Miyek awlidi miyek.

Reacties
    4.357
    11-05-2010

Haha why?
    Haha gewoon..
    Maar ontopic: ze bestaan wel.

Verbannen

Reacties
    6.571
    12-02-2004

Waar heb je je glazen bol besteld? Aliexpress? Sorry men, slechte kwaliteit. Begin je geld maar terug te eisen.

Een trotse tabdarst die echt niet hier is voor mannelijke aandacht om überhaupt geboycot te kunnen worden. Miyek awlidi miyek.
    Ik wil je niet a handicap. Waarom denk jij dat elk man iets van jou wil? Ik reageer alleen op je topic.

Verbannen

Reacties
    6.571
    12-02-2004

Trouwens die trotse tabdarst-blabla is waardeloos. Al die ibdarsen zeggen dat. Ik ben trots dit en dat. Je bent niks. Ga rustig op je kontje zitten.

Dead! Pit pit...

Reacties
    261
    06-05-2016

Ja

Suspicious Mind.

Reacties
    27
    18-08-2014

Je hebt ook mannen die 3 uurlang bollywood film kijken en vervolgens tegen de vrouw zeggen waarom is onze liefde niet zo.

Dit bovenstaande is een waargebeurd verhaal.
    Hij moest net niet huilen bij die film.

Walgelijk

Classy**

Reacties
    665
    10-07-2012

Citaat Geplaatst door Levy Bekijk reactie
    Je hebt ook mannen die 3 uurlang bollywood film kijken en vervolgens tegen de vrouw zeggen waarom is onze liefde niet zo.

Dit bovenstaande is een waargebeurd verhaal.
    Hij moest net niet huilen bij die film.

Walgelijk
    Wat is hier precies walgelijk aan? Mannen verlangen toch net zoals vrouwen naar liefde?

MVC Lid

Reacties
    2.161
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Weinig heel erg weinig. De meeste laten zich leiden door ego en koppigheid. Niet willen inzien dus de vrouw maar aansprakelijk houden. Dat is makkelijker dan toegeven en als eerst sorry zeggen. Het is 1 van de redenen waarom er zoveel scheidingen zijn. Welou Rahma noch de juiste wijze van onderwijzen. De meeste mannen hanteren de sera7 jedek methode terwijl die methode achterhaalt is. Vrouwen van tegenwoordig pikken dat tot een bepaalde grens. En daarna is het aju paraplu.

Moge Allah ons wijsheid schenken en Rahma plaatsen in onze oemmah.
    Nou geloof me, er zijn nog echt veel vrouwen die het allemaal nog pikken, heel lang, te lang. Vreselijk die verhalen die ik weleens aan moet horen. Zoals bij overspel waarbij de dame volgens de wijzende vingers zogenaamd niet genoeg vrouw voor de man is geweest.
    Of indd zelfs bij de simpelste situaties de ego niet aan de kant willen zetten. Weinig mannen die hun best doen om de relatie echt sterk te houden. Weinig mannen die echt een zwak hebben voor hun vrouw, terwijl je in deze tijd zou zeggen van hey je hebt haar zelf toch gekozen als je partner voor het leven?

Allahoema amien!!