1. #1
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Mijn man spreekt ALTIJD in het Italiaans met zijn ex. Ik stoor me hieraan.

    Ze spreekt ook Nederlands (woont al 20 jaar) in NL en mijn man spreekt zowel Nederlands als Italiaans. Ik spreek geen woord Italiaans. Als ze telefoneren of appen, er zijn 2 kinderen in de picture, gaat dat altijd in het Italiaans. Het begint me steeds meer te storen. Ook omdat de stand van de maan bepaald of ze de ene keer een heks is en dan weer een goede moeder. Dat gekibbel irriteert me.

    Ben ik aan het mutsen? Spreek gewoon de taal die ik ook versta.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Zal heel wat vrouwen over mij heen krijgen..mannen met bagage kun je beter vermijden als vrouw zonder kinderen. Maar goed..het is onbeschoft. Heb het gevoel dat de topic fake is maar goed..je krijgt de voordeel van de twijfel.

  3. #3
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Zal heel wat vrouwen over mij heen krijgen..mannen met bagage kun je beter vermijden als vrouw zonder kinderen. Maar goed..het is onbeschoft. Heb het gevoel dat de topic fake is maar goed..je krijgt de voordeel van de twijfel.
    Ok. Dacht even dat ik overdreef, maar ik vind het ook onbeschoft.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #4
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Dat moest je weten toen je aan een man met kinderen begon. Heb je het al aangegeven dat je er mee zit?

  5. #5
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Papedepoopi!

  6. #6
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Maar even serieus, nee dit is niet netjes. Ten minste dat vind ik. Heb je dit al met hem besproken?

  7. #7
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Dat moest je weten toen je aan een man met kinderen begon. Heb je het al aangegeven dat je er mee zit?
    Wat had ik moeten weten? Dat een man met een eerste leg in een ander taal spreekt?

    Ja heb het nu aangegeven en snapt t.

    Vwb mannen/vrouwen met een eerste leg: we leven nu eenmaal in een tijdperk waarbij de scheidingen om je oren vliegen. Dus de vijver is niet alleen gevuld met bagageloze mensen maar ook met mensen met bagages.

    Het gaat meer om de taal. Als ik van de kinderen niet bij had gezegd in de topic zou iedereen reageren: hoezo praat hij met zijn ex. Heb geen moeite met het contact zelf.

    En ik val op oudere mannen. Oudere mannen zonder bagage vind ik enger en problematischer.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Echt knap van meiden die trouwen met een man die al kinderen heeft, zou niet eens een gescheiden man accepteren, maar goed...ieder zijn meug
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  9. #9
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Maar even serieus, nee dit is niet netjes. Ten minste dat vind ik. Heb je dit al met hem besproken?
    Ja inmiddels wel. Vandaag sprak hij in het Nederlands en ik zei dat ik dat heel fijn vond. Hij snapte mijn boodschap.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Echt knap van meiden die trouwen met een man die al kinderen heeft, zou niet eens een gescheiden man accepteren, maar goed...ieder zijn meug
    Groot gelijk heb je. Snap niet dat je als vrouw voor een man met kinderen gaat terwijl je voor een man kan gaan zonder een ex-vrouw en kinderen. Zolang je nooit getrouwd bent geweest kun je het beter vermijden.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Groot gelijk heb je. Snap niet dat je als vrouw voor een man met kinderen gaat terwijl je voor een man kan gaan zonder een ex-vrouw en kinderen. Zolang je nooit getrouwd bent geweest kun je het beter vermijden.
    Lijkt mij echt ellende hoor, andermans kinderen over de vloer die jij in principe ook moet opvoeden maar toch ook weer niet want hebben al een moeder, dus kan ook weer niet te streng zijn ofzo.............. nee man, te veel gedoe. En zo wie zo wil ik alles met mijn man samen meemaken, dus niet dat voor mij alles nieuw is en dat hij dat allemaal al heeft meegmaakt, zoals trouwen, zwangerschap, geboorte, kinderen krijgen enz enz. Maar goed, zoals ik al zei, dat is natuurlijk ieder voor zich, nogmaals respect voor de meiden die dat wel kunnen
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  12. #12
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    @ Surfster, dat bedoel ik ja. Het is dapper van je om een man met kids te nemen. Het is niet zomaar bagage en dan heb ik het niet over de kids. Love them kids zou zelf geen problemen ermee hebben. Alleen als jij zegt dat ze vaak kibbelen al dan niet in een andere taal. Dat geeft aan dat ze ergens nog een strijd hebben. Waar jij tussen moet zien te leven. Je hebt er nu voor gekozen dus hou je relatie met hem goed. Wees een steunpilaar en blijf communiceren ipv opkroppen totdat de bom valt.

    Klopt als je voor oudere mannen kiest zal je er vaak niet aan ontkomen dat ze geen kids hebben. Moeilijk weet niet of ik er zelf voor zou kiezen, ondanks dat ik niet 1 van de jongste meer ben, Allahoe a3lem. Good luck.

  13. #13
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    @ Surfster, dat bedoel ik ja. Het is dapper van je om een man met kids te nemen. Het is niet zomaar bagage en dan heb ik het niet over de kids. Love them kids zou zelf geen problemen ermee hebben. Alleen als jij zegt dat ze vaak kibbelen al dan niet in een andere taal. Dat geeft aan dat ze ergens nog een strijd hebben. Waar jij tussen moet zien te leven. Je hebt er nu voor gekozen dus hou je relatie met hem goed. Wees een steunpilaar en blijf communiceren ipv opkroppen totdat de bom valt.

    Klopt als je voor oudere mannen kiest zal je er vaak niet aan ontkomen dat ze geen kids hebben. Moeilijk weet niet of ik er zelf voor zou kiezen, ondanks dat ik niet 1 van de jongste meer ben, Allahoe a3lem. Good luck.
    Dank je wel

    Maarre.. klinkt echt alsof een man met 2e leg een 2 keus is. Vind het op veel vlakken een verrijking.

    En ja, kinderen.. andermans kinderen.. ga ook zeker niet huppelend en zwierend met ze door het leven. Heb niks met ze en niks tegen ze. Ze zijn hier nooit en mijn man is ook niet echt een vaderfiguur die weekenden volpland in Efteling en speeltuinen.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    26
    16-12-2015

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Dank je wel

    Maarre.. klinkt echt alsof een man met 2e leg een 2 keus is. Vind het op veel vlakken een verrijking.

    En ja, kinderen.. andermans kinderen.. ga ook zeker niet huppelend en zwierend met ze door het leven. Heb niks met ze en niks tegen ze. Ze zijn hier nooit en mijn man is ook niet echt een vaderfiguur die weekenden volpland in Efteling en speeltuinen.
    Wat naar om dit te lezen als dit al echt is. Een man die niet omkijkt naar zijn kinderen en zijn nieuwe vrouw die niks met zijn kinderen heeft.. walgelijk. Een echte man brengt genoeg tijd door met zijn kinderen en een echte vrouw zou hem hierin steunen en de kids van haar man van harte welkom heten.

  15. #15
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Alysse Bekijk reactie
    Wat naar om dit te lezen als dit al echt is. Een man die niet omkijkt naar zijn kinderen en zijn nieuwe vrouw die niks met zijn kinderen heeft.. walgelijk. Een echte man brengt genoeg tijd door met zijn kinderen en een echte vrouw zou hem hierin steunen en de kids van haar man van harte welkom heten.
    Ja en echte mannen verschonen luiers en gaan met hun kinderen ieder weekend op pad. Helemaal waar.

    Maar vind je het echt walgelijk ja? Jeej. Heftig.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden