+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 23 van 23
    MVC Lid

Reacties
    3
    19-12-2016

Citaat Geplaatst door sociale_zaken Bekijk reactie
    ja dus dit. Opgeven is niet voor ons Moslims we zijn superieur aan kafirs die hun kracht halen uit sprookjes
    Hahaahahaahah dat dus

MVC Lid

Reacties
    42
    05-05-2010

khair, wil je een luisterend oor i'm here en wees niet getreurd iedereen heeft weleens die gevoelens gehad(lwaswas lgenas)

praten kan helpen!

Welp

Reacties
    191
    01-08-2012

Lieve lieve lieve zuster,
    Weet astjeblieft dat Allah je nooit in deze positie zou hebben gebracht als hij niet wist dat je dit aankan.
    La joekalief allahu nefsen ile oesaha.
    Dus astjeblieft wees sterk en vecht tegen de shaytaan die dit nu in je oor fluistert.
    Allah ziet alles echt waar! En als je ooit behoefte hebt aan een luisterend oor kan je mij pmen
    Een ding wat je zeker niet moet doen is NIET over je problemen praten
    Het lucht namelijk op,
    En stort je hart uit bij Allah in het gebed.
    Geloof mij je hart zal helen

Alleen ik.

Reacties
    14.145
    20-02-2009

MVC Premium MVC Premium
    Allah is er voor je, Hij zal je helpen. Hou hoop aub.
    -

True.

MVC Lid

Reacties
    25
    10-10-2015

Moge Allah soubhana wa Ta ala jou en al jou dierbaren al het goede schenken en beschermen tegen al het slechte en kwade, moge Hij soubhana wa Ta ala jullie harten vervullen en versterken met imaan Sabr en Taqwa opdat jullie alle beproevingen van deze dunya zullen doorstaan met de tevredenheid van Hem soubhana wa Ta ala en opdat jullie djenna mogen binnentreden..amien Moge Allah jou belonen. Met al het moois dat je hebt kunnen dromen. Moge Allah jou vergeven. En jouw goede daden accepteren in dit leven.

Prophet Mohammed <3

Reacties
    46
    29-05-2015

Ik hou van jullie, omwille van Allah!

Super lief allemaal. <3
    Tawakel 3la Allah.

kickboxer06

Reacties
    1.176
    15-04-2016

Medicijn tegen een depressie....1- gebed...2-koran ( het liefst elke dag surat al baqara )...3- dhikr...probeer het maar...hou dit vast en ik zweer je op alles wat me lief is...je zult nooit een depressie meemaken...

MVC Lid

Reacties
    208
    23-05-2016

Stuur mij een bericht ik kanje helpen