+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 23
    Prophet Mohammed <3

Reacties
    46
    29-05-2015

Ik zie het niet meer zitten!

Ik kan de beproevingen niet meer aan, ya Allah!!! Ik sta op het punt om op te geven in het leven.. Ik kan niet meer hoop hebben en sbar!!!
    Tawakel 3la Allah.

MVC Lid

Reacties
    8
    22-11-2012

Citaat Geplaatst door Fruitmandje Bekijk reactie
    Ik kan de beproevingen niet meer aan, ya Allah!!! Ik sta op het punt om op te geven in het leven.. Ik kan niet meer hoop hebben en sbar!!!

Neeeee dat mag niet gebeuren!!
    Ik kom je fruitmandje wel gauw vullen, want wij als gemeenschap kunnen het ons niet veroorloven dat u de hoop op geeft

MVC Lid

Reacties
    256
    05-10-2016

Citaat Geplaatst door Motoch Bekijk reactie
    Neeeee dat mag niet gebeuren!!
    Ik kom je fruitmandje wel gauw vullen, want wij als gemeenschap kunnen het ons niet veroorloven dat u de hoop op geeft
    Ik kom je fruitmandje wel gauw vullen

ja ja,die hebben we wel vaker gehoord.
    AKA Loco22
    Albert Einstein
    "Definition of Insanity:doing the same thing over and over again and expecting different results."

MVC Lid

Reacties
    8
    22-11-2012

Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    Ik kom je fruitmandje wel gauw vullen

ja ja,die hebben we wel vaker gehoord.

Moet je wel blijven bijvullen anders los je het probleem niet op

MVC Premium

Reacties
    326
    03-05-2007

MVC Premium MVC Premium
    doe eens even normaal weet je wel wat je zegt!
    Altijd wat.

MVC Lid

Reacties
    665
    05-02-2017

Blijf hoop houden meisje. Niet opgeven! Je zult alleen maar sterker worden, echt waar. Knuffel x

MVC Premium

Reacties
    326
    03-05-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Blijf hoop houden meisje. Niet opgeven! Je zult alleen maar sterker worden, echt waar. Knuffel x
    ja dus dit. Opgeven is niet voor ons Moslims we zijn superieur aan kafirs die hun kracht halen uit sprookjes
    Altijd wat.

MVC Lid

Reacties
    170
    14-06-2014

Hey, als je behoefte hebt aan een luisterend oor mag je me altijd PMen, oke? Je zult misschien denken dat praten geen zin heeft, maar het lucht zeker op.
    Ik weet niet in welke situatie je zit, maar ik heb dit ook ooit gedacht.

Blijf niet alleen met deze gedachtes rondlopen. Speak up <3.

MVC Lid

Reacties
    15
    21-01-2017

Ik heb dat ook gehad je moet de hoop niet opgeven ga gewoon verder met je leven anders gaat je familie om je treuren

MVC Lid

Reacties
    550
    25-07-2009

Na slechte tijden, komen goede tijden.. Wees er voor je dierbare mensen om je heen en laat ze niet in de steek. Blijf bidden en het komt goed inshaAllah! Stay strong

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Daden laten zien waarom woorden niets waard zijn.

MVC Lid

Reacties
    118
    30-03-2014

Lieve lieve zusje waarlijk Allah Azzawajaal beproeft alleen zijn. Dienaren waar hij het meest van houdt hij zal je nooit belasten met iets wat je niet aan zou kunnen misschien is dit leven voor jou een hel maar het hiernamaals is prachtige en zal in sha Allaah jou hemel zijn geef niet op lieve ought want zelf moord of dergelijke dingen is iets wat Allaah Azzawajaal niet vergeeft en dan zul je meer pijn meemaken dam dat je nu meemaakt elke beproeving waarmee je beproeft wort al is het ten grote van een mosterdzaadje zit baraka en hassanaat in lieve zusje mocht ik wat voor je betekenen aarzel niet en Pm me aubbb!

Suspicious Mind.

Reacties
    32
    18-08-2014

Je mag me pmen als je wilt, hopelijk kan ik je helpen.

MVC Lid

Reacties
    187
    31-03-2013

Anaal is haram je weet negers gatar

MVC Lid

Reacties
    241
    24-11-2013

Gatverdamme zelfs in topics als deze krijg je zulke debiele reacties. Oversekste 7ayawen.

MVC Lid

Reacties
    187
    31-03-2013

Ik weet mocrodames en bbc gatar