1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Roomsnoes Bekijk reactie
    Het is zieker om mensen abnormaal te noemen.

    Maar ik vroeg je eerder wat..bedoel jij het geweten van een baby..?
    Wat vroeg je mij? Jullie typen te snel dan wordt iets niet gezien.
    Heavy

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Jammer dat je mijn eerbare insteek zo ziet.

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    We discussiƫren al helemaal niet. Laat dat voor mensen die serieus zijn. Met jou moeten gewoon trollen zoals je zelf graag wilt.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Daarvoor zouden mannen en vrouwen gelijk moeten zijn en dat zijn ze niet. Niet in alles in ieder geval en daar zijn ook weer redenen voor.
    Nee, vrouwen zijn veel 'waardevoller' en belangrijker. Je kust de grond waarop ze lopen.

    Op papier dan he. In de praktijk mogen ze hun man geen seks weigeren zonder geldige redenen, en meer van die ongein.

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Een man met vier vrouwen wel, en daar had ik het over.
    4 vrouwen dienen ieder hun eigen huis te hebben en hebben allemaal gelijke rechten en de man heeft naar ieder van hen dezelfde plichten.

    Het is niet toegestaan om met meerdere gemeenschap te hebben. Het is gewoon 1 man en 1 vrouw zoals het hoort.

    Je denkt zeker we promoten hier een vreemde groeps orgie.
    Heavy

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Nee, vrouwen zijn veel 'waardevoller' en belangrijker. Je kust de grond waarop ze lopen.

    Op papier dan he. In de praktijk mogen ze hun man geen seks weigeren zonder geldige redenen, en meer van die ongein.
    Vreemde benadering waarvan je de helft niet eens correct begrijpt. Maar goed past erg bij je zoals te verwachten.

    Je weet niet eens wat het woord Muslim inhoudt laat staan wat weten over Islam.
    Heavy

  6. #156
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Huh..waarom kan ik me zelf niet citeren

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Jammer dat je mijn eerbare insteek zo ziet.
    Tuurlijk joh ga bij een ander trollen Jakko
    Heavy

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    4 vrouwen dienen ieder hun eigen huis te hebben en hebben allemaal gelijke rechten en de man heeft naar ieder van hen dezelfde plichten.

    Het is niet toegestaan om met meerdere gemeenschap te hebben. Het is gewoon 1 man en 1 vrouw zoals het hoort.

    Je denkt zeker we promoten hier een vreemde groeps orgie.
    N iemand heeft het over een orgie. Keurig omstebeurt uiteraard, net als in de natuur.

    O nee wacht, niet als in de natuur, dus onnatuurlijk. Maar geen homo, dus onnatuurlijk is geen enkel probleem. Apart hoor.

  9. #159

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    N iemand heeft het over een orgie. Keurig omstebeurt uiteraard, net als in de natuur.

    O nee wacht, niet als in de natuur, dus onnatuurlijk. Maar geen homo, dus onnatuurlijk is geen enkel probleem. Apart hoor.
    Je begrijpt zelf niet eens wat je zegt Baxi.
    Heavy

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vreemde benadering waarvan je de helft niet eens correct begrijpt. Maar goed past erg bij je zoals te verwachten.

    Je weet niet eens wat het woord Muslim inhoudt laat staan wat weten over Islam.
    Wil je beweren dat een vrouw haar man wel seks mag weigeren zonder geldige reden?

    Het interesseert me werkelijk niet wat jouw geloof zegt dat het woord muslim betekent en wat dat vervolgens inhoudt. Het is niet relevant, nergens voor.

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je begrijpt zelf niet eens wat je zegt Baxi.
    O ik weet heel goed wat ik zeg, en jij begrijpt me ook prima. Het komt je alleen even zo slecht uit, als je homoseksualiteit afkeurt omdat het onnatuurlijk is.

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Wil je beweren dat een vrouw haar man wel seks mag weigeren zonder geldige reden?

    Het interesseert me werkelijk niet wat jouw geloof zegt dat het woord muslim betekent en wat dat vervolgens inhoudt. Het is niet relevant, nergens voor.
    Als Islam niet relevant is en het je werkelijk niks interesseert.
    Loop dan ook geen achterlijke claims te maken alsof je wat weet.

    Debiel
    Heavy

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als Islam niet relevant is en het je werkelijk niks interesseert.
    Loop dan ook geen achterlijke claims te maken alsof je wat weet.

    Debiel
    Wil je werkelijk ontkennen dat een vrouw haar man geen seks mag weigeren zonder geldige reden?

    Dat zou betekenen dat ik meer van de islam weet dan jij. Lijkt me stug.

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ik noem jou geen troll omdat je iets anders dan mij gelooft en dat zo kenbaar maakt.

    Het is een nogal bizarre houding van je om iedereen die niet hetzelfde geloof als jou deelt tot troll te bestempelen. Alsof andere meningen alleen dienen om jou lastig te vallen.

    Best ego-centrisch als je er goed over nadenkt.


    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Tuurlijk joh ga bij een ander trollen Jakko