1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    21-12-2002

    Lightbulb zijn er nog serieuze jongens???

    weet je wat ik me af vraag? of er wel nog serieuze jongens zijn? en ik ben niet aan het praten over jongens die ik weet niet wat voor een wilde leven hadden en nu pas 'een goed leven leiden en een 'goede'meisje willen'!terwijl ze al met heel veel meisjes gespeeld hebben en nadien klagen ze over dat er geen goede meisjes meer zijn!!daar kan ik echt niet tegen!!!en dan denken ze dat alle meisjes slecht zijn en zij willlen op zoek gaan naar een goed meisjes??wel zo van die personen vinden geen meisjes meer omdat de meisjes er niet meer intrappen!!!en harder zijn geworden door zo van die jongens,als ze gewoon in het begin geen misbruik hadden genomen dan hadden ze goede relatie en pas nadien hebben ze spijt!!!maar hun fout want hun kans is voorbij!!dus wat ik me afvraag zijn er nog goede jongens?want mijn beeld is op dit moment negatief!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    588
    09-09-2001

    nou angel lieverd,

    niemand is heilig, iedereen heeft wel iets meegemaakt in zijn of haar verleden!

    Je moet elkaar kunnen vergeven, en het verleden vergeten en denk aan het heden!

    En geloof me lieverd er zijn echt heel wat serieuze jongens, allah soubhanoe kbier!
    EN elk boontje komt om zijn loontje!!!

    boesa

  3. #3
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Ja man, dat vraag ik me ook altijd af.
    Ik maak me er ernstige zorgen, over of er over pak weg 100 jaar wel uberhaupt mannen zijn die echt volgens de sunna leven en oprecht bezig zijn.
    En er zijn natuurlijk wel uitzonderingen en die zullen er ook wel blijven, maar dan moet je echt met een microscoop gaan zoeken en misschien vind je ze niet bezet.

    ديتول دض الجراثيم


  4. #4
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Ze bestaan. Alleen vallen ze niet zo snel op. Bijvoorbeeld mijn broer. Hij studeerde altijd hard aan de universiteit, nooit een vriendin gehad, en een paar jaar terug getrouwd met een vrouw die hij niet eens kende (uiteraard wel een gesprek voor de verloving).
    Wij mannen denken ook dat goede vrouwen niet meer bestaan. Maar die bestaan wel, alleen helaas niet zoveel meer. En ook zij vallen niet zo snel op.

  5. #5
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door Missysouad
    Hoi meid

    Ik dacht dat ook dat er geen serieuze jongens meer zijn maar toch heb ik dan zelf ervaren dat het ze toch wel bestaan. Je ziet het zelf wanneer het zover is, hij zal respect hebben voor je en je merkt meteen dat hij het meent. Een jongen wilt natuurlijk een serieuze meid dus je gedrag speelt ook wel een rol met je zoektocht naar een serieuze relatie
    Precies, als je zelf in strakke kleding loopt en korte rokken draagt, dan zal je echt niet zo snel serieuze jongens aantrekken.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16
    21-12-2002

    ja,je hebt wel gelijk daar ben ik mee eens.maar het probleem dat ik wil aanhalen is dat marokkaanse jongens zien dat je serieus bent en nog spelen ze met je.En die soort jongens heb je bij mij in de buurt.ook al ben je serieus of zie je er serieus uit (zoals bij mij het geval is)toch spelen ze met je.ik heb tot nu toe 1 relatie gehad en ik heb er al genoeg van.Nu denk ik gewoon aan mijn studies want dat is wat me verder gaat helpen in de toekomst.groetjes.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    340
    19-02-2003

    zoals ik eerder zei dames kijk gewoon goed om je heen. Het zijn meestal de jongens die jullie over het hoofd zien. Het zijn meestal de jongens die geen pssssssssssssst, zina, leghzala, etc roepen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    200
    29-01-2003

    Volgens mij roept iedere jongen dat of zie ik dat verkeerd.

  9. #9
    MachakieLLL

    Reacties
    8.012
    12-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Najib26 Bekijk reactie
    Ze bestaan. Alleen vallen ze niet zo snel op. Bijvoorbeeld mijn broer. Hij studeerde altijd hard aan de universiteit, nooit een vriendin gehad, en een paar jaar terug getrouwd met een vrouw die hij niet eens kende (uiteraard wel een gesprek voor de verloving).
    Wij mannen denken ook dat goede vrouwen niet meer bestaan. Maar die bestaan wel, alleen helaas niet zoveel meer. En ook zij vallen niet zo snel op.

    Voilaaaa

    ze hebben ondertussen 4 kinderen

    zo hoort het ook

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    163
    09-07-2009

    Citaat Geplaatst door angel_eyes1986 Bekijk reactie
    weet je wat ik me af vraag? of er wel nog serieuze jongens zijn?
    Nee, die zijn bijna allemaal getrouwd met serieuse meiden. Anderen die nog niet getrouwd zijn willen alles behalve trouwen met een niet serieuse meid.

  11. #11
    King_Of_Rif

    Reacties
    8
    21-03-2010

    wat nou met heel veel meisjes gespeeld de meisjes laten met zich spelen en meisjes hebben meestal ook meer dan vriendje jongens zien dat ook terwijl wild aan het leven zijn zien wij onze zusters nog wilder leven vind je het dan gek als een jongen klaar is met te feesten wil hij een serieus meisje omdat er toch een een goed voorbeeld zijn voor je dochters als zei dan hun moeders vragen wie is jou eerste liefde dan wil dat mijn vrouw mij aanwijst en zegt dat is je vader en niet een of andere dealer of aap maar genoeg vraag je zelf niet af of er nog serieuze jongens zijn zorg ervoor dat je zelf serieus bent dan komt de serieuze jongen vanzelf langs