1. #406
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Salam wa3laikoem....ik wil ook graag meedmeedoen als dat nog kan leuk om elkaar te motiveren insha Allah.

    Heb ook een lijst opgeslagen om in de ramadan koran uit telezen bi idni Allah swt.


    Verder ook leuke opdrachten gemaakt voor me gezin insha Allah.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  2. #407
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Salam aleikoem Rita, natuurlijk je kan altijd meedoen. Alahdmeolillah leuk dat je een schema hebt, werkt ook motiverend. Moge Allah het ons makkelijk maken.

  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Vandaag Alhamdoelillah surat as-sajdah af.

  4. #409
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008


    Integere
    12.20 - 23 hizb


    romaisa
    14:10 - 25 hizb
    ★★

    Olifantje
    Volgt eigen schema



    Xaviera
    Volgt eigen schema



    Taktubu
    Volgt eigen schema



    innoe
    7:30 -15 hizb - 1/4 de van de koran
    ★★

    Niet-Marokkaans
    19:16 -30 hizb - 15 juze - 50% de van de koran


    Mamavanm
    surat as-sajdah af - 41 hizb


  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Dank je wel voor de update mvm [emoji8]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Na gebed surat al khaf gelezen. Straks verder met surat Yusuf


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #412
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mashallah wat een vooruitgang!
    (Hier hebben de hormonen roet in t eten gegooid, ik duim zo hard dat ik be3da morgen kan vasten!)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #413
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Vandaag is taraweeh gebed begonnen(saudi), en er is vandaag begonnen met de het lezen van de koran. Als je schema volgt is t handig om vandaag te beginnen
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #414
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Vandaag is taraweeh gebed begonnen(saudi), en er is vandaag begonnen met de het lezen van de koran. Als je schema volgt is t handig om vandaag te beginnen
    Inchallah kan je morgen beginnen met vasten.
    Wat bedoel je met: er is vandaag begonnen met het lezen van de Koran?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #415
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Morgen inchallah surat Ibrahim lezen. Surat zijn stukken korter en vind het fijn dat ik het in 1 keer kan lezen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #416
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Inchallah kan je morgen beginnen met vasten.
    Wat bedoel je met: er is vandaag begonnen met het lezen van de Koran?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Inshallah!!
    Het taraweeh gebed begint altijd de avond voor vasten, dus vanavond zijn ze begonnen. Met t taraweeh gebed wordt begonnen met uit de koran te lezen vanaf t begin en elke dag reciteert de imam heel wat surats of ayats totdat de koran wordt uitgelezen. Als je de koran in 30 (of 29) dagen wil uitlezen is t handig om ook mee te lezen
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #417
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ja idd dames. Je kunt ook tijdens je gebed de koran lezen met het boek in je handen. Na fatiha doorgaan met waar je gebleven bent. Zo lee sik de koran uit in de ramadan.

    Tot nu tot surat ahzab af. Ik had de koran graa uitgelezen voor de ramadan, maar het is niet gelukt. Alhamdoelillah gewoon weer doorzetten

    Ik hoop dat ik zodalijk in challah weer een stukje kan lezen.

  13. #418
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Ja idd dames. Je kunt ook tijdens je gebed de koran lezen met het boek in je handen. Na fatiha doorgaan met waar je gebleven bent. Zo lee sik de koran uit in de ramadan.

    Tot nu tot surat ahzab af. Ik had de koran graa uitgelezen voor de ramadan, maar het is niet gelukt. Alhamdoelillah gewoon weer doorzetten

    Ik hoop dat ik zodalijk in challah weer een stukje kan lezen.
    Ja inshallah, mag dat trouwens met elk gebed of alleen taraweeh? Zie nl vaker maar meer met taraweeh

    Jij hebt meer dan je best gedaan, vind t super knap tbarkallah! Ga je trouwens door met waar je gebleven bent of begin je opnieuw?
    Ik ga inshallah door en hoop m echt uit te lezen inshallah
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #419
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Ik ga elke dag minstens 2 ahzab lezen. Vandaag 2 gelezen en als ik straks nog energie heb, dan lees ik verder. Maar deze maand moet ik de Koran hebben uitgelezen insha'Allah!

  15. #420
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ja inshallah, mag dat trouwens met elk gebed of alleen taraweeh? Zie nl vaker maar meer met taraweeh

    Jij hebt meer dan je best gedaan, vind t super knap tbarkallah! Ga je trouwens door met waar je gebleven bent of begin je opnieuw?
    Ik ga inshallah door en hoop m echt uit te lezen inshallah
    Ik doe het met alle nafilah gebeden tijdens de ramadan. Dus de extra gebeden. Als je bij elke rak3at 1/4 hizb leest, kom je heel ver.

    Ne eik ga in challah wel door. Ik lees nu wat sneller alhamdoelillah