1. #136
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    libische imazighen zijn per definitie ook azulis en ze regeren libie
    Axel

  2. #137
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    ewa waarom ga je niet vechten tegen de koerden dan? ze hebben de chorafa verslagen in irak
    Waren het de chorofa die op een berg zaten te janken om westerse hulp wie scheet er in zijn broek voor een millitiegroepje met verouderde kalasnikovs . En waar de hele wereld moest komen om die millitiegroepje dat geen leger heeft geen vliegtuigen niks om hun te stoppen.

  3. #138
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    libische imazighen zijn per definitie ook azulis en ze regeren libie
    Ga naar libie om je azulisme te promoten en zie wat er met je gebeurd kahina volgers zijn niet populair in libie ook niet onder de berbermillities .

  4. #139
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    ze zeggen azul in libya maar goed heb je altijd een hekel aan je amazigh roots?
    Axel

  5. #140
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Jullie azulis hebben geen berbermillitie in marokko verder dan blaffen op de internet en een derderangssite amazightimes crieeren komen jullie niet .Dat krijg je met mensen die geen ballen hebben kunnen alleen blaffen zullen nooit bijten .

  6. #141
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    nogmaals waarom haat je je amazigh roots? ik wist niet dat de haat voor je mama en papa zo diep zat
    Axel

  7. #142
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Je bent verward berbers met azulis jij bent een azuli en er komt niks goeds van azulis. Jullie zijn een minderheidsgroepje onder de berbers dat gesteunt word door de zionisten. Helaas voor jullie dat ze in noord afrika een schijhekel aan jullie hebben wij noord afrikkanen willen in vrede leven en moeten niks van jullie fitnazaaiers die onze landen in een syrie willen veranderen . Berbers en arabieren hebben een sterke band met elkaar dat terug gaat naar de tijd van andalus en daar kan geen azuli wat aan doen .

  8. #143
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    ik probeer je te begrijpen maar de retardedness is te hoog. let me break it down for you

    noord afrikanen worden imazighen genoemd.

    azul betekent hallo

    en het woord berber is niet opgenoemen door de imazigen .

    en ja jij bent een amazigh die zijn roots haat en rakaats doet hassan 2
    Axel

  9. #144
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    ik probeer je te begrijpen maar de retardedness is te hoog. let me break it down for you

    noord afrikanen worden imazighen genoemd.

    azul betekent hallo

    en het woord berber is niet opgenoemen door de imazigen .

    en ja jij bent een amazigh die zijn roots haat en rakaats doet hassan 2
    Azulisme proberen te ontkennen dat trucje zijn we immers gewend hier je zuster die het haar en fijn uitlegt .

  10. #145
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Hier nog 1tje die het duidelijk maakt .

  11. #146
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    ewa ja israel is een arabische creatie zie camp david accords maar vertel hoeveel rakaats doe je voor hassan 2?
    Axel

  12. #147
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Dit is de response van een azuli die geconfronteerd word met de waarheid de azulisme dat opgewind door de zionisten .

  13. #148
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    ik weet niet welke waarheid je uit . het enige wat ik kan concluderen is dat je cognitieve therapie nodig hebt want geen gezond mens kan zijn amazighroots zo erg als jij haten
    Axel

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    164
    11-08-2016

    Hmm ik dacht dat Marokko niet zou meewerken met de VS? Waarom gaan ze dan opeens Navo ,materiaal kopen? Leg is uit

  15. #150
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    marokko is een land dat zich arabisch waant vandaar dat ze nooit progressief willen zijn
    Axel