1. #1
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Tv programma de slimste mens nu op NPO 2

    Wat vinden jullie van die Marokkaanse Samya die meedoet??

    Zij was ook weleens gastvrouw/side kick bij de wereld draait door..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Hollander met een marokkaanse naam. Heeft het te hoog in haar bol. Wel een mooie meid maar vind haar zo iemand die denkt dat de wereld aan haar voeten ligt. Maar dat heb je meestal met mensen die het altijd voor de wind gaat.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Hollander met een marokkaanse naam. Heeft het te hoog in haar bol. Wel een mooie meid maar vind haar zo iemand die denkt dat de wereld aan haar voeten ligt. Maar dat heb je meestal met mensen die het altijd voor de wind gaat.
    Mooi??! Sorry maar je kan veel zeggen over haar maar knap is ze echt niet hahaha

    En idd, ik vind dat ze het hoog in haar bol heeft en mede daardoor vind ik haar irritant! En idd, ze denkt dat ze zwaar gewild is, terwijl de enige reden dat ze mag komen opdagen is omdat ze de “excuus moslima” is en sommige programma’s diversiteit willen uitstralen.. ze is een “puppet” en heeft het helaas zelf niet door.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Als jij haar mooi vind dan ben ik Jezus.
    Zij is echt lelijk, kan ze ook niks aandoen natuurlijk.Die Anna die er een paar dagen geleden zat die was mooi.Ze had een beeldschoon gezicht en ook heel vrouwelijk.
    Hahahahahaha + 100

    Maar die had een beetje een lange neus die Anna (kan ze ook niks aan doen) en die was idd pas knap en slim niet te vergeten!

    Ik ben het met je eens!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Als jij haar mooi vind dan ben ik Jezus.
    Zij is echt lelijk, kan ze ook niks aandoen natuurlijk.Die Anna die er een paar dagen geleden zat die was mooi.Ze had een beeldschoon gezicht en ook heel vrouwelijk.
    Anna mooi [emoji23] hahaha meen je dat nou... Ik was zo blij toen ze verloren had. Wel jammer dat ze mogelijk terugkomt in de finaleweek.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Hoezo was je blij? Ik kon die nacht geen oog dicht doen.Heb gehuild in me bed.Lag alleen over haar te fantaseren.zag haar al in een bruidsjurk rennend over het strand hand in hand met mij.Huisje boompje beestje zijn allemaal gepaseerd en dan zeg jij dat je blij bent.Praat niet meer tegen mij oke.
    Nu doe ik vannacht geen oog meer dicht en val ik huilend in slaap omdat ik niet meer tegen je mag praten...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Ben je nou met mij aan het flirten?? Je bent al de zoveelste vandaag.Begon vanochtend al in de Alberthijn.Kreeg 100 keer van me vriendin te horen waar ik steeds naar keek.Ik zei ,kijk of er nog aanbiedingen zijn.In gedachte aanbiedingen met blond haar en blauwe ogen


    Sarcasme... Ik heb je nog nooit gesproken en je zei dat ik nooit tegen je mocht praten. Vandaar mijn reactie.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    You guys get a room, a private room! Verpest mijn topic niet met jullie geflirt hahaha

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Mr.funny Bekijk reactie
    You guys get a room, a private room! Verpest mijn topic niet met jullie geflirt hahaha
    Hahahaha en dat zegt hij die aast op getrouwde vrouwen.

    Dat is het probleem van jullie mannen. Zodra je een grapje maakt of gewoon vriendelijk bent denken jullie meteen klaar ze flirt met me.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahahaha en dat zegt hij die aast op getrouwde vrouwen.

    Dat is het probleem van jullie mannen. Zodra je een grapje maakt of gewoon vriendelijk bent denken jullie meteen klaar ze flirt met me.
    O dan weet je meer dan ik??
    Dit account heeft meerdere gebruikers..

    O ja, verschuil je maar achter dat cliché lol