1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Love-happiness Bekijk reactie
    "Never explain yourself to anyone, the one who likes you would not need it and the one who dislikes you would not believe it"
    hmm, nice. Alleen denk ik dat het wel gepast is om je altijd te verantwoorden voor jezelf waarom je iets doet of laat, zodat je intentie/bedoeling goed blijft.

    ''je gaat iemand helpen met verhuizen''

    waarom ga ik dat doen vraag je jezelf?

    ''want Allah houdt het meest van degene die het meest van nut is voor anderen''

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door goldchick Bekijk reactie
    alles verandert jou of jij verandert alles
    nice en tot welke behoor jij de eerste of de tweed of iets ertussenin

  3. #18
    niet18♥

    Reacties
    2.924
    09-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    nice, heb je al wat mooie flashes gemaakt in je leven?
    Ik heb mooie momenten gehad, maar zeer zeker ook leerpunten.
    Life is still in progress though..

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Everything not saved will be lost.

    -Nintendo "Quit Screen" message.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    moet ik denken aan een achterliggende gedachte of ?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    moet ik denken aan een achterliggende gedachte of ?
    Only if you can relate [emoji5]
    Toch bijzonder hoe zoiets simpels een dieper, achterliggende gedachte kan hebben.
    ;

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    198
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    hmm, nice. Alleen denk ik dat het wel gepast is om je altijd te verantwoorden voor jezelf waarom je iets doet of laat, zodat je intentie/bedoeling goed blijft.

    ''je gaat iemand helpen met verhuizen''

    waarom ga ik dat doen vraag je jezelf?

    ''want Allah houdt het meest van degene die het meest van nut is voor anderen''
    Jazeker!

    Hier nog een: "Good and evil are not equal. Repel the evil with what is good. Then you will find your enemy becomes a close friend" (qur'an, 41:34)"
    "Good and evil are not equal. Repel the evil with what is good. Then you will find your enemy becomes a close friend" (qur'an, 41:34)

  7. #22
    ^^

    Reacties
    88
    04-05-2016

    "I am good, but I'm not an angel. I do sin, but I'm not the devil." <3
    Ik leef mijn leven zoals ik dat wil, ik bemoei me toch ook niet met een ander.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    *hou van jou*
    blijf in elkaar geloven

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    "Have a day."


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    ;

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door mocrogirl_18 Bekijk reactie
    Ik heb mooie momenten gehad, maar zeer zeker ook leerpunten.
    Life is still in progress though..
    het is belangrijk om door het leven te gaan terwijl je de dingen doet die Allah belangrijk vind, zodat je uiteindelijk met een gezond en zuiver hart voor Allah zal staan. Wanneer je je leven laten leiden door wat de mensen om je heen belangrijk vinden zoals :
    in Maleisie liggen op het strand met je man,



    door de ramen kijken van al-burj



    enz

    dan zul je niet het succes boeken die je denkt te boeken.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Only if you can relate [emoji5]
    Toch bijzonder hoe zoiets simpels een dieper, achterliggende gedachte kan hebben.
    ik kan alleen maar denken aan mijn oude tijden geen achterliggende gedachten

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Love-happiness Bekijk reactie
    Jazeker!

    Hier nog een: "Good and evil are not equal. Repel the evil with what is good. Then you will find your enemy becomes a close friend" (qur'an, 41:34)"
    dat is de toppunt van spraak en wijsheid, geen woorden ervoor vooral wanneer je de ayat en de uitleg ervan erna leest ik zal een stukje ervan tonen voor je

    ''maar dit wordt slechts gegeven aan degenen die geduldig zijn ..."

    ibn kathir zegt over deze ayat: dit advies/gebod accepteerd alleen de geduldige en alleen hij handelt ernaar omdat het zwaar is voor de zielen.

    ''en dit wordt slechts gegeven aan de bezitter van een geweldig geluk''

    oftewel degene die een grote hoeveelheid/aandeel van geluk bezit in de wereld en het hiernamaals. Ali radiaallah3anhoe heeft gezegd over dit vers, Allah heeft de gelovigen bevolen geduldig te zijn bij woede en zacht te zijn bij onwetendheid, en vergevingsgezind te zijn als iemand iets slechts begaat, als zij, de gelovigen, dit doen beschermt Hij hun van de duivel en zal Hij hun vijand onderdanig,nederig tegenover hen maken alsof hij een goede/dichte vriend is.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    198
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    dat is de toppunt van spraak en wijsheid, geen woorden ervoor vooral wanneer je de ayat en de uitleg ervan erna leest ik zal een stukje ervan tonen voor je

    ''maar dit wordt slechts gegeven aan degenen die geduldig zijn ..."

    ibn kathir zegt over deze ayat: dit advies/gebod accepteerd alleen de geduldige en alleen hij handelt ernaar omdat het zwaar is voor de zielen.

    ''en dit wordt slechts gegeven aan de bezitter van een geweldig geluk''

    oftewel degene die een grote hoeveelheid/aandeel van geluk bezit in de wereld en het hiernamaals. Ali radiaallah3anhoe heeft gezegd over dit vers, Allah heeft de gelovigen bevolen geduldig te zijn bij woede en zacht te zijn bij onwetendheid, en vergevingsgezind te zijn als iemand iets slechts begaat, als zij, de gelovigen, dit doen beschermt Hij hun van de duivel en zal Hij hun vijand onderdanig,nederig tegenover hen maken alsof hij een goede/dichte vriend is.
    Wat een mooie toelichting!
    Masha Allah

    Dan heb ik er hier nog een: ” Laisa lil insana illa ma sa’a” There is nothing for man except what he strives for (53:39)

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    *als we blijven wachten totdat we er klaar voor zijn dan zullen we ons Hele leven blijven wachten"
    blijf in elkaar geloven

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-04-2017

    Some people are so poor, all they have is money..