1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Wat heeft de afkomst nou weer met dit verschrikkelijk voorval te maken?
    Waarom stuur je wederom weer op afkomst daders?
    Wellicht om aan te geven dat de mensen die hier nu hun mening gegeven hebben, dit volledig los doen van de afkomst van de dader??

    Ik heb dit direct gepost omdat ik ook juist wilde vermijden dat men denkt dat ik dat alleen post als de dader een bepaalde afkomst heeft en ook om duidelijk te maken dat ik die mening heb, los van de afkomst van de dader.

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Wat mij betreft is de etniciteit van die smeerlap totaal onbelangrijk.

    Ik beoordeel de daad niet een ras/etniciteit. Begrijp nooit dat gedoe dat etniciteit het oordeel over de daad zo beinvloedt.
    Zodra hij van dezelfde afkomst is ten koste van alles moet worden verdedigd.

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Wat mij betreft is de etniciteit van die smeerlap totaal onbelangrijk.

    Ik beoordeel de daad niet een ras/etniciteit. Begrijp nooit dat gedoe dat etniciteit het oordeel over de daad zo beinvloedt.
    Zodra hij van dezelfde afkomst is ten koste van alles moet worden verdedigd.
    Gelukkig is er niet meer bekend dan dit;

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...geraakt__.html

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Is echt pure horror! In je eigen huis, de kogels vliegen je om de oren. Wat een trauma.
    Juist, kinderen in huis en al waren er geen kids bij betrokken, gewoon het feit dat iemand zo vies harteloos is en letterlijk bereid is om over lijken te gaan, heeft hij zijn verdiende loon gekregen. Ga nou nog maar eens met een gerust hart in dat huis wonen met je kinderen...... Ik zou het zelfde doen, alleen zou ik de auto er op hebben laten staan en de handrem hebben aangetrokken. Gewoon voor het geval hij nog in staat is om er onder vandaan te komen.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Juist, kinderen in huis en al waren er geen kids bij betrokken, gewoon het feit dat iemand zo vies harteloos is en letterlijk bereid is om over lijken te gaan, heeft hij zijn verdiende loon gekregen. Ga nou nog maar eens met een gerust hart in dat huis wonen met je kinderen...... Ik zou het zelfde doen, alleen zou ik de auto er op hebben laten staan en de handrem hebben aangetrokken. Gewoon voor het geval hij nog in staat is om er onder vandaan te komen.
    Oeps! Met jou valt niet te spotten!

    Je kunt er donder opzeggen dat deze mensen er nog lang een trauma van over zullen houden.

    Dit soort smeerlappen hebben geen enkel gevoel voor de andere mensen.
    ZIJ willen geld, en niets of niemand zal hen dat beletten.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Oeps! Met jou valt niet te spotten!

    Je kunt er donder opzeggen dat deze mensen er nog lang een trauma van over zullen houden.

    Dit soort smeerlappen hebben geen enkel gevoel voor de andere mensen.
    ZIJ willen geld, en niets of niemand zal hen dat beletten.
    Domoor, en nu ligt ie te ontbinden en dat voor een Rolex.............Bizar waar sommige hun leven voor riskeren.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    En zijn naam is volgens de Gelderlander John Appels!

    Dus alle ontkenners kunnen nu weer gerust ademhalen.

    Het was een witte blanke Nederlander!

    http://www.gelderlander.nl/arnhem/do...reda~aa44cbc6/

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    En zijn naam is volgens de Gelderlander John Appels!

    Dus alle ontkenners kunnen nu weer gerust ademhalen.

    Het was een witte blanke Nederlander!

    http://www.gelderlander.nl/arnhem/do...reda~aa44cbc6/
    Appelmoes nu...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Wat mij betreft is de etniciteit van die smeerlap totaal onbelangrijk.

    Ik beoordeel de daad niet een ras/etniciteit. Begrijp nooit dat gedoe dat etniciteit het oordeel over de daad zo beinvloedt.
    Zodra hij van dezelfde afkomst is ten koste van alles moet worden verdedigd.
    Inderdaad. Een dader is een dader ongeacht afkomst entniciteit, cultuur of religie. Gewoon hard straffen volgens de maten van de wet.
    De rechter kijkt ook niet naar de afkomst, maar naar de gepleegde misdaden en de ernst daarvan.
    In de NL wet is ook niet opgenomen dat de ene etniciteit een hogere of een lagere straf krijgt voor een bepaalde misdaad.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Gelukkig hebben bepaalde haatknorries zich ingehouden, maar wat gaan anderen toch gigantisch af! Hè Pietertje ?
    En ook een pluim voor diegene die van meet af aan, afkomst buiten beschouwing hebben gehouden

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    En zijn naam is volgens de Gelderlander John Appels!

    Dus alle ontkenners kunnen nu weer gerust ademhalen.

    Het was een witte blanke Nederlander!

    http://www.gelderlander.nl/arnhem/do...reda~aa44cbc6/
    'Ontkenners'??? Ja ja sure
    Veeg je straatje maar weer schoon!
    Dacht toch echt wel dat JIJ degene was die (op slinkse wijze) van the get go, een link probeerde te maken met een niet-Nederlandse afkomst.

    Ik zie dat je inmiddels weer bent verbannen. Wat heb je nu weer op je kerfstok? Laat me raden, je was weer eens onschuldig!

    Edit: ik zie dat je inmiddels een aantal Posts hebt verwijderd Waaronder die ene voorval met dat tasjesroof van 10 jaar geleden waarbij het slachtoffer de scooterrijdende Marokkaanse 16 jarige dader doodreed.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Risico van het vak. Die mensen hebben helemaal gelijk voor hun zelfverdediging.
    Heavy