1. #1
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Behaarde vrouwen

    Hoe denken jullie over lichaamshaar bij vrouwen als ik vragen mag ? Beenharen armharen etc.

    De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is zoals aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit.

    Het doet me zo pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.

    Het is een onderwerp dat me heel veel doet. Vroeger of nu in de dorpen is het geen probleem als een vrouw met beenharen rondloopt. Maar nu is het bij 1 stoppel bijvoorbeeld al drama en word ze vies aangekeken

    Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening delen.

    Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeeren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
    In mijn ogen is het schoonheid.

    Op jonge leeftijd op de basisschool. Ben nu 25 heb ik een klasgenootje weggepest zien worden om haar lichaamshaar. Niemand die ooit ingreep. Ook ik niet terwijl ik me er boos om maakte. Onbewust heeft het denk ik iets met me gedaan. Hoop dat ik het een beetje heb kunnen verhelderen.

    Groetjes

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014





    Wees trots op hoe je geschapen bent dames.
    Niks vies of onvrouwelijks aan

  3. #3
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Ik stoor me er niet aan bij andere vrouwen maar het zijn mijn zaken dan ook niet. Het wordt maatschappelijk niet geaccepteerd en ongemakkelijk over gedaan wat lastig kan zijn, ik kan niet zeggen dat ik het nou een prachtig plaatje vind maar nee zou het niet raar vinden of oordelen ofzo. Iedereen is op zijn of haar eigen manier mooi.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ik stoor me er niet aan bij andere vrouwen maar het zijn mijn zaken dan ook niet. Het wordt maatschappelijk niet geaccepteerd en ongemakkelijk over gedaan wat lastig kan zijn, ik kan niet zeggen dat ik het nou een prachtig plaatje vind maar nee zou het niet raar vinden of oordelen ofzo. Iedereen is op zijn of haar eigen manier mooi.
    Mooie duidelijke heldere reactie. Dank je

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-06-2011

    Er wordt ons tegenwoordig een ideaalbeeld opgedrongen, nu móet je naar de sportschool gaan om ''erbij te horen''. Tip aan iedereen: laat je niet gek maken, maar doe waar jij je lekker bij voelt.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door MissZoulicha Bekijk reactie
    Er wordt ons tegenwoordig een ideaalbeeld opgedrongen, nu móet je naar de sportschool gaan om ''erbij te horen''. Tip aan iedereen: laat je niet gek maken, maar doe waar jij je lekker bij voelt.
    Uppp
    Wees jezelf en paat je door niemand neerhalen

    Dank voor de reacties MissZoulicha en JKHC

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014






  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014




  9. #9
    came to dance

    Reacties
    40
    19-12-2012

    Met alle respect maar het ziet er echt walgelijk uit. Ik vind dat het verschil tussen man en vrouw er moet zijn.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7
    20-08-2008

    Het wordt alleen maar erger voor vrouwen. Eerst was het normaal om je benen en oksels te scheren en je bovenlip te ontharen. Nu wordt er van je verwacht dat je geen armhaar en geen enkele vorm van gezichtshaar meer hebt

    Ik ken meiden die hun hele gezicht harsen om van donshaartjes af te komen. Dit vind ik echt bizar.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door BeAwesome. Bekijk reactie
    Met alle respect maar het ziet er echt walgelijk uit. Ik vind dat het verschil tussen man en vrouw er moet zijn.
    Smaken en visies verschillen gelukkig

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door N190 Bekijk reactie
    Het wordt alleen maar erger voor vrouwen. Eerst was het normaal om je benen en oksels te scheren en je bovenlip te ontharen. Nu wordt er van je verwacht dat je geen armhaar en geen enkele vorm van gezichtshaar meer hebt

    Ik ken meiden die hun hele gezicht harsen om van donshaartjes af te komen. Dit vind ik echt bizar.
    Geen enkele vorm van lichaamshaar enkel hoofdhaar.
    Het slaat compleet door. Daarom dat ik deel en positiviteit omtrent dit probeer te delen en dames probeer te motiveren

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie




    Up

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014



    Herfst en winter komen er weer aan

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Cascara. Bekijk reactie
    Laat me ook lachen