1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    throwback: 11 september explained in under 5 minutes..


    zie filmpje


    laten we hier een gezonde discussie van maken met eventueel geldige voor en tegen argumenten....

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Hij heeft het redelijk goed samengevat.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Het is ondertussen toch allang duidelijk dat het een inside job was?, alleen de sheeple geloven van niet.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    Dat klopt, maar toch ben ik benieuwd naar wat mensen te hebben te zeggen over dit filmpje die er niet hetzelfde over denken.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Leuk gemaakt fimpje. Er wordt van alles gesuggereerd, maar er wordt helemaal niets bewezen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Leuk gemaakt fimpje. Er wordt van alles gesuggereerd, maar er wordt helemaal niets bewezen.
    Wat moet er bewezen worden dan?

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Wat moet er bewezen worden dan?
    De holocaust

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Wat moet er bewezen worden dan?
    Ik neem toch aan dat de makers van dit filmpje duidelijk willen maken dat het geen aanslag was, maar een insider job.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    De holocaust
    Ah, moeten de joden het weer ontgelden. Waarom zitten ze je zo dwars? Waarom heb je ze nodig. Is dat om jouw eigen falen te verklaren.

    En, helaas voor jou en de miljoenen die zijn vermoord, maar de holocaust heeft werkelijk plaatsgevonden.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Ah, moeten de joden het weer ontgelden. Waarom zitten ze je zo dwars? Waarom heb je ze nodig. Is dat om jouw eigen falen te verklaren.

    En, helaas voor jou en de miljoenen die zijn vermoord, maar de holocaust heeft werkelijk plaatsgevonden.
    Om jullie hypocrisie te spiegelen ...gojim.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    Om jullie hypocrisie te spiegelen ...gojim.
    Ik heb jouw Jodenhaat niet nodig. Ik ben geen 'jullie'. Ik ga weer andere dingen doen. Prettige avond verder.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Ik neem toch aan dat de makers van dit filmpje duidelijk willen maken dat het geen aanslag was, maar een insider job.
    De makers van dit filmpje willen op een sarcastische wijze laten zien, dat het niet deugt en dat het meer aandacht verdient dan het heeft gehad.


    Dat bijv de kosten hoger waren van een monica lewinsky onderzoek dan alle 9/11 onderzoeken bij elkaar, zegt al genoeg.

    Dat een wtc 7 in vrije val valt, en alle andere torens ook in vrije val vallen zoals elk gebouw dankzij controlled demolition is ook uiterst interessant.

    Om maar twee voorbeelden op te noemen.

    En nee ik ben niet religieus en nee ik ben geen complotgek.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Ik heb jouw Jodenhaat niet nodig. Ik ben geen 'jullie'. Ik ga weer andere dingen doen. Prettige avond verder.
    Laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssss