1. #16
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Mijn lieve konijntje is eindelijk helemaal beter. Maar er is mij wel iets opgevallen. Ze ziet slecht. Dus die oormijt heeft haar hersenen aangetast meskiena. Maar verder is ze vrolijk en eet en drinkt goed. Ze speelt ook nu met de andere konijntjes

  2. #17
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Trauma heb ik opgelopen zeg.

    Een van mijn konijntjes is mama geworden. Prachtige kleintjes van wit, zwart en bruin. 11 stuks. Na 2 weken kwamen ze soms naar buiten.
    Nu komt het, ze zijn opgegeten door een kat. Pas geleden 3 kunnen redden en apart gelegd, maar ze wouden niks meer eten en drinken. Dus weer bij die mama konijn gedaan. Nu heeft die kat 2 konijntjes opgegeten en er is 1 gebleven. Het probleem is ook dat die moeder haar kleintjes niet meer wil verdedigen en heeft ze ook afgestoten.

    Zo zielig nu, 1 zwarte konijntje nog over, die altijd rond de mama en de 2 andere konijntjes zit te huppelen. Moge Allah haar beschermen. Elke keer wanneer ik buiten ben hoop ik die kat te kunnen zien en die in mekaar te meppen. Maar hij is snel. En is mij altijd slim af.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    wees de kat te snel en te slim af en eet die konijn op en dan doe je weer met de rest


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Whuhahahahahahahaha yeh topicccc
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  5. #20
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    wees de kat te snel en te slim af en eet die konijn op en dan doe je weer met de rest
    Ben je gek? De konijntje is mijn lieveling! Al mijn dieren. De vraag is hoe jaag ik die kat weg?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Zag het rode puntje en toen wist weer wie jij bent Nog steeds beussss, maar nu weet ik waarom al die arme dieren bij jou daar sterven
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Zag het rode puntje en toen wist weer wie jij bent Nog steeds beussss, maar nu weet ik waarom al die arme dieren bij jou daar sterven
    Ik wist wel wat voor ene je bent

  8. #23
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Mijn kleine zwarte konijntje heb ik vandaag heel de dan niet gezien. Dus denk dat ze ook opgegeten is. Die moeder had er 11 en nu waloe. Wat erg voor haar. Ben echt ontdaan. Heb heel onze tuin afgezocht en niks kunnen vinden.

    Die stomme kat, als ik hem te pakken krijg hij gaat zien!

  9. #24
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Ik wist wel wat voor ene je bent
    Laat haar, zij verheerlijkt die murtad Ze3ma en daarom walg ik van haar en haar soortgenoten. Allah word uitgescholden en zij gaat door met lachen en chillen met deze murtad.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    konijnen zijn lekker op bbq


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Laat haar, zij verheerlijkt die murtad Ze3ma en daarom walg ik van haar en haar soortgenoten. Allah word uitgescholden en zij gaat door met lachen en chillen met deze murtad.
    Heb die al lang door

  12. #27
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Bedankt voor jullie lieve puntjes

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    lekker konijn eten


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart