1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    180
    15-04-2013

    de meeste Marokkaanse mannen van tegenwoordig, lijden aan verschillende ziektes. te denken aan: psychoses, schizofrenie,
    agressie. Daarnaast heeft men slechte karakter eigenschappen, zoals: geen respect voor de vrouw of haar familie, hoogmoed, koppigheid enz
    tsja dan is het niet gek dat geduld opraakt
    'Don't cry because it's over, smile because it happened.'

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    180
    15-04-2013

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    heb je weleens met iemand die is gescheiden gesproken? Wat heeft diegene gezegd voor reden? Dat wil ik graag weten in deze topic zodat we er misschien van leren
    ik ben gescheiden met een kind. Was getrouwd met de liefde van mijn leven. Eenmaal samen onder een dak brak de hel los. Deze man bleek agressief te zijn. Daarnaast had hij totaal geen respect voor mij en of mijn familie
    zonder reden eigenlijk, niemand heeft hem wat misdaan, erger nog hij begon een oorlog tegen mijn familie waar niemand iets van snapte. jarenlang huwelijk uitgesteld en veel geduld gehad. Maar met sommige mensen kun je gewoon niet leven.
    hij heeft mij overal voorschut gezet met zijn acties, famlie/vriendinnen/kennisen/buren enz. Er was niks meer over van dat huwelijk en hij is door iedereen uitgekotst. meneer wilde niet scheiden maar we moesten wel anders zou het ons fataal worden.
    eind stand heeft meneer na de scheiding jaren gewacht op een verzoening, nu is hij recent hertrouwd en heeft moeten accepteren dat het niet gaat tussen ons.
    'Don't cry because it's over, smile because it happened.'

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Amoula10
    En is je ex nu wel gelukkig?
    Meestal als ze hertrouwen hebben ze opeens wel respect voor die vrouw.
    Dan denk waarom eigenlijk, kon je niet vechten en die respect tonen voor je eerste vrouw en eerste huwelijk.
    Ghaire Marokkaanse mannen zijn complex en zal ze nooit begrijpen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    180
    15-04-2013

    Sara35, hij is op papier getrouwd. Hij zal vast opeens zn best gaan doen ja, de vraag is Hoe lang hij die masker kan ophouden.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Ik denk dat de meeste scheidingen komen omdat ze niet weten wat trouwen inhoudt. Gewoon even proberen en we zien wel. Mensen trouwen terwijl ze eigenlijk er niet eens er klaar voor zijn.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    vrouwen willen geld


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Nou er zijn ook mannen die teren op het geld van een vrouw.

  8. #38
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door Femme21 Bekijk reactie
    Yep en daarom moeten mannen gewoon wat harder gaan werken om de vrouw tevreden te stellen.

    Wat denken de mannen. Dat hun vrouwen dienstmeisje zijn er er alleen is om kindjes te baren en te koken en huishouden te doen ?

    Het is hard werken mannen.

    En anders moet je nog thuis blijven wonen bij mama
    Man werkt zich kapot, zorgt ervoor dat zijn gezin niks te kort komt. Bloed zweet en tranen...

    En nu kom jij met dit soort onzin ? Wie moet nu wie tevreden stellen. Naar mijn weten moet een man tevreden zijn met zijn vrouw, anders zal zijn vrouw de geur van het paradijs nooit ruiken.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  9. #39
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door sara35 Bekijk reactie
    Nou er zijn ook mannen die teren op het geld van een vrouw.
    dat zijn geen mannen.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    10
    30-07-2017

    Het komt soms voor dat sommige gaan scheiden omdat de familie van de man de vrouw niet accepteren! En je ziet soms ook dat een man tegen zijn vrouw zegt ik hou van je terwijl die andere vrouwen versiert en later komt de vrouw achter dat hij tegen haar liegt dat hij helemaal niet van haar houdt!!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    1. man gaat vreemd
    2. man heeft losse handjes
    3. man is oneerlijk
    4. man is geerig
    5. man heeft geheimen
    6. schoonfamilie accepteren mij niet
    7. man drinkt
    8. man gaat naar shisha en rookt
    9. man zit in de drugs
    10. man werkt niet

    nou denk dat dit voor nu wel voldoende is

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    1. man gaat vreemd
    2. man heeft losse handjes
    3. man is oneerlijk
    4. man is geerig
    5. man heeft geheimen
    6. schoonfamilie accepteren mij niet
    7. man drinkt
    8. man gaat naar shisha en rookt
    9. man zit in de drugs
    10. man werkt niet

    nou denk dat dit voor nu wel voldoende is
    Dit is gewoon het bewijs dat jij een geheugen hebt van 12 jarige zo kinderachtig en verre weg van volwassen

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Vrouw wil de baas zijn.

    Man pikt het niet.

    Vrouw doet chaos op de man.

    Man wordt boos.

    Vrouw zegt wajaw mijn man is agressief, legt schuld bij de man.

    Man flipt nog erger, man zet haar op haar plek.

    Vrouw gilt dat haar man losse handjes heeft en haar slaat en haar narcistische persoonlijkheid komt nu pas echt goed tot uiting.

    Man beseft dat het afgelopen is, het is een zoubida (lelijke narcist) dus de volgende dag begint hij een nieuw leven en zoekt een andere chick en dumpt zijn vrouw.

    Vrouw blijft tot aan haar dood praten over haar ex met jan en alleman.

    En hij leefde nog lang en gelukkig en zij leefde nog lang als schroot.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Dit is gewoon het bewijs dat jij een geheugen hebt van 12 jarige zo kinderachtig en verre weg van volwassen
    Ik een geheugen van een 12 jarige? dank je. jij hebt helemaal geen geheugen. Topic gaat over het aangeven van de meest voorkomende redenen voor het scheiden. hou je aub aan het onderwerp en geef het geen andere wending.

    kom je aandacht te kort, ga je moeder en je zusjes lastig vallen en laat anderen met rust

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    Ik een geheugen van een 12 jarige? dank je. jij hebt helemaal geen geheugen. Topic gaat over het aangeven van de meest voorkomende redenen voor het scheiden. hou je aub aan het onderwerp en geef het geen andere wending.

    kom je aandacht te kort, ga je moeder en je zusjes lastig vallen en laat anderen met rust
    Alleen maar over moeders praten is het enige wat je kan, gewoon childish maar goed jij moet nog volwassen worden en dat gaat denk ik nog wel een tijdje duren.