1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Wat is de meest voorkomende reden van scheidingen tegenwoordig?

    Wat heb jij gehoord voor redenen?

    Laat ik beginnen, er is mij verteld dat een vrouw na een aantal jaren en wat kinderen opeens tegen de man zei dat ze niet meer zo verliefd is op hem en daarom wilt scheiden!


    ja echt, wat denken de meisjes tegenwoordig? Dat het huwelijk een en al romance en geweldige tijden zijn ofzo? Een huwelijk is hard werken voor elkaar, soms goede tijden soms slechte, maar dan blijf je geduldig totdat er weer goede tijden komen. dats 'tl leven

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.077
    03-08-2003

    Yep en daarom moeten mannen gewoon wat harder gaan werken om de vrouw tevreden te stellen.

    Wat denken de mannen. Dat hun vrouwen dienstmeisje zijn er er alleen is om kindjes te baren en te koken en huishouden te doen ?

    Het is hard werken mannen.

    En anders moet je nog thuis blijven wonen bij mama
    Leef en laat leven .....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Femme21 Bekijk reactie
    Yep en daarom moeten mannen gewoon wat harder gaan werken om de vrouw tevreden te stellen.

    Wat denken de mannen. Dat hun vrouwen dienstmeisje zijn er er alleen is om kindjes te baren en te koken en huishouden te doen ?

    Het is hard werken mannen.

    En anders moet je nog thuis blijven wonen bij mama
    Ik heb geen idee hoe je tot die conclusie komt?

    het is hard werken voor de mannen en vrouwen om elkaar aan te sporen om Allah ten eerste tevreden te stellen en vervolgens goed voor elkaar te zijn.

    Het zegt wat over jezelf dat je het opvoeden van de kinderen niet noemt.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    211
    28-02-2013

    Ik kan helaas heel wat redenen benoemen.
    Mensen denken er tegenwoordig makkelijk over maar zoals je zegt het is hard werken voor beide.
    Maar mannen tegenwoordig behandelen hun vrouwen als dienstmeisjes zitten thuis werken niet nemen geen verantwoordelijkheid vinden het blijkbaar normaal om om iets kleins ruzie te maken en te schelden.. maar dat maakt niet uit want toen waren ze gefrustreerd.
    Vergeten en vergeven gaat niet makkelijk als het steeds maar weer gebeurd..
    Moge allah swt alle personen bijstaan die in een scheiding zitten of gescheiden zijn.
    Koulchi elmektab dat is 1 ding dat zeker is
    ' Alhamdoulilah ♡

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    vrouwen willen gewoon meer geld.... dat is het


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    211
    28-02-2013

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    vrouwen willen gewoon meer geld.... dat is het
    Nou dat heb ik nog nooit gehoord..
    ' Alhamdoulilah ♡

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door liefhebber. Bekijk reactie
    Ik kan helaas heel wat redenen benoemen.
    Mensen denken er tegenwoordig makkelijk over maar zoals je zegt het is hard werken voor beide.
    Maar mannen tegenwoordig behandelen hun vrouwen als dienstmeisjes zitten thuis werken niet nemen geen verantwoordelijkheid vinden het blijkbaar normaal om om iets kleins ruzie te maken en te schelden.. maar dat maakt niet uit want toen waren ze gefrustreerd.
    Vergeten en vergeven gaat niet makkelijk als het steeds maar weer gebeurd..
    Moge allah swt alle personen bijstaan die in een scheiding zitten of gescheiden zijn.
    Koulchi elmektab dat is 1 ding dat zeker is
    heb je weleens met iemand die is gescheiden gesproken? Wat heeft diegene gezegd voor reden? Dat wil ik graag weten in deze topic zodat we er misschien van leren

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    vrouwen willen gewoon meer geld.... dat is het
    Citaat Geplaatst door liefhebber. Bekijk reactie
    Nou dat heb ik nog nooit gehoord..
    eigenlijk hoor ik dit wel vaak als probleem bij getrouwde stellen, waarin de man klaagt dat de vrouw nooit alhamdoelilah zegt oftewel altijd meer wilt en niet snel tevreden is met wat ze heeft ik zeg niet dat het waar is of niet maar ze noemen dit weleens als veelvoorkomende probleem.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Het probleem is precies dit hier, de reacties liegen er niet om. Men moet echt heeel heeeeeel HEEEEEL gauw gaan ophouden met het roepen van ik voed de kinderen op doe het huishouden enz enz alsof het een straf is of een baan en daar voor beloont voor MOET worden. Het zijn jouw bloed eigen kinderen, het is jouw huis waarin jij leeft met jouw kinderen, dus dat opvoeden is jouw taak als ouder zijnde, dus mensen die elke zielig lopen te doen en dat soort zaken op noemen alsof het heel bijzonder is dat zij hun BLOED EIGEN kinderen opvoeden, het is jouw huis waarin jij woont, neem aan dat je voor jezelf en kinderen schoon en netjes wilt leven. Je doet het voor niemand behalve je kinderen hoor, zij zijn degene die er onder lijden als je hen tekort doet en verwacht dat je er voor betaald krijgt of beloningen verwacht. Gekkigheid, kinderen hebben en dan willen worden beloont of schouder klopjes verwachten voor het opvoeden van je eigen kinderen...........wauw!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Het probleem is precies dit hier, de reacties liegen er niet om. Men moet echt heeel heeeeeel HEEEEEL gauw gaan ophouden met het roepen van ik voed de kinderen op doe het huishouden enz enz alsof het een straf is of een baan en daar voor beloont voor MOET worden. Het zijn jouw bloed eigen kinderen, het is jouw huis waarin jij leeft met jouw kinderen, dus dat opvoeden is jouw taak als ouder zijnde, dus mensen die elke zielig lopen te doen en dat soort zaken op noemen alsof het heel bijzonder is dat zij hun BLOED EIGEN kinderen opvoeden, het is jouw huis waarin jij woont, neem aan dat je voor jezelf en kinderen schoon en netjes wilt leven. Je doet het voor niemand behalve je kinderen hoor, zij zijn degene die er onder lijden als je hen tekort doet en verwacht dat je er voor betaald krijgt of beloningen verwacht. Gekkigheid, kinderen hebben en dan willen worden beloont of schouder klopjes verwachten voor het opvoeden van je eigen kinderen...........wauw!
    kinderen zijn onbelangrijk tegenwoordig het gaat om ikke en ''moi'', in deze samenleving.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    56
    02-02-2006

    vaak gaat het om schoonfamilie issues en ontrouw als dat eenmaal gebeurd zal het je blijven achtervolgen en koester je misschien wrok haat of misschien niet maar kun je er onzeker van worden wat resulteert in jaloezie en weer als gevolg heeft ruzie ruzie ruzie ewa tel alles bij elkaar op je hebt de ene explosie na de ander. Hoe lang hou je dat vol? Plus niet te vergeten helaas zijn er veel verdorven mensen die het ook nog leuk vinden om sihr toe te passen... Yallah probeer jezel
    maar overeind te houden.. La ilaha ila Allah

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    GEWOON MEER GELD BRENGEN

    geef cadeutjes rolexen en zo dan komt alles goed


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door loubnamaroc Bekijk reactie
    vaak gaat het om schoonfamilie issues en ontrouw als dat eenmaal gebeurd zal het je blijven achtervolgen en koester je misschien wrok haat of misschien niet maar kun je er onzeker van worden wat resulteert in jaloezie en weer als gevolg heeft ruzie ruzie ruzie ewa tel alles bij elkaar op je hebt de ene explosie na de ander. Hoe lang hou je dat vol? Plus niet te vergeten helaas zijn er veel verdorven mensen die het ook nog leuk vinden om sihr toe te passen... Yallah probeer jezel
    maar overeind te houden.. La ilaha ila Allah
    vreemdgaan, sihr kan ik me wel wat bij voorstellen
    maar schoonfamilie, wat heb je gehoord?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4
    27-03-2017

    Je man dat alrijd maar denk dat hij meer rechten heeft dan een vrouw hoelang moet je het volhouden ?? Je man van alles mag doen chillen met vrienden en noem maar op en jij mag helemail niks niet naar de stad en niet met vriendinnen wat doen ? Dit is toch niet vol te houden

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Mounaaas Bekijk reactie
    Je man dat alrijd maar denk dat hij meer rechten heeft dan een vrouw hoelang moet je het volhouden ?? Je man van alles mag doen chillen met vrienden en noem maar op en jij mag helemail niks niet naar de stad en niet met vriendinnen wat doen ? Dit is toch niet vol te houden
    het zou allemaal zoveel makkelijker zijn als we ons beiden houden aan de regels die Allah de meest wijze voor ons heeft bepaald.