1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.407
    09-02-2003

    How do I live without you?

    Hey allemaal.

    ik ga een verzonnen verhaal schrijven en ik hoop dat jullie hem leuk zullen vinden. als jullie kritiek op mijn verhaal hebben laat het me dan weten, ik wil een zo goed mogelijk verhaal schrijven.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    ben benieuwd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    622
    18-12-2002

    zooo NADIA ik ben heel benieuwd naar je verhaal dus ik zal zeggen begin maar!!




  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.407
    09-02-2003

    De personen waar het verhaal over gaat zijn:

    Bilal en Nadia zijn de hoofdpersonen.

    Karim is de beste vriend van Bilal.
    Rachid is de neef van Bilal.
    Halima is de moeder van Bilal. Hij heeft geen vader.
    Farah is de tante van Bilal. Farah heeft een dochter, Samira.

    Laila is de beste vriendin van Nadia.
    Nabila is de nicht van Laila. Zij komt later in het verhaal voor.
    Ikram is het buurmeisje, en vriendin van Nadia.
    Selma is de moeder van Nadia.
    Jamal is de vader van Nadia.
    Marjam is het zusje van Nadia.

    Anouar is de neef van Marjam en Nadia. Sara is het zusje van Anouar. Beiden komen ze later in het verhaal.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    73
    15-01-2003

    he ga gauw verder

    Dames vat het niet capsones op echt wallah maar ik heb een nieuwe verhaal gemaakt neem er alstjeblieft een kijkje naar en geef me je mening : sarahselenaamor een droom die in een nachtmerrieveranderde!!!!!!!!! thanxxxxxxxxxxxxxxxxxx en ik ben een grote fan van je echt jou verhaal is gewoon bazzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!

    afzender sarah
    We can make a milion promisses but we still won't change, it isn't right to stay together when we only bring eachother pain.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    okej begin maar

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.407
    09-02-2003

    Nadia

    Ik schrok wakker. Mijn moeder riep me. ‘Nadia, opstaan je moet naar school.’ Shit hoe laat is het? Tfoe, al acht uur. Vlug stond ik op en liep naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden en gooide water over me heen. Snel kleedde ik me aan en rende naar beneden. Mijn moeder begon te zeuren. ‘Nadia, je komt alweer te laat.’ Snel gaf ik haar een zoen en ging naar buiten. Ik wilde net voor de bus gaan rennen toen iemand mijn naam riep. Ik keek op en zag mijn buurmeisje Ikram staan. We groeten elkaar en liepen samen naar de bushalte. Ikram is een mooi meisje. Ze heeft mooie donkere ogen en een mooi figuur. Haar haar is van nature krullen en ze heeft een goede smaak voor kleding. Verder hebben we veel gemeen betreft jongens. We vallen meestal op dezelfde type. ‘Hé, de bus komt eraan,’ schreeuwt Ikram. ‘Jaja, het heeft geen nut meer. Ik ben toch te laat.’ Ikram begon te lachen. ‘Jij met je te laat komen.’ Ik keek haar een beetje boos aan. ‘Dat weet ik wel hoor.’ Samen stapten we in en liepen naar achteren. Tot mijn verbazing zag ik Karim staan, een jongen die ik al maanden niet heb gezien.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.407
    09-02-2003

    Hij was vroeger mijn buurjongen, sinds kort is hij verhuisd. Hij keek me aan en knipoogde naar me. Oefff ik voelde me rood worden. Ik draaide me om en wilde snel naast Ikram plaats nemen. ‘Héhé kapsones, zeggen we geen gedag meer.’ Ik glimlachte en gaf hem een hand. ‘Ehh sorry,’ zei ik. Karim is in één woord gewoon lekker. Vroeger was ik zo verliefd op hem dat ik gewoon elke dag bij de bushalte op hem stond te wachten zodat we samen in de bus zouden zitten. Gelukkig is dit gevoel verdwenen. Het zal toch nooit wat geworden zijn, het is echt een player. ‘Hallo Nadia, leef je nog?’ ‘O, ik dacht even aan iets.’ ‘Aan wat?’ vroeg hij nieuwsgierig. ‘Oh gewoon, niks bijzonders.’ Ik draaide er snel omheen en vroeg wat hij in de buurt te zoeken had. ‘Een vriend van me opzoeken.’ ‘O leuk,’ zei ik. Ik was Ikram helemaal vergeten.
    ‘Hé Ikram, kom erbij staan.’ Ze kwam naar ons toe en keek Karim met grote ogen aan. Ik stelde ze aan elkaar voor. ‘Karim dit is Ikram mijn nieuwe buurmeisje, en Ikram dit is Karim mijn oude buurjongen. Ze knikten elkaar toe. ‘Ze woont in jullie oude huis,’ zei ik Karim. ‘Dat is toevallig,’ zei hij. Ikram lachte naar hem. Ik zag dat ze een beetje bloosde.
    ‘We moeten uitstappen,’ zei ik. Karim stapte ook. ‘Mijn vriend woont hier in de buurt,’ verklaarde hij. Weer hoorde ik mijn naam, dit keer was het mijn beste vriendin Laila. Ze rende naar ons toe, groette mij en Ikram met kusjes, en gaf Karim een hand. Ik zag hoe rood Laila werd. Ik heb altijd al geweten dat ze een oogje op hem heeft, dit durfde ze nooit toe te geven. Ik wist ook wel waarom. Laila wist dat ik verliefd was op Karim, en ze wilde me niet kwetsen. Ik onderbrak de stilte door te zeggen dat we ons moeten haasten. Ik zag even hoe Karim naar Laila keek, en betrapte Ikram op een boze blik. Karim vroeg ons om een keer wat te gaan drinken, en dat hij dan ook zijn vrienden zou meenemen. Laila en Ikram stemde toe. Ik twijfelde een beetje. ‘Nou ik weet het niet.’ Laila keek me kwaad aan. ‘Oké, oké is goed. Ik ga wel mee.’ Ik merkte hoe blij Karim en Laila waren. ‘En wanneer word het dames? Kunnen jullie straks?’ Voor mijn en Laila was het geen probleem. ‘En jij Ikram? Red jij het vandaag?’ Ze knikte. ‘Oké, dan word het rond vier uur.’ ‘Oké,’ hoorde ik iedereen zeggen. ‘En waar gaan we dan wat drinken?’ vroeg Laila. Karim vertelde dat hij een leuk cafeetje kent waar hij en zijn vrienden vaak komen. ‘Ik kom jullie straks met mijn vriend Bilal ophalen.’ ‘Oké, is goed,’ zei ik. ‘Dames, ik moet er vandoor. Tot straks.’
    Samen liepen we richting school. We waren een halfuur te laat. ‘Nou lady’s dat wordt nablijven, tenminste voor mij. Dit is al de vierde keer deze week.’ Ikram en Laila lachte me uit. ‘Haha, wat zijn we weer grappig,’ zei ik zogenaamd boos. ‘We kunnen beter hier wachten tot de volgende les, we mogen er echt niet in.’ Samen liepen we naar een tafeltje en begonnen daar een gesprek.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.407
    09-02-2003

    Laila

    Ik merkte dat Nadia en Ikram druk in gesprek waren. Ik voelde me een beetje buitengesloten. Niet dat ik jaloers ben of wat dan ook. Nadia en ik zijn al sinds onze vierde beste vriendinnen. We zijn nu beiden 20 en studeren beiden voor advocaat. We hebben al altijd samen in de klas gezeten. We doen echt alles samen: winkelen, uit gaan, zelfde opleiding, bij elkaar logeren, elkaar troosten, en ga zo maar door. We steunen elkaar door dik en dun. Eén ding weet ik zeker: Nadia wil ik zeker niet kwijt als beste vriendin.
    Nadia en Ikram waren nog steeds druk in gesprek, dit gaf mij de kans om bij te komen van de schrik. Ik had nooit verwacht Karim nog ooit te zien. Karim… Wat is hij veranderend. Hij is nog knapper dan ik me herinner. Ik heb hem altijd al leuk gevonden, maar wat ik nu voor hem voel is niks vergeleken met de gevoelens die ik toen voor hem had. Ik hou van hem zo simpel is het gewoon. Ik bid dag en nacht dat hij mijn gevoelens beantwoord. Ik heb het nooit aan iemand gezegd, zelfs Nadia niet. Ik wist dat ze hem ook leuk vond, dit heeft ze me spontaan gezegd. Ze is altijd open en hier ben ik echt blij om. Toen ze het me vertelde wist ik niet wat me overkwam. Ik was erg gekwetst, maar ik liet het niet merken. Nadia kon er ook niks aan doen. We bepalen eenmaal niet zelf op wie we verliefd worden. Nadia heeft het me zo vaak gevraagd, ik bleef het ontkennen. Vanaf dat moment besloot ik het voor mezelf te houden. Maar ik ben nu al te blij dat ze niet meer verliefd op hem is. Nadia is hem al snel vergeten, maar ik bleef van hem houden. Nadia zag hem altijd als een grote player. Ze vertelde me zo vaak verhalen over hem. Ze heeft hem zovaak met verschillend meisje gezien. Maar toch bleef ik van hem houden. Ik keek Nadia aan, ze glimlachte naar me. Wat heb ik toch een mooie vriendin. Ze is echt prachtig. Ze heeft mooi grote groene ogen, een prachtige huid. Ze heeft nooit last van puistjes gehad. Ik had er vroeger wel last van, maar dit is gelukkig verleden tijd. Ze heeft een prachtige glimlach, mooie witte tanden, een prachtige figuur, en lang steil haar. Ze kan echt bijna elke jongen krijgen. Maar ze heeft hier geen behoefte aan. Ze zegt altijd: ‘jongens zijn één pot nat.’ Ze vertrouwt bijna geen enkele jongen.
    Ik schrik me rot als Nadia in mijn oor schreeuwt. ‘Hello, anybody home? Waar zit jij met je gedachten?’ vroeg ze. ‘Ehhh… ehh, ik ben een beetje moe.’ ‘Jaja,’ zegt ze maar vroeg gelukkig niet verder. In plaats van dit geeft ze me een knuffel en fluistert: ‘het komt wel goed.’ Ik keek haar aan met een blik van waar het je het in vredesnaam over. Wat bedoelt ze nou? Nadia die altijd nieuwsgierig is vraagt niet eens door. Het enige wat ze zegt is het komt wel goed. Ik begrijp er niks van. Karim schiet het door mijn hoofd. Zou door hebben dat ik van hem houd? Dit zou echt iets voor haar zijn. Ze kan echt door je heen kijken. Ze wordt zeer zeker een topadvocate.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.407
    09-02-2003

    Hey allemaal.

    Dat was het dan voor vandaag, ik ga morgen veder me schrijven. Slaap lekker allemaal. School begint jammer genoeg weer, bah!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.430
    19-02-2003

    En ze leefden nog lang en gelukkig.......................................... ..!!!!!!

    ik vind je verhaal................................. kun je het niet in je laten !!!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.407
    09-02-2003

    nou toezine, dat is jou mening. ik doe dit omdat ik het leuk vind.maar ik geef toe dat ik het niet erg vind om kritiek te krijgen. als jullie het met touzine mee eens zijn, dan moet je het gewoon zeggen.want dan stop ik er mee!!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    248
    13-02-2003

    ik vind het wel een leuk verhaal dus gewoon door gaan met waar je gebleven bent xxx crazyranja

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.430
    19-02-2003

    sorry nadia...................... ik wou je niet kwetsen, maar ik kwam voor iemand anders.......zijzelf weet wie ik bedoel...........

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.407
    09-02-2003

    hey touzine, geef niks. xxxxxnadia