1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    15.748
    10-03-2010

    Op zulke mooie dagen

    Op zulke mooie dagen mis ik je het meest.
    De voorzichtige lente zonnetje die de kou en somberheid naar de achtergrond drukt. De hernieuwde energie die de mens wakker lijkt te schudden. Het ondernemen van leuke activiteiten of simpelweg genieten van de zonnestralen, tijdens een wandeling of op een bankje aan de rand van het bos. Simpel, makkelijk maar zo veel waarde.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Ja.

    Ik wil ook een hond hebben. German shepherd zijn best nice.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    15.748
    10-03-2010

    Ik mis onze honden ook wel eigenlijk. Trouwe beesten.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    995
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Ik mis onze honden ook wel eigenlijk. Trouwe beesten.
    Heb jij honden gehad? Cuwl! Zo'n page puppy lijkt mij super leuk om te hebben. Te schattig zijn ze. Alleen jammer dat ze groot worden.
    "kānat lī hayāt jamīla" qālat al-batātā qibal 'anhā intahat fīl-harīs

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    15.748
    10-03-2010

    Citaat Geplaatst door Hadjabatata Bekijk reactie
    Heb jij honden gehad? Cuwl! Zo'n page puppy lijkt mij super leuk om te hebben. Te schattig zijn ze. Alleen jammer dat ze groot worden.
    Waakhonden. Niets schattigs aan, maar tegen ons deden ze wel normaal.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    995
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Waakhonden. Niets schattigs aan, maar tegen ons deden ze wel normaal.
    Hmm, ja nee daar is inderdaad niets schattigs aan. Waakhonden zijn zo onvoorspelbaar. Netzoals spinnen. Brr.
    "kānat lī hayāt jamīla" qālat al-batātā qibal 'anhā intahat fīl-harīs

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    15.748
    10-03-2010

    Dieren en insecten zijn eerder bang voor ons.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Ja.

    Ik wil ook een hond hebben. German shepherd zijn best nice.
    Ze zijn mooi, maar ik denk dat dat ook een ras is waar je veel tijd in moet steken. Je moet zo'n hond zeker naar diverse trainingen brengen, alhoewel ik dat wel voor vrijwel elke ras nodig acht vooral als je geen ervaring hebt met honden. Daarnaast moet je echt dagelijks bereid zijn om lange wandelingen te maken en een tuin is een must vind ik. Zie het niet gebeuren in een app. Die ras moet je aankunnen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Ze zijn mooi, maar ik denk dat dat ook een ras is waar je veel tijd in moet steken. Je moet zo'n hond zeker naar diverse trainingen brengen, alhoewel ik dat wel voor vrijwel elke ras nodig acht vooral als je geen ervaring hebt met honden. Daarnaast moet je echt dagelijks bereid zijn om lange wandelingen te maken en een tuin is een must vind ik. Zie het niet gebeuren in een app. Die ras moet je aankunnen.
    Alles waar je van houd moet je uiteindelijk veel tijd in steken. Vooral zo een beest. Mijn opa had er eentje, en het was zo een german shepard. Die hond heeft me groot zien worden. Het heeft inderdaad veel tijd en aandacht nodig.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Alles waar je van houd moet je uiteindelijk veel tijd in steken. Vooral zo een beest. Mijn opa had er eentje, en het was zo een german shepard. Die hond heeft me groot zien worden. Het heeft inderdaad veel tijd en aandacht nodig.
    Eens zo hoort het. Tijd, liefde en aandacht. Je hoort ook nooit aan een dier 'te beginnen', om die vervolgens te dumpen in een asiel of weg te geven als je het zat bent. Je zal dan vast ook hebben gezien dat ze heel loyaal zijn en ook echt waaks. Beschermen echt hun territorium en familie (dus alle gezinsleden). Dus goede honden maar overweeg eerst alles en of je die commitment aan kan gaan met dat dier op dit moment in je leven en ga er dan pas voor.