1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door berkaniyaaa Bekijk reactie
    Dit is toch juist een top-down systeem. Vanuit bovenaf ziin leerdoelen etc. vastgelegd. Bottom-up zou juist zijn als leerdoelen vanuit studenten worden geformuleerd.
    Het einddoel bij een bottum-up is op het einde. Het totaalplaatje wordt dan pas duidelijk. Bij top-down, komt het geheel, einddoel in het begin ter sprake, en wordt het opengebroken delen. De student kan dan zelf bepalen welke onderdelen van belang zijn, in samenwerking natuurlijk met een hoogleraar bijv.

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    Hmm, een groot verschil met mijn ervaring dus. Het 1e jaar is het enige jaar dat echt vaststond bij mij. Vanaf het 2e jaar kon ik mezelf elk semester inschrijven voor mijn voorkeursvakken (hiernaast enkele vaste vakken die iedereen moest volgen). Ik moet ook zeggen dat de invulling van werkgroepen bijvoorbeeld steeds verschillend was en er steeds meer ruimte kwam voor ons als studenten om deze in te vullen.
    Nouja je geeft in ieder geval toe, dat het eerste jaar vast stond. Dat is al 1/3e van je bacheloropleiding. Had je meer voorkeursvakken dan vaste vakken?

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Nouja je geeft in ieder geval toe, dat het eerste jaar vast stond. Dat is al 1/3e van je bacheloropleiding. Had je meer voorkeursvakken dan vaste vakken?
    Dat zei ik eerder ook al, toch?

    Als we het 1e jaar niet meetellen, had ik inderdaad meer keuzevakken dan vaste vakken.

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    Dat zei ik eerder ook al, toch?

    Als we het 1e jaar niet meetellen, had ik inderdaad meer keuzevakken dan vaste vakken.
    Nee, dat ken ik echt oprecht niet bij alle WO-opleidingen die ik heb gevolgd

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Nee, dat ken ik echt oprecht niet bij alle WO-opleidingen die ik heb gevolgd
    Haha, hoeveel heb jij er gevolgd dan?

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    Haha, hoeveel heb jij er gevolgd dan?
    Drie.

  7. #172
    Ok.

    Reacties
    2.171
    21-03-2009

    Hooggeleid G.
    Don't play the victim to circumstances you created.