1. #1
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    What is the ruling on celebrating the so called Mother's day?


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Moederdag , geboorte dag etc, zijn geen religeuze feesten, dus ze vallen onder 'Aadaat en niet 'Ibaadaat .

    Deze dingen zijn toegestaan , zoals school/werk ceremonies, events, etc.

    Dit bedoel ik , alles is verboden in Saudi - zelfs waar de Shariah er niet over gesproken heeft.

  3. #3
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Moederdag , geboorte dag etc, zijn geen religeuze feesten, dus ze vallen onder 'Aadaat en niet 'Ibaadaat .

    Deze dingen zijn toegestaan , zoals school/werk ceremonies, events, etc.

    Dit bedoel ik , alles is verboden in Saudi - zelfs waar de Shariah er niet over gesproken heeft.
    Bedankt voor je internet ijtihad.
    Doei.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    .
    Jij volgt jouw verlangens en begeerten. Kennis zal ook verdwijnen doordat Allah levens van geleerden weg zal nemen dan zullen mensen onwetenden als hun leiders gaan nemen aan wie ze hun advies vragen, en zij zullen uitspraken doen zonder kennis.

    Innovaties worden bestreden met kennis en door geleerden.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Jij volgt jouw verlangens en begeerten.
    Dat zijn praatjes. Ik volg bewijzen.

    Kan jij aan mij laten zien waar in de Qur'an en Sunnah 'moederdag' verboden is ?

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Dat zijn praatjes. Ik volg bewijzen.

    Kan jij aan mij laten zien waar in de Qur'an en Sunnah 'moederdag' verboden is ?

    Jij hebt hier de beste praatjes, wanneer ga jij mijn vraag beantwoorden, ben nog steeds aan het wachten waar in de Koran staat dat stemmen voor democraten halal is?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Je hebt dus geen bewijs....dan zeg je dat ik mijn begeerten volg.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Zo hebben ze ook geen bewijs voor 10,000+ andere dingen die zij verbieden, zonder bewijs.

    Religie is een last geworden door dit soort meningen .. maar de originele Islam is puur en simpel.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    .
    En hoeveel geld krijg jij hiervoor?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    En hoeveel geld krijg jij hiervoor?
    إن أجري إلا على الله

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ik vertrouw jou niet en neem jou niet serieus.

    Kom maar met je bewijzen, waar in de Koran staat dat stemmen voor democratie halal is, als je waarachtig bent? Als je dit niet doet, doe ik geen enkele moeite voor jou.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik vertrouw jou niet en neem jou niet serieus.

    Kom maar met je bewijzen, waar in de Koran staat dat stemmen voor democratie halal is, als je waarachtig bent? Als je dit niet doet, doe ik geen enkele moeite voor jou.
    Waarom praat je over stemmen ... ? Ga naar mijn andere topic en stel je vraag daar.

    Dit gaat over moeder-dag, verjaardag etc, die je 'haram' en 'zonde' verklaart, zonder daliel.

    Aanbid jij God of mensen?

    Je hoeft mij niet te vertrouwen, ik jou ook niet. Ik vraag alleen om bewijs - meer niet.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Ik vraag alleen om bewijs - meer niet.
    Jij mag heel lang wachten, zoals jij mensen laat wachten. Want ik had mijn vraag heel netjes aan je gesteld en dat heb je genegeerd, omdat jij geen enkele bewijzen hebt voor je misleidende praatjes. Ewa ga maar wachten.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Door mensen zoals jou leiden nieuw praktiserende Moslim jongeren een benauwde leven.

    Ze botsen met familie en isoleren zichzelf van de samenleving.

    Niet wetende dat dit geen Islam is, maar opinies van mensen - zonder enig daliel .

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Door mensen zoals jou leiden nieuw praktiserende Moslim jongeren een benauwde leven.

    .

    Dat vinden ze in de tweede kamer zul je bedoelen. Waar ze moslims hun vrijheid van religie willen ontnemen.

    Jij krijgt gewoon geld he.