1. #61
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ja hoor 5 is prima mogelijk.
    Ik denk dat hun max op 6 7 ligt, met het huidige programma althans.
    De Surinamers en Antillianen etc gaan echt niet zomaar op DENK stemmen omdat ze hard roepen tegen racisme te zijn.
    Ze zullen toch qua inhoud wel wat moeten groeien nog.
    Ik ga van het laagste uit omdat een jong partij is. Jammer dat ze net niet die ene vierde zetel hadden gepakt dan was er ook een donkere vrouw in de kamer.

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Je afkomst is belangrijker dan je vaardigheden
    Dit dus

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    Dit dus
    wat dacht je dan

    Is jou niet opgevallen bij pauw dat toevallig bij azarkan het verhaal van het boek hoe arm en zielig marokko wel niet is

    Net een sneer naar denk specifiek naar azarkan

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    16
    19-07-2016

    Ik Denk Denk haters fack jullie moeders

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Denk moet duidelijk maken dat ze zich niet meer laten wegzetten en geen vragen meer gaan beantwoorden over turkije, marokko of andere landen. Dat ze het voortaan alleen over Nederland gaan hebben.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Copycat- Bekijk reactie
    Echt waar zeiken dat het steeds over turkije gaat.
    Maar zelfs iedere x een hoofdelijke stemming aanvragen en dan de turks nederlandse parlementariërs , die tegen turkse belangen stemmen stigmatiseren door de stemming te filmen en op het net te zetten.
    We weten wat er gebeurt met politici rechters leraren openbaar aanklagers zeg maar met de gehele oppositie.l in Turkije.
    Daar horen wij onze turks nederlandse parlementariërs tegen te beschermen maar wat doet Denk..die gooit ze op hrt net.
    Walgelijk en gevaarlijk partijtje.
    Zolang het Nederlandse overheid geen afstand zal nemen van Israël. Een land dat bekend staat om massamoorden, onderdrukking, landroof en mensen laten leven in een gevangenis wat ook wel Gaza heet.

    Nogmaals zolang zij daar geen afstand van nemen net zoals zij van Erdogan afstand nemen en zelfs meer. Dat ze als land eisen gaan stellen aan Israël voor verandering of anders draagt dat consequenties. Hoeft Kuzu, Denk of geen enkel Turk in Nederland afstand te nemen van Erdogan. Waarom zouden ze dat moeten?

    Wat is dat voor walgelijke hypocriete gedrag. Telkens Turken lastig vallen met Erdogan maar zelfs Netanyahu uitnodigen met een stevige handdruk en een brede glimlach.

    Moet niet gekker worden met dat gechanteer van jullie.
    Als jullie DENK alleen maar linken met de PVV door dat hele Turkije gebeuren. Dan zijn jullie echt nog lager dan ik had verwacht.

    Wilders pleit hier voor een 2e Nazi rijk waar die Moslims en Islam met de harde hand bestrijdt. Nergens heb ik DENK horen spreken over religies of gelovigen bestrijden totdat zij hun gehele identiteit opgeven of anders moeten vertrekken.

    Wil niet eens weten wat die gek gaat toestaan als Mensen in Nederland hier tegen in opstand komen. Misschien wel een kogel door de knieschijven of meteen door hun hoofd.
    Heavy

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Copycat- Bekijk reactie
    Waar spreek ik over afstand nemen van Erdogan?
    Waar ik het over heb is hun grdrag in het nederlsndse parlement
    Het filmen van stemgedrag van parlementariërs met een turkse komaf om hun te intimideren en te stigmatiseren.
    Precies wat je ziet gebeuren in rotterdam waar een raadslid door dit soort handelingen zich heeft moeten terug trekken voor zijn en zijn gezinsveiligheid.
    Dus wat jij doet is appels met peren vergelijken.
    Waarom moeten Kuzu of Denk afstand nemen van wat Erdogan zegt en een duidelijke afkeur tonen. Je hebt toch niet onder een steen geleefd?
    Heavy

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Copycat- Bekijk reactie
    Oh je typte je relaas gewoon onder mijn post om het te typen.
    Prima ik maakte er al geen kaas van.
    Cool over kaas gesproken ik ga even een broodje maken.
    Tot ziens.
    Heavy

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    5 zetels komen er aan voor denk .