1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Landen die door de terreurbeleid van het westen totaal zijn vernietigd overal waar ze ook komen laten ze verderf achter .

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    En die maar durende oorlog tussen Soennieten en Sjiieten?
    Waar Iran en S-A bij betrokken zijn? Wapens leveren, de laatste ook met geweld?
    Wapens die ze van het westen hebben gekregen zoals dat altijd gaat zoals rumsfeld de wapens aan sadam gaf om oorlog tegen iran en de koerden te vergassen

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Giro 555

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  4. #34
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Kijk eens naar de gebieden waar die honger en onderling geweld is. Niets te maken met oorlog tegen terreur zoals jij zo graag wil om het westen de schuld te geven!
    Soedan, de bekende stammenoorlog. Somalie al tientallen jaren niets anders dan onderlinge strijd!
    Dat deel van Nigeria, euh is dat niet het deel wat all zoveel jaren geteisterd wordt door het geweld van Boko Haram?

    http://nos.nl/artikel/2143330-vn-hon...n-nigeria.html

    "Het noordoosten van het land was lange tijd het domein van het islamitische Boko Haram. In die tijd is de landbouw en veeteelt ernstig verwaarloosd waardoor grote voedseltekorten zijn ontstaan."

    En maar weer het westen de schuld geven. En roepen dat het toch die beroerde droogte is!
    het is niet Soedan maar zuid Soedan je weet wel dat stuk Soedan dat ook vol gepompt met wapens om tegen het noorden te strijden,nu zuid soedan onafhankelijk is is er oorlog onderling uitgebroken..
    somalie ook een land dat vol werd en word gepompt met wapens in strijd tegen shabab..
    jemen ook een land dat vol met wapens werd en word gepompt in strijd tegen al qaida.nu zijn het de houthis en salah tegen de regering met behulp van sa en zijn coalitie en amerika tegen al qaida..

    nergens heb ik het westen beschuldigd wel de strijd tegen het terrorisme en aan deze strijd is niet alleen het westen betrokken maar ook andere landen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #35
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Copycat- Bekijk reactie
    Het is nog opvallender dat ngo het hebben over hongersnood doir droogte hebben in land waar al bijna 2 jaar een embargo is van Arabische landen en hun Noord/ afrikaanse meelopers.
    Dat en alleen dat is de reden dat er 10 duizenden hongerdoden zijn gevallen in jemen.
    duidelijk dat jouw kennis niet is wat het moet zijn over jemen..doe daar iets aan.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    894
    07-06-2016

    Het Westen grijpt alleen in wanneer hun handelsverdragen op het spel staan. Waarom zou je immers een militaire interventie uitvoeren als het je toch alleen maar geld kost? Er valt toch niets te halen bij deze landen.

    Deze landen zijn eeuwig verdoemd door de politieke mislukking, enorme droogte en constant oplaaiende conflicten tussen stammen. Zolang er geen goede en sterke leider aan de macht komt die het advies opvolgt van deskundigen blijven die landen in de bodemloze put. Democratie heeft weinig zin in die landen, omdat politici doormiddel van eigen meningen weer conflicten kan doen ontstaan.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    894
    07-06-2016

    Wat ik me dan ook afvraag, is waar de VN is bij dit soort situaties. Waar blijft het geld om deze mensen te voorzien van voedsel?

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door _Community_ Bekijk reactie
    Wat ik me dan ook afvraag, is waar de VN is bij dit soort situaties. Waar blijft het geld om deze mensen te voorzien van voedsel?
    dure etentjes voor de yanks en dergelijke

  9. #39
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Copycat- Bekijk reactie
    Hier stukje uit 2016



    https://www.vpro.nl/speel~RBX_VPRO_4...itenland~.html

    Laatste blok.
    Een land dat bijna alkes inporteerde wat dankzij het embargo bijna onmogelijk is .
    20 miljoen mensen toen al afhankelijk van humaitaire hulp 1 op 3 kinderen zwaar ondervoed.
    En dan ga jij mij vertellen wat ik wel en niet weet.
    Stop je kop niet in het zand uilskuiken
    eerst spreek je over 10 duizenden hongerdoden en op deze link hoor ik 10000 oorlogsdoden..
    dus nogmaals jouw kennis over yemen is niet wat het moet zijn,doe vooral daar iets aan.
    jouw tweede blunder is dat er een embargo is door een coalitie van sommige Arabische landen en met deze leugen laat je duidelijk zien dat jij niets weet over deze land..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    jemen was altijd de armste arabische land

  11. #41
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Copycat- Bekijk reactie
    ik lees nergens 10 duizenden hongerdoden leugenaar..
    waar staat het beschreven nogmaals doe iets aan jouw kennis over dat arme land..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"