1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    20-03-2017

    Zwanger helpp

    Salam zusters ik wil graag jullie advies
    Ik ga het lange verhaal kort houden
    Het gaat zo ik heb hele strenge vader
    Hij staat wel bij mij op nummer een
    Ik ben in augustus uitgehuwlijkt verloofd op papier met een jongen met een hart van goud elhamdoulilah hij woont in marokkko nu is het zo ik heb geen kleine feestje gegeven dat we verloofd zijn ik mag hem.niet zien van me vaderniet met hem praten nu is het zo.wij gingen in december naar marokko heb ik hem.gezien en met hem geslapen en naar 3 maanden niet omgesteld ben ik een echo laten maken uw bent in verwachting bent uw blij ik was zo verdriet het is wel het mooiste wat je kan krijgen en dragen mijn man weet het hij zegt als jij mijn vlees en bloed weg laat halen en vermoorden
    Vergeef ik jou nooit hij zegt het is een wonder en nu is het zo mijn vader zal mijn vermoorden ik ben 29 jaar ik werk 7 dagen in de week mijn vader heeft mijn bankpas nu zegt mijn man kom naar marokko hij heeft het goed hij wil dat ik daaar ga wonen als ik naar marokko ga stel mijn vader vermoord zich zelf ik weet geen raad meer en op huis hier in Nederland is wachtijd heel lang mijn vader is heel streng ik ben niet vrij opgevoed ik wilde al op me 24 ste al trouwen alleen mijn vader accepteerde niemand Alleen deze uit marokko zijn familie en nu weet ik het niet meer het is zo haram om weg te halen

  2. #2
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Als je n goed loon hebt zou je gewoon in de privé kunnen huren. Je bent jouw vader niets verschuldigd en je bent zijn geldbron niet. Tijd om op je eigen benen te staan, je bent geen 16 of zo [emoji52]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #3
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ik zou zeker het kind niet weghalen, jij gaat hier verantwoording voor afleggen niet jouw vader. En zoek n goeie psychiater voor je vader want die heeft hij nodig.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    MR A MR A MR A zal je helpen


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1
    07-02-2017

    lastig situatie meid!! heel stom van je eerlijk gezegd. voortaan eerst 100x nadenken dan doen. maar spijt komt altijd achteraf ..
    praat met je moeder erover.. die zal het vast wel sissen tussen jou en je vader .
    En voortaan je hersens gebruiken . niet allen met zulke dingen maar met alles .
    succes lady

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    172
    29-04-2009

    Li 3ta zako lehla yfako.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Jeetje wat een reacties, doe ff normaal. Meid het beste is als je het tegen je vader gaat zeggen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    176
    29-11-2004

    Gatverdamme wat een kutreacties zeg.. bah bah marokkanen..

    Lastige situatie.. ik zou het of toegeven.. en gwn met die jongen gaan trouwen of weghalen..
    is moeilijk I know.. maar is wat ik dek ik zou doen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Wie een blunder, fout of mosiba maakt, veegt het aan Marokkanen. Marokkanen dit Marokkanen dat. Marokko is jullie zat.

    Het is een domme fout die zij als mens is begaan, wat heeft het Marokkaans zijn ermee te maken.

    Topicstarter. Word volwassen. Ken je rechten. Je vader moet jou onderhouden heeft geen recht om jouw pasje over te nemen. En als hij zichzelf vermoordt dan moet hij dat verantwoorden bij Allah.
    De enige oplossing is bekend maken dat je zwanger bent en berouw tonen.

    Je kinderachtige fouten komen helaas door je negatieve denkfouten. Als je op dezelfde manier blijft denken en handelen zul je dieper zinken in de problemen.

    Wees volwassen en vertel je familie dat je zwanger bent, dan heb je op zn minst iets moedigs gedaan in je leven.

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    4.494
    12-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    De vraag is nu, wat wil jij zelf?

    Dat kind laten en een gezin vormen?

    Dat lijkt me voor de hand liggend. Je vader moet maar accepteren.
    Geen drama van maken.
    Member of the Elite AV-Force.

    Levende mechanismen kunnen niet stap-voor-stap ontstaan (Wetenschappelijk feit)

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    820
    03-11-2004

    Mr-a als je niet kan praten dan hou je stinkende bek dicht of ga je mond met bleekwater spoelen.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    49
    06-05-2017

    Vlucht naar marokko . 3 maanden na de geboorte zeg je we hebben een geboorte