+ Reageer
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 61
    Married, Hamdoulilah

Reacties
    345
    31-08-2014

Citaat Geplaatst door stargazer Bekijk reactie
    Up, beste uhov topic die ik heb gezien vergeleken met al deze onzin
    Dankjewel voor je compliment. Moge Allaah je standvastig houden.
    Citaat Geplaatst door Bint.mohamed Bekijk reactie
    Uppp!
    Hoop dat je haar in cha Allah vind..
    In shaa Allaah, Allaahie Nejhek f Denya o el Agheera.
    Citaat Geplaatst door onbekendje55 Bekijk reactie
    L' ghayr in shaa Allaah.
    In shaa Allaah, baraka Allaahoe Feekie. Moge Allaah je geven wat je wenst in dit wereldse en het Hiernamaals.

Control, Discipline and Patience.

Married, Hamdoulilah

Reacties
    345
    31-08-2014

Up

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    796
    16-02-2017

Je openbaart denk ik iets 'te' veel gegevens over iemand. Heel m.nl kent haar nu. Enige wat nog ontbreekt is haar foto, en zelfs dat is niet zo openbaar als wat je hebt opgeschreven. Dit is wel next level voor UHOV.

Married, Hamdoulilah

Reacties
    345
    31-08-2014

Up.

Married, Hamdoulilah

Reacties
    345
    31-08-2014

Up

MVC Lid

Reacties
    9
    22-11-2016

Citaat Geplaatst door HardAndPain Bekijk reactie
    As-Salaamu ‘Alaaykoum wa Ra7matullahi wa Barakatu, beste broeders en zusters

Uit het oog verloren voor een vriend

Iemand uit zijn verleden die hij maar niet uit ze hoofd kan zetten en er serieuze stappen ondernomen waren. Tot vorig jaar in de Ramadan er wat is voorgevallen wat ik niet openbaar kan zetten.. iig mocht je dit lezen, hij is je niet vergeten en wil met je praten.

Info over degene;

Ze heet Wafae, in die tijd was ze werkzaam bij KPMG in Amsterdam. Waarschijnlijk komt ze uit Amsterdam Oost. Ze was toen 25 jaar oud. Ze benut haar vrije tijd met het maken van taarten en cupcakes ed, voor mensen in haar omgeving en deed dat ook als werk erbij. Woont in Marokko in Aaroui, maar is opgegroeid in Ijarmaouas (Ligt bij Temsamane). Ze is waarschijnlijk HBO afgestudeerd, misschien HvA maar dat is niet zeker. Oja ze is op 12-jarige leeftijd naar Nederland gekomen.

Mocht je dit lezen, of weet je wie ik bedoel. Stuur een PM

Baraka Allaahoe Feekoum, moge Allaah jullie allen al het geluk geven wat jullie wensen.

Haatreacties zijn niet nodig.

Er staat dat je op zoek bent naar een meid voot E E N V R I E N D van je. Gezien al die reacties hierboven gelooft bijna niemand jou en denkt iedereen dat het voor jouzelf is. Ik behoor ook tot die categorie.

Maar waarom liegen dan ? Is het omdat je bang bent dat ze boos wordt als ze weet dat je haar zoekt op m.nl ?

Welke man zou het niet erg vinden als zijn zusje wordt gezocht op m.nl ???

Dus je zoekt wel chickies op m.nl , maar ondertussen zit je hier met al je schij heilige dua's baraka Allahoe fikie etc etc.

I K S N A P H E E L G O E D dat ze niks met jou te maken wil hebben e fuuuuuucking schijnheil.

Alleen die domme wijven hierboven trappen erin

MVC Lid

Reacties
    9
    22-11-2016

Dankjewel voor je compliment. Moge Allaah je standvastig houden.

In shaa Allaah, Allaahie Nejhek f Denya o el Agheera.

In shaa Allaah, baraka Allaahoe Feekie. Moge Allaah je geven wat je wenst in dit wereldse en het Hiernamaals.

Mooie dua's.... zou je die ook doen bij degene die helpen om jou zusje te vinden e schinnheiligerd hahahahhahaa ?

MVC Lid

Reacties
    9
    22-11-2016

2500 man hebben de gegevens gezien van deze, iedereen weet nu dat ze contact had met een boy terwijl ze dat vast eel wou bedekken.

Na3latu Allahie 3alaik e hypocriet

Married, Hamdoulilah

Reacties
    345
    31-08-2014

Up. Alle haatreacties worden genegeerd. Mensen die duidelijkheid hebben mbt de topic Mar7ba. De rest, denk wat je wil, denk hoe je er over wilt denken. Geef me meer Hassanaats. Ben daar heel dankbaar voor. Allaah Yehdiena Jamee3an.

MVC Lid

Reacties
    103
    04-06-2016

upp voor jou. in sha allah vinden jullie haar. wordt m.nl ook is een keer positief gebruikt
    When I need u I hlam bik, when I need u I khammam fik, but when I krah u I tfooooo 3lik, indeed I understand butwakha 3lik, days and nights are long bla bik, life is hard and boring fi ghiabik, and I miss you ya bent mwalik ,but I am patient and I have hope o m3awwal 3lik, I cant sleep blabik, night and days I 7lem bik, everywhere I see teybano liya 3inik, I want to khtob you, because ghadi nettsata 3lik, and if u refuse in3el yadik

MVC Lid

Reacties
    9
    22-11-2016

Up. Alle haatreacties worden genegeerd. Mensen die duidelijkheid hebben mbt de topic Mar7ba. De rest, denk wat je wil, denk hoe je er over wilt denken. Geef me meer Hassanaats. Ben daar heel dankbaar voor. Allaah Yehdiena Jamee3an.

Ik zal je helpen uppen met deze uitspraak...

R07 eteshed tachna e zakof..

Duidelijkheid wat betreft de topic ? Je hebt de hele levensverhaal van die arme meid op m.nl e zemmer. Geen wonder dat ze vlucht van zo'n rare ezel.

2700 keer bekeken, maar niemand helot jou ayaghyoer.

Married, Hamdoulilah

Reacties
    345
    31-08-2014

Up.

MVC Lid

Reacties
    30
    19-04-2017

altijd oppassen als mensen met zoveel woorden praten als "Baraka Allaahoe Feekie , Allaahie Nejhak f Denya o Alagheera" en die allah in elke zin zetten .
    zulke mensen zijn alijtd oplichters die grbuik wille maken van eiamdn.

Married, Hamdoulilah

Reacties
    345
    31-08-2014

Up.

”O, gij die gelooft! Vermijdt in het algemeen verdenking want achterdocht is een zonde. En spioneert niet, noch belastert elkander. Lust iemand onder u het vlees van zijn dode broeder? Gij verafschuwt het zekerlijk. Vreest Allaah voorzeker, Allaah is Berouwaanvaardend, Genadevol.” al-Hodjoraat 12

Married, Hamdoulilah

Reacties
    345
    31-08-2014

Up.